Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

SVK skrev (3 minutter siden):

Er fra Heston Blumenthal sin restaurant. En av de beste kokkene i verden. 

Vi sier Tusen Takk til mesterkokken.👨‍🍳👩‍🍳🥰🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoppetaujenta skrev (7 timer siden):

Hun har nå kommet til å smake på "flødeboller med karamell" og Dubaismak. :klo: Den var god og mektig,
men hva er Dubaismaken? Kjente sjokoladen og karamellen, men hva er det liksom folk betaler i dyre dommer for?
Kan noen opplyste si meg det? large.jpg

Jeg tror "Dubai smak" er pistasj. Er det pistasjnøtter som er strødd på toppen på de fløtebollene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gjetter at Hoppe hører på radio,📻📻 ser på tv.📺📺 og på YouTube videoer på pc-en nå.💻💻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (14 timer siden):

Nå drikker hun kald og god melk 👱🏻‍♀️🥛

Til frokosten gjør hun det. :) 

SVK skrev (11 timer siden):

Nå spiser hun Mokkabønner sammen med @Frøkenfryden

Ja. Nydelig godt er det. 

Ciaran og Ciara skrev (11 timer siden):

Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå.:spise::spise:

Hun varmet opp i småbiter; ferdig kokte poteter, lønsjkake og hadde ferdigkjøpt bernaisesaus på
fra Eldorado og det gikk ned det. :spise:  Akkurat nok til en porsjon. 
medium.jpgGod saus er en viktig ting! :nikke: 

Hun spiser Tipsy Cake med @Maskinfører

Det er brioche med Cognac-saus:

Det er nok ike noe i dem som en blir beruset av, men kanskje det er godt med en slik ingrediens? :klo: 

Dere får selvsagt dere også:

Serveres med grillet ananas ved siden av:

images?q=tbn:ANd9GcRg6191mTs7kl94u8AxvP_

images?q=tbn:ANd9GcRg6191mTs7kl94u8AxvP_

Jeg smaker gjerne. Ser ikke vondt ut. :) 

Frøkenfryden skrev (10 timer siden):

Åå det kan jeg trenge:rodmer:

Jeg skal ta med ekstra esker så du har litt til senere. Jeg liker dem også. :rodmer:

SVK skrev (10 timer siden):

Er fra Heston Blumenthal sin restaurant. En av de beste kokkene i verden. 

Husker eksperimentserien hans på tv for lenge siden. Likte den. :) 

SVK skrev (10 timer siden):

Jeg tror "Dubai smak" er pistasj. Er det pistasjnøtter som er strødd på toppen på de fløtebollene?

Jo, det kunne det ha vært, men det forsvant litt i karamellsmaken. Veldig crispy var det på toppen. :klo: 
Ser på nett dette her; 210 gram til 400,- kroner. I alle dager...er folk helt gale?!? 
w1200h1200.webp

Ciaran og Ciara skrev (10 timer siden):

Vi gjetter at Hoppe hører på radio,📻📻 ser på tv.📺📺 og på YouTube videoer på pc-en nå.💻💻

Forsøkte i alle fall. 🥱

Cid skrev (6 timer siden):

Dette er Anton.

Ikke i nærheten en gang. :fy: 

Ciaran og Ciara skrev (6 timer siden):

Vi gjetter at Hoppe sover nå.:gjesp::gjesp::sover::sover:

Gjorde det ja. :) 

Cid skrev (6 timer siden):

Her er han sammen med @Lur Venn, meg og @KnekkeBørre.

Jeg hadde løpt om jeg traff dere, for makan til skummel gjeng... :sjokkert:

Ciaran og Ciara skrev (6 timer siden):

Vi gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost når hun våkner.:spise::spise:

Ja, det er klart...men jeg må ha morgenvannet mitt først. Kroppen liker det. En gjennomskylling av rørene. :fnise: 

Cid skrev (3 timer siden):

Ny frier kommer i morgen.

Skal ikke til meg nei, så vaktene har fått beskjed om å samle dem opp på ei eng vest i forumlandet,
så kan alle de som vil ha mannslinger ta seg en tur dit og betrakte fesjået. :fnise: 

Cid skrev (3 timer siden):

Dette er Hoppe.

Hå nei, slik har hun aldri sett ut - jordnære Hoppe. :)  Ei enkel skjel i et enkelt legeme...eller noe sånn. . .

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Det er nok ike noe i dem som en blir beruset av, men kanskje det er godt med en slik ingrediens? :klo: 

Jeg smaker gjerne. Ser ikke vondt ut. :) 

Jeg har aldri smakt de tipsy-kakene så vet ikke hvordan de er. Men jeg tviler på at man blir beruset.  Har sett oppskriften og det er svært lite alkohol i hver kake og når jeg har sett anmeldelsene så har jeg aldri sett noen kommentere alkoholen. Alle sier at kaken smaker søtt.

Husker eksperimentserien hans på tv for lenge siden. Likte den. :) 

Jeg har sett den serien og jeg digger Heston. Synes det er kult at han liker å eksperimentere og jeg synes det er kult at han viser frem hvordan han eksperimenterer. 

Jo, det kunne det ha vært, men det forsvant litt i karamellsmaken. Veldig crispy var det på toppen. :klo: 
Ser på nett dette her; 210 gram til 400,- kroner. I alle dager...er folk helt gale?!? 

w1200h1200.webp

Jeg hadde aldri betalt såpass mye for så lite sjokolade. Men er ofte sånn at det som er på moten er dyrt. Tipper at på slutten av året så er det sikkert drøssevis av slike sjokolader som selges til en brøkdel av prisen fordi de ikke lenger er på moten. 

Husker den PRIME-drikken som var så populær i fjor. Da de kom i butikken kostet de opprinnelig 190-kroner flasken fordi de var så populære. På slutten av året kostet de 1 kroner per flaske fordi populariteten var gått bort og fordi butikkene måtte bli kvitt dem før de gikk ut på dato. Smakte aldri på den drikken, men de kan umulig ha vært spesielt gode når ingen gadd å kjøpe dem lenger etter noen måneder og butikkene måtte selge dem med tap for å bli kvitt dem. 

Endret av SVK
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm...og jeg husker for noen år siden den saften med julesmak...og flaskene forsvant fra hyllene og ble solgt for mange hundrelapper på nett. Etter hvert fikk jeg tak i en flaske i vanlig butikk og ...det var ingenting å rope hurra for. Tømte den ut faktisk, men det er min smak. Andre likte den kanskje. Ellers var det nok bare en hype som alle gikk fem på for å få tak i.  :klo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (19 minutter siden):

Mhm...og jeg husker for noen år siden den saften med julesmak...og flaskene forsvant fra hyllene og ble solgt for mange hundrelapper på nett. Etter hvert fikk jeg tak i en flaske i vanlig butikk og ...det var ingenting å rope hurra for. Tømte den ut faktisk, men det er min smak. Andre likte den kanskje. Ellers var det nok bare en hype som alle gikk fem på for å få tak i.  :klo: 

Sikkert mange som likte den, men jeg er helt siker på at mange kjøpte den fordi de så at den var utsolgt i mange butikker og derfor tenkte "denne må være god så den må jeg smake". 

Skal ikke se bort fra at produsenten med vilje satte ut for få saftflasker i starten slik at det skulle bli utsolgt og de kunne få litt hype rundt at "denne saften er så god at den er utsolgt i butikkene og folk betaler hundrevis av kroner for å kjøpe flaskene på finn.no". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, de vet helt sikkert hva de gjør og får de folk til å gjøre som de vil, så tjener de på det
og kjenner på en liten glede; "de styrer folket". De flirer og gnir seg i hendene. Tror jeg.  :jolie: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (32 minutter siden):

Nå slapper hun av i sofaen.

🛋️

Ser kjempefint ut og jeg tar i mot den for levering på min dør rundt firetiden. Tusen takk. :fnise: 

Baktus2024 skrev (23 minutter siden):

Hahahahahahahahahahah

En glad Baktus krysser mitt spor og hei og hallo til deg min venn! :farvel: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...