Cid Skrevet søndag kl 07:13 #150141 Del Skrevet søndag kl 07:13 Nå vinker hun til en frier 🙋🏼♀️🕺🏽 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet søndag kl 07:14 #150142 Del Skrevet søndag kl 07:14 Cid skrev (11 timer siden): Dave er på besøk på Lønneberget nå. Så du denne Hoppe? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet søndag kl 07:34 #150143 Del Skrevet søndag kl 07:34 Nå besøker hun verdens største bil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet søndag kl 08:21 #150144 Del Skrevet søndag kl 08:21 Jeg har nettopp vist Anton mine siste voldelige historier og slik som sist gang så brøt han ut i latter Han elsker min voldelige humor og ber meg fortsette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet søndag kl 08:43 #150145 Del Skrevet søndag kl 08:43 Cid skrev (1 time siden): Nå vinker hun til en frier 🙋🏼♀️🕺🏽 Ja; gå bortover der i den retningen, langt bort fra meg. 👉 Cid skrev (1 time siden): Så du denne Hoppe? Ja. Underlig hva folk kan finne ut av. Cid skrev (1 time siden): Nå besøker hun verdens største bil. Biler er gøy og det hadde blitt en fin turbil om sommeren. Kan leve i den, ha det bra og komme frem over alt. Cid skrev (18 minutter siden): Jeg har nettopp vist Anton mine edlere deler og han trygler meg om å slutte!!! Det er ikke det minste rart. Skamme seg skulle du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet søndag kl 08:50 #150146 Del Skrevet søndag kl 08:50 Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Ja; gå bortover der i den retningen, langt bort fra meg. 👉 Ja. Underlig hva folk kan finne ut av. Biler er gøy og det hadde blitt en fin turbil om sommeren. Kan leve i den, ha det bra og komme frem over alt. Det er ikke det minste rart. Skamme seg skulle du! Du gjorde om mitt voldelige innlegg til et perverst innlegg, stolt av deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet søndag kl 08:50 #150147 Del Skrevet søndag kl 08:50 Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Ja; gå bortover der i den retningen, langt bort fra meg. 👉 Ja. Underlig hva folk kan finne ut av. Biler er gøy og det hadde blitt en fin turbil om sommeren. Kan leve i den, ha det bra og komme frem over alt. Det er ikke det minste rart. Skamme seg skulle du! Har han fylt trailere med grønnsåpe nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet søndag kl 08:56 #150148 Del Skrevet søndag kl 08:56 Cid skrev (5 minutter siden): Du gjorde om mitt voldelige innlegg til et perverst innlegg, stolt av deg Det kan alle se; det var DU som skrev det og det finnes ingen bevis på at det var meg! Grisegutt! Cid skrev (4 minutter siden): Har han fylt trailere med grønnsåpe nå? TO semitrailere med brannmannslangetrykk! Nå skal jeg endelig finne meg litt frokost. Spisepause herfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet søndag kl 09:00 #150149 Del Skrevet søndag kl 09:00 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Det kan alle se; det var DU som skrev det og det finnes ingen bevis på at det var meg! Grisegutt! TO semitrailere med brannmannslangetrykk! Nå skal jeg endelig finne meg litt frokost. Spisepause herfra. Ser de er på vei her. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet søndag kl 09:03 #150150 Del Skrevet søndag kl 09:03 (endret) Hoppe og Anton skal ha seksualundervisning for Ordet som snart er tenåring i dag 👱🏻♀️👨🏼👱🏼♂️ Endret søndag kl 09:05 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet søndag kl 10:58 #150151 Del Skrevet søndag kl 10:58 Cid skrev (1 time siden): Hoppe og Anton skal ha seksualundervisning for Ordet som snart er tenåring i dag. Nei, nå fantaserer du igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet søndag kl 11:21 #150152 Del Skrevet søndag kl 11:21 (endret) Nå spiller Ordet og Anton Nintendo. Cid spør om å få være med og får beskjed om at det får han lov til om han klarer å være en snill gutt. Endret søndag kl 11:22 av SVK 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet søndag kl 11:29 #150153 Del Skrevet søndag kl 11:29 Han juger som vanlig og sier JA...med et smil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet søndag kl 11:30 #150154 Del Skrevet søndag kl 11:30 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Han juger som vanlig og sier JA...med et smil... 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet søndag kl 11:32 #150155 Del Skrevet søndag kl 11:32 Akkurat sånn. Litt veslevoksen og eplekjekk. Tyyypisk han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet søndag kl 12:19 #150156 Del Skrevet søndag kl 12:19 Hoppe får besøk: 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet søndag kl 12:29 #150157 Del Skrevet søndag kl 12:29 Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Jatakk til morgenpizza. Mye tøys ellers i tråden syns jeg... Vi sier nam nam til morgenpizza. Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Joda, snille-Cid har rett i det. / ...men tull er det mye av i denne tråden...og godt er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet søndag kl 12:30 #150158 Del Skrevet søndag kl 12:30 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Nei, nå fantaserer du igjen! Kommer sensur folka? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet søndag kl 12:30 #150159 Del Skrevet søndag kl 12:30 Cid skrev (4 timer siden): Nå besøker hun verdens største bil. SVK skrev (10 minutter siden): Hoppe får besøk: SVK skrev (1 time siden): Cid skrev (3 timer siden): Ser de er på vei her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet søndag kl 12:31 #150160 Del Skrevet søndag kl 12:31 SVK skrev (10 minutter siden): Hoppe får besøk: Heisann og Hoppsann i forbifarten...og heihei til mine to søte andre grønne venner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå