Cid Skrevet 17 timer siden #150021 Del Skrevet 17 timer siden Vi sier det en aller sist gang! SNILLE LILLE CID Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17 timer siden #150022 Del Skrevet 17 timer siden Cid skrev (1 minutt siden): Han fikk Homer fordi han så på Simpsons Da har du gjort noe du sikke skulle, for det skulle gjøre lekser og ikke se på tv eller nett. Cid skrev (1 minutt siden): Du er moren? Selvsagt er jeg ikke det. Jeg er vergen og bestemmer ALT for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17 timer siden #150023 Del Skrevet 17 timer siden Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Da har du gjort noe du sikke skulle, for det skulle gjøre lekser og ikke se på tv eller nett. Selvsagt er jeg ikke det. Jeg er vergen og bestemmer ALT for det. Så du det siste jeg skrev? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17 timer siden #150024 Del Skrevet 17 timer siden Cid skrev (5 minutter siden): Vi sier det en aller sist gang! LILLE RAMPE-CID 🤡 Ser det nå ja og det blir nok ikke siste gangen med noe som helst i denne tråden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17 timer siden #150025 Del Skrevet 17 timer siden Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Ser det nå ja og det blir nok ikke siste gangen med noe som helst i denne tråden! Blir det sorte gryte i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17 timer siden #150026 Del Skrevet 17 timer siden En ny frier dukker snart opp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16 timer siden #150027 Del Skrevet 16 timer siden Cid skrev (1 time siden): Blir det sorte gryte i dag? Det blir den sorte mikrobølgeovnen, for den er vondere og innholdet eksploderer raskere.... ( ) Cid skrev (1 time siden): En ny frier dukker snart opp. Han kan jeg snakke litt med hvis han tar med stor nistekurv med varm mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15 timer siden #150028 Del Skrevet 15 timer siden Hun har nå kommet til å smake på "flødeboller med karamell" og Dubaismak. Den var god og mektig, men hva er Dubaismaken? Kjente sjokoladen og karamellen, men hva er det liksom folk betaler i dyre dommer for? Kan noen opplyste si meg det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12 timer siden #150029 Del Skrevet 12 timer siden Nå drikker hun farsmelk 👱🏻♀️🥛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10 timer siden #150030 Del Skrevet 10 timer siden Hoppetaujenta skrev (12 timer siden): Det kan jeg love deg at de gjør. De freser også og bakser med beina i drømmejaging. Nettopp, for de finnes ikke lengre. Jeg har fjernet dem så de ikke blir misbrukt. Oijj...det var tidlige ærender, men jeg håper at alt går bra som dere vil. Snakkes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10 timer siden #150031 Del Skrevet 10 timer siden Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Hun har nå kommet til å smake på "flødeboller med karamell" og Dubaismak. Den var god og mektig, men hva er Dubaismaken? Kjente sjokoladen og karamellen, men hva er det liksom folk betaler i dyre dommer for? Kan noen opplyste si meg det? Cid skrev (7 timer siden): En ny frier dukker snart opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 9 timer siden #150032 Del Skrevet 9 timer siden Nå spiser hun Mokkabønner sammen med @Frøkenfryden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8 timer siden #150033 Del Skrevet 8 timer siden SVK skrev (6 minutter siden): Nå spiser hun Mokkabønner sammen med @Frøkenfryden 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8 timer siden #150034 Del Skrevet 8 timer siden Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 8 timer siden #150035 Del Skrevet 8 timer siden (endret) Ciaran og Ciara skrev (14 minutter siden): Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Hun spiser Tipsy Cake med @Maskinfører Det er brioche med Cognac-saus: Endret 8 timer siden av SVK 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8 timer siden #150036 Del Skrevet 8 timer siden SVK skrev (3 minutter siden): Hun spiser Tipsy Cake med @Maskinfører Det er bruoche med Cognac-saus: Vi sier nam nam. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 8 timer siden #150037 Del Skrevet 8 timer siden Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Vi sier nam nam. Dere får selvsagt dere også: Serveres med grillet ananas ved siden av: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8 timer siden #150038 Del Skrevet 8 timer siden SVK skrev (30 minutter siden): Nå spiser hun Mokkabønner sammen med @Frøkenfryden Åå det kan jeg trenge 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8 timer siden #150039 Del Skrevet 8 timer siden SVK skrev (15 minutter siden): Dere får selvsagt dere også: Serveres med grillet ananas ved siden av: Vi sier nam nam. og Tusen Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 7 timer siden #150040 Del Skrevet 7 timer siden Ciaran og Ciara skrev (30 minutter siden): Vi sier nam nam. og Tusen Takk. Er fra Heston Blumenthal sin restaurant. En av de beste kokkene i verden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå