Ciaran og Ciara Skrevet fredag kl 01:13 #150721 Del Skrevet fredag kl 01:13 Vi gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost når hun våkner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet fredag kl 02:27 #150722 Del Skrevet fredag kl 02:27 Nå drikker hun mimosa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet fredag kl 02:27 #150723 Del Skrevet fredag kl 02:27 Hun er på flaska igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet fredag kl 02:32 #150724 Del Skrevet fredag kl 02:32 Vi gjetter at Hoppe fortsatt sover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet fredag kl 10:27 #150725 Del Skrevet fredag kl 10:27 Cid skrev (16 timer siden): Tar dyra feil? De tar aldri feil. Phoenix Heart skrev (16 timer siden): Hoppes middag Åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå......!!! SVK skrev (16 timer siden): Kos deg med espresso-maskinen du kjøpte med Antons kredittkort: En veldig flott maskin som jeg liker utseendet på. SVK skrev (15 timer siden): Hoppe sa hun må lage kaffe med stil. Det holder ikke med kaffemaskin fra Clas Ohlson! I følge Hoppe har hun samme type kaffemaskin som Pavarotti brukte! Jeg skal få superstemme av det og da forsøker vi det. Ciaran og Ciara skrev (15 timer siden): Ja og vi har hørt at Anton har fått streng beskjed om å ikke bry seg om hva enkelte finner på når det gjelder ham. Nettopp. Ciaran og Ciara skrev (15 timer siden): Ja vi hører at han har tatt kveldsflyet til Brasil nå i sted.✈️✈️😉😉 Har han tatt det? Stjålet det, altså? Det ligner ikke Anton. Cid skrev (7 timer siden): Nå drikker hun mimosa. Aldri smakt gitt. Ciaran og Ciara skrev (7 timer siden): Vi gjetter at Hoppe fortsatt sover. Haha...midt på dagen? Å neida! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet fredag kl 10:30 #150726 Del Skrevet fredag kl 10:30 Cid skrev (8 timer siden): Hun er på flaska igjen. Hun var tørrlagt alkoholiker i 15 år så dette er ikke bra o: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet fredag kl 10:31 #150727 Del Skrevet fredag kl 10:31 Nå kjører hun i fylla med lille ordet i baksetet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet fredag kl 10:54 #150728 Del Skrevet fredag kl 10:54 Nå kjører Hoppe og Anton rundt i en varebil uten at de vet at det er en tikkende bombe i den, jeg prøver løper for å prøve å advare dem og idet de går ut av bilen så går bomben av. 💥👨🏼👱🏻♀️🚐💣🏃♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet fredag kl 10:59 #150729 Del Skrevet fredag kl 10:59 Cid må kun og bare snakke vennlig og høflig til Hoppe fremover om han vil ha et svar. - Ordet er bryskt og passer på sin Hoppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet fredag kl 11:01 #150730 Del Skrevet fredag kl 11:01 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Cid må kun og bare snakke vennlig og høflig til Hoppe fremover om han vil ha et svar. - Ordet er bryskt og passer på sin Hoppe. Er du og Anton i sjokk over hva jeg skrev? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet fredag kl 11:01 #150731 Del Skrevet fredag kl 11:01 Cid skrev (6 minutter siden): Nå kjører Hoppe og Anton rundt i en varebil uten at de vet at det er en tikkende bombe i den, jeg prøver løper for å prøve å advare dem og idet de går ut av bilen så går bomben av. 💥👨🏼👱🏻♀️🚐💣🏃♂️ Dette skjedde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet fredag kl 11:08 #150732 Del Skrevet fredag kl 11:08 Cid skrev (6 minutter siden): Er du og Anton i sjokk over hva jeg skrev? Oppe/nede: vi svarer kun på snille greier fra nå av. Cid skrev (6 minutter siden): Dette skjedde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet fredag kl 11:12 #150733 Del Skrevet fredag kl 11:12 Cid skrev (11 minutter siden): Er du og Anton i sjokk over hva jeg skrev? Er du i sjokk over at du ikke får en Switch 2 av Anton? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet fredag kl 11:18 #150734 Del Skrevet fredag kl 11:18 Mens dere finner ut av problemene der over: Jeg skulle ønske at jeg hadde en stor fruktnøtt her akkurat nå...eller en lakrissjokolade. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet fredag kl 11:48 #150735 Del Skrevet fredag kl 11:48 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): De tar aldri feil. Åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå......!!! En veldig flott maskin som jeg liker utseendet på. Jeg skal få superstemme av det og da forsøker vi det. Nettopp. Har han tatt det? Stjålet det, altså? Det ligner ikke Anton. Aldri smakt gitt. Haha...midt på dagen? Å neida! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet fredag kl 11:49 #150736 Del Skrevet fredag kl 11:49 Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet fredag kl 12:27 #150737 Del Skrevet fredag kl 12:27 Okei, da sees vi kanskje når jeg logger av. Som vanlig. Ha en bra dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet fredag kl 13:12 #150738 Del Skrevet fredag kl 13:12 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Oppe/nede: vi svarer kun på snille greier fra nå av. Var snilt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet fredag kl 16:27 #150739 Del Skrevet fredag kl 16:27 Jeg varmer opp tre wienerpølser som jeg skal ha ketchup og sennep på. DET er snilt. Jeg er snill. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet fredag kl 16:37 #150740 Del Skrevet fredag kl 16:37 Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): Jeg varmer opp tre wienerpølser som jeg skal ha ketchup og sennep på. DET er snilt. Jeg er snill. Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Okei, da sees vi kanskje når jeg logger av. Som vanlig. Ha en bra dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå