Hoppetaujenta Skrevet lørdag kl 11:24 #150461 Del Skrevet lørdag kl 11:24 Cid skrev (3 minutter siden): Din død hvordan? Liker ikke du Chris og Harold? Jeg vil ikke ha noen FRIERE! 🤬 SVK skrev (3 minutter siden): Synes det var svært dårlig gjort mot Chris Rock at Will Smith ikke ble kastet ut og i stedet fikk hente Oscar-prisen sin. Helt klart. Noe må ha gått feil i bedømmelsene der. De hadde nok ikke øvd på situasjonen før og visste ikke helt hvordan det skulle reageres. Cid skrev (3 minutter siden): Ble demonene og Anton provosert når de så han slå til? JA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet lørdag kl 11:25 #150462 Del Skrevet lørdag kl 11:25 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Jeg vil ikke ha noen FRIERE! 🤬 Helt klart. Noe må ha gått feil i bedømmelsene der. De hadde nok ikke øvd på situasjonen før og visste ikke helt hvordan det skulle reageres. JA! Din død hvordan? De var ikke friere, de ville bare komme innom for en kopp kaffi 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet lørdag kl 11:27 #150463 Del Skrevet lørdag kl 11:27 Cid skrev (Akkurat nå): Din død hvordan? De var ikke friere, de ville bare komme innom for en kopp kaffi 😕 Av redsel i bussen. / Alle menn sier det samme her, men vil egentlig fri, så jeg sier nei til de fleste uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet lørdag kl 11:31 #150464 Del Skrevet lørdag kl 11:31 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Av redsel i bussen. / Alle menn sier det samme her, men vil egentlig fri, så jeg sier nei til de fleste uansett. Kjenner du ikke igjen Harold? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet lørdag kl 11:36 #150465 Del Skrevet lørdag kl 11:36 Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Alle menn sier det samme her, men vil egentlig fri, så jeg sier nei til de fleste uansett. Bra. Du er gift med Anton og da er det upassende å flørte med friere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet lørdag kl 11:36 #150466 Del Skrevet lørdag kl 11:36 (endret) SVK skrev (2 timer siden): Bra. Du er gift med Anton og da er det upassende å flørte med friere. Anton og Ordet: Endret lørdag kl 14:04 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet lørdag kl 11:37 #150467 Del Skrevet lørdag kl 11:37 Nå har Anton spurt Hoppe om de kan ha trekant med noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet lørdag kl 11:41 #150468 Del Skrevet lørdag kl 11:41 Cid skrev (Akkurat nå): Nå har Anton spurt Hoppe om de kan dele Tress med noen. Ordet ser håpefullt på Hoppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet lørdag kl 11:42 #150469 Del Skrevet lørdag kl 11:42 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet lørdag kl 11:43 #150470 Del Skrevet lørdag kl 11:43 SVK skrev (1 minutt siden): Ordet ser håpefullt på Hoppe. Tresskant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet lørdag kl 12:48 #150471 Del Skrevet lørdag kl 12:48 Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Nei. Ja, det ble litt, men jeg var trøtt...så det ble senga før tolv i alle fall. Frøs en del første halvdelen...sto opp og tok på meg min eldste hettejakke (den som aldri skal kasten uansett hvor mye huller det blir) og det hjalp. Ja, dette var morsomt. Straks. Jaaa...dette her har jeg hørt om før...på tv...kan ha vært noen som skulle vise det rare de gjør på Island. Veldig artig. Skulle gjerne ha smakt. 🥇Cid blir herved utnevnt til opplysnings og underholdningsmesteren på forumet. Den runde blanke ballen var stilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet lørdag kl 12:48 #150472 Del Skrevet lørdag kl 12:48 SVK skrev (1 time siden): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet lørdag kl 12:49 #150473 Del Skrevet lørdag kl 12:49 Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet lørdag kl 16:11 #150474 Del Skrevet lørdag kl 16:11 Den trefargede isen er litt rar, for det er minst av den røde som jeg aller helst vil ha. Liker ikke vaniljen så godt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet lørdag kl 16:20 #150475 Del Skrevet lørdag kl 16:20 Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Den trefargede isen er litt rar, for det er minst av den røde som jeg aller helst vil ha. Liker ikke vaniljen så godt. Spurte noe her. Cid skrev (4 timer siden): Kjenner du ikke igjen Harold? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet lørdag kl 16:23 #150476 Del Skrevet lørdag kl 16:23 Cid skrev (4 timer siden): Kjenner du ikke igjen Harold? Nei. / Tresskjeksis er smakt. Ingen nyhet direkte. Smaker likt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet lørdag kl 16:30 #150477 Del Skrevet lørdag kl 16:30 Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Nei. / Tresskjeksis er smakt. Ingen nyhet direkte. Smaker likt. Han fra From. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet lørdag kl 16:47 #150478 Del Skrevet lørdag kl 16:47 Cid skrev (17 minutter siden): Han fra From. (Hoppe finner seg mat og teve litt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet lørdag kl 16:50 #150479 Del Skrevet lørdag kl 16:50 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): (Hoppe finner seg mat og teve litt) Serien du har sagt du liker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet lørdag kl 16:53 #150480 Del Skrevet lørdag kl 16:53 Hoppetaujenta skrev (38 minutter siden): Den trefargede isen er litt rar, for det er minst av den røde som jeg aller helst vil ha. Liker ikke vaniljen så godt. Skjønner! Smaken er som baken. Kos deg: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå