SVK Skrevet søndag kl 17:40 #150181 Del Skrevet søndag kl 17:40 (endret) Nå gleder Hoppe seg til gullsmeden åpner på mandag slik hun kan kjøpe ny giftering med Antons kredittkort. I følge Hoppe så må en lady som henne selv ha den største diamanten av alle i bygda. Endret søndag kl 17:43 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet søndag kl 17:46 #150182 Del Skrevet søndag kl 17:46 SVK skrev (27 minutter siden): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet søndag kl 17:46 #150183 Del Skrevet søndag kl 17:46 Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet søndag kl 17:48 #150184 Del Skrevet søndag kl 17:48 (endret) Dette er kaptein Hoppe: Endret søndag kl 18:09 av SVK 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet søndag kl 17:54 #150185 Del Skrevet søndag kl 17:54 (endret) Kaptein Hoppe, Anton og barna deres: Endret søndag kl 18:11 av SVK 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet søndag kl 18:19 #150186 Del Skrevet søndag kl 18:19 SVK skrev (23 minutter siden): Kaptein Hoppe, Anton og barna deres: SVK skrev (29 minutter siden): Dette er kaptein Hoppe: Vi gjetter at du får storfint besøk av radarparet Fru Kjevle og Herr Steikepanne når hun ser dette.😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet søndag kl 18:20 #150187 Del Skrevet søndag kl 18:20 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Vi gjetter at du får storfint besøk av radarparet Fru Kjevle og Herr Steikepanne når hun ser dette.😉😉 Det er prisen jeg må betale for å være stjernereporter for Lønnebladet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet søndag kl 18:26 #150188 Del Skrevet søndag kl 18:26 SVK skrev (4 minutter siden): Det er prisen jeg må betale for å være stjernereporter for Lønnebladet. Ja vi håper at du har verneutstyret ditt i nærheten når duoen kommer.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet søndag kl 18:34 #150189 Del Skrevet søndag kl 18:34 Ciaran og Ciara skrev (7 minutter siden): Ja vi håper at du har verneutstyret ditt i nærheten når duoen kommer.😉😉 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet søndag kl 18:49 #150190 Del Skrevet søndag kl 18:49 SVK skrev (27 minutter siden): Det er prisen jeg må betale for å være stjernereporter for Lønnebladet. En annen godt gjemt plass på kroppen blir ofte kalt for "stjerna" og det kan vel tenkes at det er den slags blad du driver! Cid får dask på lanken og resten går fri....snille folkene som de er. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet søndag kl 18:53 #150191 Del Skrevet søndag kl 18:53 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): En annen godt gjemt plass på kroppen blir ofte kalt for "stjerna" og det kan vel tenkes at det er den slags blad du driver! Cid får dask på lanken og resten går fri....snille folkene som de er. Det jeg sa om Anton er sant da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet søndag kl 18:53 #150192 Del Skrevet søndag kl 18:53 Cid skrev (2 timer siden): Nå er hun og Anton i gang med seksualundervisningen Dette er i hvert fall sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet søndag kl 18:55 #150193 Del Skrevet søndag kl 18:55 SVK skrev (20 minutter siden): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet søndag kl 18:55 #150194 Del Skrevet søndag kl 18:55 Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): En annen godt gjemt plass på kroppen blir ofte kalt for "stjerna" og det kan vel tenkes at det er den slags blad du driver! Cid får dask på lanken og resten går fri....snille folkene som de er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet søndag kl 18:56 #150195 Del Skrevet søndag kl 18:56 Vi gjetter at Hoppe hører på radio,📻📻 ser på tv.📺📺 og på YouTube videoer på pc-en nå.💻💻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet søndag kl 18:58 #150196 Del Skrevet søndag kl 18:58 Nå klatrer hun opp en skyskraper. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet søndag kl 19:01 #150197 Del Skrevet søndag kl 19:01 Cid skrev (2 minutter siden): Nå klatrer hun opp en skyskraper. 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet søndag kl 19:56 #150198 Del Skrevet søndag kl 19:56 Åhh...jeg blir faktisk også kvalm av å se klatrevideoen og velger å se tv før legging i kveld. Cid tar feil som vanlig og jeg sier natta til alle hyggelige venner. Natta. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet søndag kl 20:00 #150199 Del Skrevet søndag kl 20:00 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Åhh...jeg blir faktisk også kvalm av å se klatrevideoen og velger å se tv før legging i kveld. Cid tar feil som vanlig og jeg sier natta til alle hyggelige venner. Natta. Natt! Drøm søtt om all smaskingen du skal gi Anton: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet søndag kl 20:09 #150200 Del Skrevet søndag kl 20:09 SVK skrev (8 minutter siden): Natt! Drøm søtt om all smaskingen du skal gi Anton: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå