Hoppetaujenta Skrevet i går, 17:40 #150121 Del Skrevet i går, 17:40 Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden): Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Jeg fikk over her! Takk! SVK skrev (3 minutter siden): Og kredittkortet hans. Langtifra. Hoppe har så hun klarer seg tenk. Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Vi gjetter at Hoppe hører på radio,📻📻 ser på tv.📺📺 og på YouTube videoer på pc-en nå.💻💻 Mhm...youtube...damer som kunne synge blues i sorthvittiden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet i går, 17:43 #150122 Del Skrevet i går, 17:43 SVK skrev (3 minutter siden): Nå spiser hun pizza hvor tomatsausen er oppå osten: Den pizzaen har flere ganger blitt kåret til beste pizza i Italia så tror den er god. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 17:55 #150123 Del Skrevet i går, 17:55 Hoppetaujenta skrev (14 minutter siden): Jeg fikk over her! Takk! Langtifra. Hoppe har så hun klarer seg tenk. Mhm...youtube...damer som kunne synge blues i sorthvittiden. Vi synes at det høres Helt Toppers ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 17:57 #150124 Del Skrevet i går, 17:57 SVK skrev (12 minutter siden): Den pizzaen har flere ganger blitt kåret til beste pizza i Italia så tror den er god. Fakk. Jeg vet at du vil meg alt godt når du får tenkt deg om. Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Vi synes at det høres Helt Toppers ut. Høgg innpå,mine små kvalitetsgnagere! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 18:01 #150125 Del Skrevet i går, 18:01 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Fakk. Jeg vet at du vil meg alt godt når du får tenkt deg om. Høgg innpå,mine små kvalitetsgnagere! Ja vi høgger innpå så synger vi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 18:04 #150126 Del Skrevet i går, 18:04 Fint. Da finner jeg frem tv`n og koser meg litt der. So long. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet i går, 18:20 #150127 Del Skrevet i går, 18:20 Hippe har laget en deilig pizza med ekstra ost til alle som skriver i tråden hennes 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 18:21 #150128 Del Skrevet i går, 18:21 Hoppetaujenta skrev (17 minutter siden): Fint. Da finner jeg frem tv`n og koser meg litt der. So long. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 18:21 #150129 Del Skrevet i går, 18:21 Phoenix Heart skrev (1 minutt siden): Hippe har laget en deilig pizza med ekstra ost til alle som skriver i tråden hennes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 19:34 #150130 Del Skrevet i går, 19:34 Snille Cid er på besøk på Lønneberget nå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 19:53 #150131 Del Skrevet i går, 19:53 Vi gjetter at Hoppe pusser tennene nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 20:02 #150132 Del Skrevet i går, 20:02 (endret) Dave er på besøk på Lønneberget nå. Endret i går, 20:02 av Cid 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 20:22 #150133 Del Skrevet i går, 20:22 Vi gjetter at Hoppe sover nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 22 timer siden #150134 Del Skrevet 22 timer siden Ciaran og Ciara skrev (2 timer siden): Vi gjetter at Hoppe sover nå. Med Antons kredittkort under puta. 💳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21 timer siden #150135 Del Skrevet 21 timer siden SVK skrev (13 minutter siden): Med Antons kredittkort under puta. 💳 Og faktura under Antons pute 🧾 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 21 timer siden #150136 Del Skrevet 21 timer siden Cid skrev (3 minutter siden): Og faktura under Antons pute 🧾 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21 timer siden #150137 Del Skrevet 21 timer siden SVK skrev (21 minutter siden): Med Antons kredittkort under puta. 💳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14 timer siden #150138 Del Skrevet 14 timer siden Jatakk til morgenpizza. Mye tøys ellers i tråden syns jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13 timer siden #150139 Del Skrevet 13 timer siden Hoppetaujenta skrev (45 minutter siden): Jatakk til morgenpizza. Mye tøys ellers i tråden syns jeg... Mye fakta ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13 timer siden #150140 Del Skrevet 13 timer siden Cid skrev (3 minutter siden): Mye fakta ellers. Joda, snille-Cid har rett i det. / ...men tull er det mye av i denne tråden...og godt er det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå