Hoppetaujenta Skrevet lørdag kl 10:59 #150441 Del Skrevet lørdag kl 10:59 Cid skrev (1 minutt siden): Jeg har aldri egentlig vært snille Cid 👿 det med voldelige historier er bare noe jeg sier at jeg gjør på tull, jeg lo meg forderva mens jeg leste igjennom mine siste på ramme alvor-historier i går Jeg visste det og har alltid gjennomskuet deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet lørdag kl 11:02 #150442 Del Skrevet lørdag kl 11:02 Nå har Hoppe ringt politiet og rapportert at en frier har rømt fra frierhuset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet lørdag kl 11:02 #150443 Del Skrevet lørdag kl 11:02 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Jeg visste det og har alltid gjennomskuet deg. Er Kjell og Fjell i nærheten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet lørdag kl 11:03 #150444 Del Skrevet lørdag kl 11:03 SVK skrev (Akkurat nå): Nå har Hoppe ringt politiet og rapportert at en frier har rømt fra frierhuset. Det var Kody Brown. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet lørdag kl 11:03 #150445 Del Skrevet lørdag kl 11:03 Dette er Hoppe og Anton. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet lørdag kl 11:05 #150446 Del Skrevet lørdag kl 11:05 Se hvem som er tilbake, nå blir Hoppe glad! 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet lørdag kl 11:06 #150447 Del Skrevet lørdag kl 11:06 SVK skrev (1 minutt siden): Nå har Cid ringt politiet og rapportert at en frier har rømt fra frierhuset. De skal ikke til meg! Cid skrev (1 minutt siden): Er Kjell og Fjell i nærheten? Ja, det kan du være sikker på! Cid skrev (1 minutt siden): Det var *sensurert* Slemmemannen! Cid skrev (Akkurat nå): Dette er ..... NEI! Nå skriver du slemt igjen!!! / NEI, HOPPE BLIR IKKE GLAD!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet lørdag kl 11:07 #150448 Del Skrevet lørdag kl 11:07 Cid skrev (1 minutt siden): Se hvem som er tilbake, nå blir Hoppe glad! 😃 Woffe bet han i rumpa. Det var til pass for han for å ha slått Chris Rock. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet lørdag kl 11:10 #150449 Del Skrevet lørdag kl 11:10 Ja, den slåingen var lavmål. Jeg tenke først at det var avtalt skuespill, men det var det visst ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet lørdag kl 11:11 #150450 Del Skrevet lørdag kl 11:11 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Ja, den slåingen var lavmål. Jeg tenke først at det var avtalt skuespill, men det var det visst ikke. Du har slått Anton hardere da lol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet lørdag kl 11:11 #150451 Del Skrevet lørdag kl 11:11 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Ja, den slåingen var lavmål. Jeg tenke først at det var avtalt skuespill, men det var det visst ikke. I tillegg så ble ikke Will Smith kastet ut av salen og han hadde ikke nok skamvett til å gå ut frivillig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet lørdag kl 11:11 #150452 Del Skrevet lørdag kl 11:11 Nå er hun på verdens farligste busstur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet lørdag kl 11:11 #150453 Del Skrevet lørdag kl 11:11 SVK skrev (4 minutter siden): Woffe bet han i rumpa. Det var til pass for han for å ha slått Chris Rock. Han dret blod etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet lørdag kl 11:13 #150454 Del Skrevet lørdag kl 11:13 Nå har Anton konfiskert alle videospillene til Cid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet lørdag kl 11:13 #150455 Del Skrevet lørdag kl 11:13 Er disse velkommen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet lørdag kl 11:14 #150456 Del Skrevet lørdag kl 11:14 SVK skrev (Akkurat nå): Nå har Anton konfiskert alle videospillene til Cid. Neeeei! 😫 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet lørdag kl 11:16 #150457 Del Skrevet lørdag kl 11:16 (endret) Cid skrev (5 minutter siden): Du har slått Anton hardere da lol. Nei, jeg er ikke voldelig. Tenker at den som slår...har tapt for alltid. SVK skrev (5 minutter siden): I tillegg så ble ikke Will Smith kastet ut av salen og han hadde ikke nok skamvett til å gå ut frivillig. Han burde ha blitt fulgt helt ut av sterke vakter. Cid skrev (5 minutter siden): Nå er hun på verdens farligste busstur. Om jeg hadde kommet frem uten å falle ned, så hadde det blitt min død uansett. Grusomt! Cid skrev (2 minutter siden): Er disse velkommen da? Nei, jeg vil ikke ha "besøk"!!! Endret lørdag kl 11:16 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet lørdag kl 11:19 #150458 Del Skrevet lørdag kl 11:19 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Nei, jeg er ikke voldelig. Tenker at den som slår...har tapt for alltid. Han burde ha blitt fulgt helt ut av sterke vakter. Om jeg hadde kommet frem uten å falle ned, så hadde det blitt min død uansett. Grusomt! Nei, jeg vil ikke ha "besøk"!!! Din død hvordan? Liker ikke du Chris og Harold? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet lørdag kl 11:19 #150459 Del Skrevet lørdag kl 11:19 SVK skrev (6 minutter siden): I tillegg så ble ikke Will Smith kastet ut av salen og han hadde ikke nok skamvett til å gå ut frivillig. Synes det var svært dårlig gjort mot Chris Rock at Will Smith ikke ble kastet ut og i stedet fikk hente Oscar-prisen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet lørdag kl 11:19 #150460 Del Skrevet lørdag kl 11:19 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Nei, jeg er ikke voldelig. Tenker at den som slår...har tapt for alltid. Han burde ha blitt fulgt helt ut av sterke vakter. Om jeg hadde kommet frem uten å falle ned, så hadde det blitt min død uansett. Grusomt! Nei, jeg vil ikke ha "besøk"!!! Ble demonene og Anton provosert når de så han slå til? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå