Cid Skrevet 4. april #150741 Del Skrevet 4. april Cid skrev (5 timer siden): Dette skjedde. Fortsatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. april #150742 Del Skrevet 4. april Det er en på slutten av navnet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. april #150743 Del Skrevet 4. april Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. april #150744 Del Skrevet 4. april Ble mett av pølsene. Ingen mer kvelds. Pusse tenner nå jeg gjør. Ingen Cid-engel i syne. Farvel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. april #150745 Del Skrevet 4. april Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): Ble mett av pølsene. Ingen mer kvelds. Pusse tenner nå jeg gjør. Ingen Cid-engel i syne. Farvel. Vi ønsker deg en Godnatt vår gode venn @Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. april #150746 Del Skrevet 4. april Hoppetaujenta skrev (15 minutter siden): Ble mett av pølsene. Ingen mer kvelds. Pusse tenner nå jeg gjør. Ingen Cid-engel i syne. Farvel. Er det dyr i nærheten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. april #150747 Del Skrevet 4. april Vi gjetter at Hoppe har hørt på radio.📻📻 sett på tv.📺📺 og sett på YouTube videoer på pc-en i dag.💻💻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. april #150748 Del Skrevet 4. april Cid skrev (4 minutter siden): Er det dyr i nærheten? Hører du sniffesniffing ute i din gang, ved din dør...så vet du svaret. Ciaran og Ciara skrev (9 minutter siden): Vi ønsker deg en Godnatt vår gode venn @Hoppetaujenta Takker for det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. april #150749 Del Skrevet 4. april Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Hører du sniffesniffing ute i din gang, ved din dør...så vet du svaret. Takker for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. april #150750 Del Skrevet 4. april Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Vi gjetter at Hoppe har hørt på radio.📻📻 sett på tv.📺📺 og sett på YouTube videoer på pc-en i dag.💻💻 Tilbake til tv`n nå. Godt utluftet soverom. God søvn kommer nok. 💤 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. april #150751 Del Skrevet 4. april Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Hører du sniffesniffing ute i din gang, ved din dør...så vet du svaret. Takker for det. 🛖🔐🚪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. april #150752 Del Skrevet 4. april Hvem er faren til Hoppes barn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. april #150753 Del Skrevet 4. april Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden): Tilbake til tv`n nå. Godt utluftet soverom. God søvn kommer nok. 💤 Ja vi synes også at tv-en kan være en bra sovemedisin.😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. april #150754 Del Skrevet 4. april Anton har vært på en bdsm klubb i kveld, der deltok han blant annet i kvelningssex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. april #150755 Del Skrevet 4. april Anton den sexgale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. april #150756 Del Skrevet 4. april Vi gjetter at Hoppe fortsatt sover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. april #150757 Del Skrevet 5. april Hoppe er våken for lengst. Snart er det frokost. Morn-Morn! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 5. april #150758 Del Skrevet 5. april Jeg lurer på hvordan Hoppe kan være barnløs når hun er gift med Anton som har 12 barn og barna ligner svært mye på Hoppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. april #150759 Del Skrevet 5. april Dette er solide, men usanne rykter, så jeg velger å se en annen vei og ikke tenke på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 5. april #150760 Del Skrevet 5. april Hoppetaujenta skrev (22 minutter siden): Dette er solide, men usanne rykter, så jeg velger å se en annen vei og ikke tenke på det. Nabokjerringene: Vi tenkte du ville si det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå