Hoppetaujenta Skrevet 4 timer siden #149881 Del Skrevet 4 timer siden NÅ er den sett ja og jeg kunne godt ha tenkt meg en slik tur til hennig olsen. Lyster på jordbær nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4 timer siden #149882 Del Skrevet 4 timer siden Åhh...er det St. Patricks day i dag? DET er det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4 timer siden #149883 Del Skrevet 4 timer siden Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Åhh...er det St. Patricks day i dag? DET er det! Skal du og typen din Anton feire det? 👱🏻♀️👨🏼🍀☘️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4 timer siden #149884 Del Skrevet 4 timer siden Ordet har vært vågal i dag. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4 timer siden #149885 Del Skrevet 4 timer siden Hoppetaujenta skrev (34 minutter siden): Du skremmer med at vi skal ha pause herfra. Ordet vil jo ikke det kan du skjønne... Ble Anton bekymret? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4 timer siden #149886 Del Skrevet 4 timer siden Cid skrev (6 minutter siden): Skal du og vennen din Anton feire det? 👱🏻♀️👨🏼🍀☘️ Vørterølet skal flomme! Cid skrev (3 minutter siden): Ble Anton bekymret? Ja, veldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4 timer siden #149887 Del Skrevet 4 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Vørterølet skal flomme! Ja, veldig. Blir dere bekymret for ordet nå som det skal sykle på et tog? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 4 timer siden #149888 Del Skrevet 4 timer siden (endret) Hoppetaujenta skrev (33 minutter siden): Åhh...er det St. Patricks day i dag? DET er det! Gratulerer med dagen @Ciaran og Ciara! Endret 4 timer siden av SVK 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4 timer siden #149889 Del Skrevet 4 timer siden Jaaaa, gratulerer til tvillingene våre og alle dere andre også! 💚 💚 Cid skrev (10 minutter siden): Blir dere bekymret for ordet nå som det skal sykle på et tog? Jeg stoppet alt sammen, for dette her er farlig! Ordet er her hos meg i sitt lille hundebur med hengelås på. Du blir her hos meg i sikkerhet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4 timer siden #149890 Del Skrevet 4 timer siden Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Jaaaa, gratulerer til tvillingene våre og alle dere andre også! 💚 💚 Jeg stoppet alt sammen, for dette her er farlig! Ordet er her hos meg i sitt lille hundebur med hengelås på. Du blir her hos meg i sikkerhet! Det er jo barnemisbruk å stenge det inni bur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3 timer siden #149891 Del Skrevet 3 timer siden Nå spiller hun klespoker med frierne. 🕺🏿🕺🏿🕺🏻🕺🏽🕺🏽🕺🏽🕺🏽🕺🕺🕺🏾🕺🏽🕺🏻🕺🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3 timer siden #149892 Del Skrevet 3 timer siden Cid skrev (6 minutter siden): Det er jo barnemisbruk å stenge det inni bur. Jammen det er jo ikke et barn, men et lite og robust rampete Ord. Det burde du vite som lærer det alle mulige rampeting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3 timer siden #149893 Del Skrevet 3 timer siden Cid skrev (Akkurat nå): Nå spiller hun klespoker med frierne Fyyyyy! Jeg fjernet de bildene for lille Ordet mitt jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3 timer siden #149894 Del Skrevet 3 timer siden Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Fyyyyy! Jeg fjernet de bildene for lille Ordet mitt jeg. Brøler Anton så høyt som aldri før etter meg nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3 timer siden #149895 Del Skrevet 3 timer siden Vår snille uskyldige Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3 timer siden #149896 Del Skrevet 3 timer siden Cid skrev (1 minutt siden): Vår snille ikke så veldig uskyldige Cid Nettopp. ☝️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3 timer siden #149897 Del Skrevet 3 timer siden Cid skrev (4 minutter siden): Brøler Anton så høyt som aldri før etter meg nå? Tar det som et nei da, letta 😌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3 timer siden #149898 Del Skrevet 3 timer siden Hoppe besøker dette unike bil museumet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3 timer siden #149899 Del Skrevet 3 timer siden Cid skrev (1 time siden): Nå er hun på iskrem fabrikken for å se på hvordan iskrem lages. Cid skrev (4 timer siden): Dette er Hoppe og Anton. Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): JuuuuuuuuG! Nei, nei, nei...ikke det med C&C! Bare litt av hvert annet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3 timer siden #149900 Del Skrevet 3 timer siden Cid skrev (28 minutter siden): Hoppe besøker dette unike bil museumet. SVK skrev (56 minutter siden): Gratulerer med dagen @Ciaran og Ciara! Tusen Takk, nå ble vi glade.🍀🍀☘️☘️💚💚 Cid skrev (1 time siden): Ordet har vært vågal i dag. Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Åhh...er det St. Patricks day i dag? DET er det! 💚💚🍀🍀☘️☘️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå