Ciaran og Ciara Skrevet tirsdag kl 18:31 #150341 Del Skrevet tirsdag kl 18:31 Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Nei, har ikke spist ennå. Tror det blir en frukt eller to i kveld...for en gangs skyld. Nam Nam, vi synes at det er skikkelig godt med frukt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet tirsdag kl 18:50 #150342 Del Skrevet tirsdag kl 18:50 Hoppetaujenta skrev (24 minutter siden): Nei, har ikke spist ennå. Tror det blir en frukt eller to i kveld...for en gangs skyld. Svarte ikke meg 🧐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet tirsdag kl 18:53 #150343 Del Skrevet tirsdag kl 18:53 Nei. Du vet hvorfor. Snakke ordentlig og ikke grisegreier. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet tirsdag kl 18:55 #150344 Del Skrevet tirsdag kl 18:55 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Nei. Du vet hvorfor. Snakke ordentlig og ikke grisegreier. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet tirsdag kl 18:56 #150345 Del Skrevet tirsdag kl 18:56 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Nei. Du vet hvorfor. Snakke ordentlig og ikke grisegreier. Ikke noe gris her 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet tirsdag kl 18:57 #150346 Del Skrevet tirsdag kl 18:57 Vi gjetter at Hoppe hører på radio,📻📻 ser på tv.📺📺 og på YouTube videoer på pc-en nå.💻💻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet tirsdag kl 19:31 #150347 Del Skrevet tirsdag kl 19:31 Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Anton mater Hoppe druer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet tirsdag kl 19:32 #150348 Del Skrevet tirsdag kl 19:32 Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Nei, har ikke spist ennå. Tror det blir en frukt eller to i kveld...for en gangs skyld. Så jeg hadde rett: SVK skrev (Akkurat nå): Anton mater Hoppe druer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet tirsdag kl 19:46 #150349 Del Skrevet tirsdag kl 19:46 NÅ logger jeg av litt og finner meg spiseligheter. Kanskje snakkes vi igjen om noen timer, når jeg ikke får sovet mer der og da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet tirsdag kl 19:48 #150350 Del Skrevet tirsdag kl 19:48 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): NÅ logger jeg av litt og finner meg spiseligheter. Kanskje snakkes vi igjen om noen timer, når jeg ikke får sovet mer der og da. Kos deg med druene og Anton. Håper champagnen hjelper deg med å sovne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet tirsdag kl 19:53 #150351 Del Skrevet tirsdag kl 19:53 Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): NÅ logger jeg av litt og finner meg spiseligheter. Kanskje snakkes vi igjen om noen timer, når jeg ikke får sovet mer der og da. Vi ønsker deg en Godnatt vår gode venn @Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet tirsdag kl 19:54 #150352 Del Skrevet tirsdag kl 19:54 SVK skrev (22 minutter siden): Anton mater Hoppe druer. Ha Ha, vi synes at vi ser det for oss. SVK skrev (22 minutter siden): Så jeg hadde rett: 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet tirsdag kl 20:05 #150353 Del Skrevet tirsdag kl 20:05 Selv koser jeg med eplemost med kullsyre. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet tirsdag kl 20:06 #150354 Del Skrevet tirsdag kl 20:06 Cid skrev (1 time siden): Ikke noe gris her Hoppetaujenta skrev (20 minutter siden): NÅ logger jeg av litt og finner meg spiseligheter. Kanskje snakkes vi igjen om noen timer, når jeg ikke får sovet mer der og da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet tirsdag kl 20:20 #150355 Del Skrevet tirsdag kl 20:20 Nå har jeg vist ordet klippet av D som dreper M, det sa at det ikke var noe skummelt. Nå skal det binge hele serien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet tirsdag kl 20:21 #150356 Del Skrevet tirsdag kl 20:21 SVK skrev (14 minutter siden): Selv koser jeg med eplemost med kullsyre. Nam nam sier vi.😋😋 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet tirsdag kl 20:21 #150357 Del Skrevet tirsdag kl 20:21 Vi gjetter at Hoppe pusser tennene nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet tirsdag kl 20:57 #150358 Del Skrevet tirsdag kl 20:57 Hoppe: Jeg snorker inn i roperten for å plage nabokjerringene. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet tirsdag kl 21:02 #150359 Del Skrevet tirsdag kl 21:02 SVK skrev (4 minutter siden): Hoppe: Jeg snorker inn i roperten for å plage nabokjerringene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet tirsdag kl 21:02 #150360 Del Skrevet tirsdag kl 21:02 Vi gjetter at Hoppe sover nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå