Baktus2024 Skrevet i går, 11:42 #150061 Del Skrevet i går, 11:42 Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Ser kjempefint ut og jeg tar i mot den for levering på min dør rundt firetiden. Tusen takk. En glad Baktus krysser mitt spor og hei og hallo til deg min venn! har De lest en flyktning krysser sitt spor..en oppsummering av janteloven.. kan ikke på død og,liv huske forfatteren… p 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 11:44 #150062 Del Skrevet i går, 11:44 Hoppe kysser friere nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet i går, 11:48 #150063 Del Skrevet i går, 11:48 Hahahahahahahahahahah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 11:51 #150064 Del Skrevet i går, 11:51 Baktus2024 skrev (7 minutter siden): har De lest en flyktning krysser sitt spor..en oppsummering av janteloven.. kan ikke på død og,liv huske forfatteren… p Aksel Sandemose Jeg har faktisk ikke det. Har hatt boken stående og så gitt den bort som en av mange... Cid skrev (6 minutter siden): Hoppe ville aldri finne på å bekysse fremmede menn. Eller kjente. Baktus2024 skrev (2 minutter siden): Hahahahahahahahahahah Det virker lovende for dagen dette her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet i går, 11:54 #150065 Del Skrevet i går, 11:54 janei hvorfor misbruke tid på Sandemose…p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 12:47 #150066 Del Skrevet i går, 12:47 Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Til frokosten gjør hun det. Ja. Nydelig godt er det. Hun varmet opp i småbiter; ferdig kokte poteter, lønsjkake og hadde ferdigkjøpt bernaisesaus på fra Eldorado og det gikk ned det. Akkurat nok til en porsjon. God saus er en viktig ting! Det er nok ike noe i dem som en blir beruset av, men kanskje det er godt med en slik ingrediens? Jeg smaker gjerne. Ser ikke vondt ut. Jeg skal ta med ekstra esker så du har litt til senere. Jeg liker dem også. Husker eksperimentserien hans på tv for lenge siden. Likte den. Jo, det kunne det ha vært, men det forsvant litt i karamellsmaken. Veldig crispy var det på toppen. Ser på nett dette her; 210 gram til 400,- kroner. I alle dager...er folk helt gale?!? Forsøkte i alle fall. 🥱 Ikke i nærheten en gang. Gjorde det ja. Jeg hadde løpt om jeg traff dere, for makan til skummel gjeng... Ja, det er klart...men jeg må ha morgenvannet mitt først. Kroppen liker det. En gjennomskylling av rørene. Skal ikke til meg nei, så vaktene har fått beskjed om å samle dem opp på ei eng vest i forumlandet, så kan alle de som vil ha mannslinger ta seg en tur dit og betrakte fesjået. Hå nei, slik har hun aldri sett ut - jordnære Hoppe. Ei enkel skjel i et enkelt legeme...eller noe sånn. . . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 12:48 #150067 Del Skrevet i går, 12:48 Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 13:06 #150068 Del Skrevet i går, 13:06 Baktus2024 skrev (1 time siden): janei hvorfor misbruke tid på Sandemose…p Det er jo mulig at det er lesverdig, men det får komme på et senere tidspunkt. Jeg liker å bli lest for, så kanskje en lydbok hadde vært tingen. Ciaran og Ciara skrev (16 minutter siden): Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 God tur til hvor dere nå skal. Eller hva dere nå skal. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet i går, 17:37 #150069 Del Skrevet i går, 17:37 Hoppe er ute og hopper 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 17:39 #150070 Del Skrevet i går, 17:39 Nietsoj skrev (2 minutter siden): Hoppe er ute og hopper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 17:39 #150071 Del Skrevet i går, 17:39 Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Det er jo mulig at det er lesverdig, men det får komme på et senere tidspunkt. Jeg liker å bli lest for, så kanskje en lydbok hadde vært tingen. God tur til hvor dere nå skal. Eller hva dere nå skal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23 timer siden #150072 Del Skrevet 23 timer siden Vi sa det skulle være siste gang men vi prøver oss på å si det en gang til! SNILLE LILLE CID 👼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23 timer siden #150073 Del Skrevet 23 timer siden Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19 timer siden #150074 Del Skrevet 19 timer siden (endret) Nietsoj skrev (5 timer siden): Hoppe er ute og hopper Den AI`en ser trengt ut og bør finne seg et lokkum fort som bare det og nei, det er ikke meg. Såpass burde du da kunne se Herr Osten. Cid skrev (4 timer siden): Vi sa det skulle være siste gang men vi prøver oss på å si det en gang til! SNILLE LILLE CID 👼 Cidde Sulle Lulle! Ciaran og Ciara skrev (4 timer siden): Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Det ble mørkt kjøtt, saus og ertestuing fra min venn F. Land. Endret 19 timer siden av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18 timer siden #150075 Del Skrevet 18 timer siden Hoppetaujenta skrev (20 minutter siden): Den AI`en ser trengt ut og bør finne seg et lokkum fort som bare det og nei, det er ikke meg. Såpass burde du da kunne se Herr Osten. Cidde Sulle Lulle! Det ble mørkt kjøtt, saus og ertestuing fra min venn F. Land. Synes demonen og Anton at lille CID må legge seg nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18 timer siden #150076 Del Skrevet 18 timer siden Cid skrev (3 minutter siden): Synes demonen og Anton at lille CID må legge seg nå? Ja, det gjør de faktisk, men tviler på at de får det til ved å foreslå det vennlig. GÅ OG LEGG DEG, CID! 👿 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18 timer siden #150077 Del Skrevet 18 timer siden Hoppetaujenta skrev (37 minutter siden): Den AI`en ser trengt ut og bør finne seg et lokkum fort som bare det og nei, det er ikke meg. Såpass burde du da kunne se Herr Osten. Cidde Sulle Lulle! Det ble mørkt kjøtt, saus og ertestuing fra min venn F. Land. Hoppetaujenta skrev (12 minutter siden): Ja, det gjør de faktisk, men tviler på at de får det til ved å foreslå det vennlig. GÅ OG LEGG DEG, CID! 👿 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18 timer siden #150078 Del Skrevet 18 timer siden Hoppetaujenta skrev (31 minutter siden): Ja, det gjør de faktisk, men tviler på at de får det til ved å foreslå det vennlig. GÅ OG LEGG DEG, CID! 👿 🛖🔐🎮📺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18 timer siden #150079 Del Skrevet 18 timer siden Vi gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost når hun våkner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16 timer siden #150080 Del Skrevet 16 timer siden Nå har Anton sprengt seg selv inne på Lønneberget. 🏡👨🏼🧨💥 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå