Cid Skrevet 16 timer siden #150081 Del Skrevet 16 timer siden Jeg, Hoppe og Ordet ble alle rammet. Jeg ble begravd i raset, Hoppe ble slengt ut av vinduet og landet på bilen mens Ordet fikk beina sine sprengt av og havnet i koma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16 timer siden #150082 Del Skrevet 16 timer siden Alt dette skjedde i en actionfilm som vi spilte i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15 timer siden #150083 Del Skrevet 15 timer siden Vi ser at det formidles Fake News her nå.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13 timer siden #150084 Del Skrevet 13 timer siden Fra når Tim besøkte Lønneberget i går. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 6 timer siden #150085 Del Skrevet 6 timer siden Hoppe har besøk: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5 timer siden #150086 Del Skrevet 5 timer siden SVK skrev (52 minutter siden): Hoppe har besøk: Den likte jeg...og Mona Lisa-boka. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5 timer siden #150087 Del Skrevet 5 timer siden Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Den likte jeg...og Mona Lisa-boka. Filmen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5 timer siden #150088 Del Skrevet 5 timer siden Sprengefilmen din?? Det vet du svaret på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5 timer siden #150089 Del Skrevet 5 timer siden Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Sprengefilmen din?? Det vet du svaret på. Var jo bare skuespill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5 timer siden #150090 Del Skrevet 5 timer siden Cid skrev (6 minutter siden): Var jo bare skuespill. Du vet hva jeg mener om det. Slemme-Cid! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5 timer siden #150091 Del Skrevet 5 timer siden Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Du vet hva jeg mener om det. Slemme-Cid! Ikke alle filmer kan være romantiske komedier 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5 timer siden #150092 Del Skrevet 5 timer siden Cid skrev (5 minutter siden): Ikke alle filmer kan være romantiske komedier Frierfilmer til meg mener du? Nei, takk for det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 5 timer siden #150093 Del Skrevet 5 timer siden Enda en av Hoppes friere: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5 timer siden #150094 Del Skrevet 5 timer siden SVK skrev (11 minutter siden): Enda en av Hoppes friere: SVK skrev (1 time siden): Hoppe har besøk: Cid skrev (8 timer siden): Fra når Tim besøkte Lønneberget i går. Hoppetaujenta skrev (16 minutter siden): Frierfilmer til meg mener du? Nei, takk for det. Hoppetaujenta skrev (27 minutter siden): Du vet hva jeg mener om det. Slemme-Cid! Hoppetaujenta skrev (40 minutter siden): Sprengefilmen din?? Det vet du svaret på. Hoppetaujenta skrev (49 minutter siden): Den likte jeg...og Mona Lisa-boka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5 timer siden #150095 Del Skrevet 5 timer siden Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4 timer siden #150096 Del Skrevet 4 timer siden SVK skrev (22 minutter siden): Enda en av Hoppes friere: Hjertelig velkommen skal du være. "Brøøøøøøøl!!!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4 timer siden #150097 Del Skrevet 4 timer siden Hoppetaujenta skrev (50 minutter siden): Frierfilmer til meg mener du? Nei, takk for det. Sånt du liker, hvor filmene ender med at du gir en striptease til din utvalgte 👯👨🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4 timer siden #150098 Del Skrevet 4 timer siden Hoppetaujenta skrev (24 minutter siden): Hjertelig velkommen skal du være. "Brøøøøøøøl!!!" Blir han din nye bodyguard? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 4 timer siden #150099 Del Skrevet 4 timer siden Cid skrev (15 minutter siden): Blir han din nye bodyguard? Er du redd han skal gi deg juling? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 4 timer siden #150100 Del Skrevet 4 timer siden Hoppe har kokkelert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå