Cid Skrevet i går, 00:49 #150641 Del Skrevet i går, 00:49 Hit skal Anton og Ordet i morgen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 00:51 #150642 Del Skrevet i går, 00:51 Vi gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost når hun våkner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 07:28 #150643 Del Skrevet i går, 07:28 Cid skrev (6 timer siden): Hit skal Anton og Ordet i morgen. Jeg så nesten halve, så orket jeg ikke mer. Et fryktelig torturinstrument. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 08:51 #150644 Del Skrevet i går, 08:51 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Jeg så nesten halve, så orket jeg ikke mer. Et fryktelig torturinstrument. Fikk ordet mareritt i natt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 08:52 #150645 Del Skrevet i går, 08:52 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Jeg så nesten halve, så orket jeg ikke mer. Et fryktelig torturinstrument. Er bare et spill heldigvis da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 08:53 #150646 Del Skrevet i går, 08:53 Nå tester hun kjøkkenredskaper med Dave. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 08:54 #150647 Del Skrevet i går, 08:54 Cid skrev (14 timer siden): Han her dukker også opp, for å klappe til Anton Cid skrev (14 timer siden): Hoppe får besøk av nye friere i morgen. Disse er nå på vei og ankommer veldig snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 08:55 #150648 Del Skrevet i går, 08:55 Jeg tar alle sånne ting på fullt alvor og lille Ordet mitt gjør det også. Det er grønt i ansiktet sitt ennå, stakkars lille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 08:59 #150649 Del Skrevet i går, 08:59 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Jeg tar alle sånne ting på fullt alvor og lille Ordet mitt gjør det også. Det er grønt i ansiktet sitt ennå, stakkars lille. Likte du Dave videoen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 09:34 #150650 Del Skrevet i går, 09:34 Nå har hun vært hos tannlegen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet i går, 10:22 #150651 Del Skrevet i går, 10:22 (endret) Nå roper hun etter postmannen og ber han riste på rumpa for henne. Endret i går, 10:27 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23 timer siden #150652 Del Skrevet 23 timer siden Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23 timer siden #150653 Del Skrevet 23 timer siden Cid skrev (2 timer siden): Likte du Dave videoen? Yepp. SVK skrev (1 time siden): Nå roper hun etter postmannen og takker for pakka som ble levert til henne. Ja, jeg liker å være høflig på det viset. På gjensyn, C&C! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21 timer siden #150654 Del Skrevet 21 timer siden Nå kliner hun med Gjert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21 timer siden #150655 Del Skrevet 21 timer siden Jeg, Anton, ber om frierfred for stakkars min venninne Hoppe. Hun fortjener ro resten av denne uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20 timer siden #150656 Del Skrevet 20 timer siden Hoppetaujenta skrev (12 minutter siden): Jeg, Anton, ber om ekstra friere for min flørtete venninne Hoppe. Hun fortjener romanse resten av denne uka. Ok 🕺🏽🕺🏻🕺🕺🕺🕺🕺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20 timer siden #150657 Del Skrevet 20 timer siden 👿 👿 👿 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20 timer siden #150658 Del Skrevet 20 timer siden Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): 👿 👿 👿 🛖🔐🏃♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19 timer siden #150659 Del Skrevet 19 timer siden Cid skrev (21 timer siden): Hoppe får besøk av nye friere i morgen. Cid skrev (21 timer siden): Han her dukker også opp, for å klappe til Anton Disse har nå dukket opp men som venner istedenfor, da blir nok Hoppe glad 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 19 timer siden #150660 Del Skrevet 19 timer siden Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Ja, jeg liker å være høflig på det viset. Skulle ønske moderator også mente du var høflig da du ba dem riste på rumpa for deg. Men du endte med å få en advarsel fra moderator. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå