Ciaran og Ciara Skrevet 6 timer siden #149821 Del Skrevet 6 timer siden Hoppetaujenta skrev (37 minutter siden): Nei, man dør kun en gang i hvert liv og nå vil jeg ha mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6 timer siden #149822 Del Skrevet 6 timer siden Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Jeg. Jeg foretrekker ekte nerder som setter seg inn i saker, fremfor festeglade, fulle spradebasser som skal bli kjent og eie verden...med stort sett ingenting i bagasjen å ta vare på. Det er min mening. Lik det eller ei. På gjensyn. Cid; jeg hadde aldri kunnet finne på slik rakett. Interessant å se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 5 timer siden #149823 Del Skrevet 5 timer siden Anton har noe han ønsker å fortelle Hoppe: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5 timer siden #149824 Del Skrevet 5 timer siden SVK skrev (6 minutter siden): Anton har noe han ønsker å fortelle Hoppe: Vi Digger Bruno Mars. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 3 timer siden #149825 Del Skrevet 3 timer siden (endret) Nå drømmer Hoppe om sin kjære Anton. Endret 3 timer siden av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 3 timer siden #149826 Del Skrevet 3 timer siden Anton, Hoppe, Ordet og Cid: 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2 timer siden #149827 Del Skrevet 2 timer siden SVK skrev (3 minutter siden): Anton, Hoppe, Ordet og Cid: Hvem er Tingeling? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 2 timer siden #149828 Del Skrevet 2 timer siden Cid skrev (1 minutt siden): Hvem er Tingeling? @Frøkenfryden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2 timer siden #149829 Del Skrevet 2 timer siden Cid skrev (3 timer siden): Anton, Ordet og Hoppe tar karusell nå. Den var gøyal! En trevariant som var spesiell. Den vinglet en del, men ikke for mye. Sikkert litt uberegnelig spennende å sitte i. Likte enseters varianten. Mye å holde seg i og polstrede sider. Fint å se det her, for jeg skal aldri opp i slike igjen i dette livet. Æresord! 🎖️ SVK skrev (2 timer siden): Anton har noe han ønsker å fortelle Hoppe: Jeg liker han, men ikke så godt at jeg gifter meg. Nope! SVK skrev (7 minutter siden): Anton, Hoppe, Ordet og Cid: En nydelig fantasi. Jeg legger meg straks, så håper at jeg får en fin og glad drøm. Natta alle. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2 timer siden #149830 Del Skrevet 2 timer siden Cid skrev (4 timer siden): Prata med Anton i stad, han forsikret meg om at han elsker mine voldelige historier. Jeg viste han hva jeg har skrevet de siste dagene og da brøt vi begge ut i latter Dette er 100% sant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2 timer siden #149831 Del Skrevet 2 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Den var gøyal! En trevariant som var spesiell. Den vinglet en del, men ikke for mye. Sikkert litt uberegnelig spennende å sitte i. Likte enseters varianten. Mye å holde seg i og polstrede sider. Fint å se det her, for jeg skal aldri opp i slike igjen i dette livet. Æresord! 🎖️ Jeg liker han, men ikke så godt at jeg gifter meg. Nope! En nydelig fantasi. Jeg legger meg straks, så håper at jeg får en fin og glad drøm. Natta alle. Natta deg og Anton 👱🏻♀️👨🏼🛌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2 timer siden #149832 Del Skrevet 2 timer siden Cid skrev (7 minutter siden): Dette er ikke helt 100% sant! Nei, faktisk ikke i det hele tatt. Natta. Over og ut herfra. Cid skrev (7 minutter siden): Natta deg og Anton 👱🏻♀️ 🛌 hver for seg og helt adskilt. 👨🏼🛌 Nettopp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2 timer siden #149833 Del Skrevet 2 timer siden Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Nei, faktisk ikke i det hele tatt. Natta. Over og ut herfra. Nettopp. Kommer dyrene til å sove urolig i natt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2 timer siden #149834 Del Skrevet 2 timer siden Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Nei, faktisk ikke i det hele tatt. Natta. Over og ut herfra. Nettopp. Natta dere to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2 timer siden #149835 Del Skrevet 2 timer siden Ny frier kommer til frierhuset i morgen, Hoppe har tenkt å stå opp tidlig for å møte han. 🙋🏼♀️🕺🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2 timer siden #149836 Del Skrevet 2 timer siden SVK skrev (1 time siden): Anton, Hoppe, Ordet og Cid: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2 timer siden #149837 Del Skrevet 2 timer siden Hoppetaujenta skrev (50 minutter siden): Den var gøyal! En trevariant som var spesiell. Den vinglet en del, men ikke for mye. Sikkert litt uberegnelig spennende å sitte i. Likte enseters varianten. Mye å holde seg i og polstrede sider. Fint å se det her, for jeg skal aldri opp i slike igjen i dette livet. Æresord! 🎖️ Jeg liker han, men ikke så godt at jeg gifter meg. Nope! En nydelig fantasi. Jeg legger meg straks, så håper at jeg får en fin og glad drøm. Natta alle. Vi ønsker deg en Godnatt vår gode venn @Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå