Cid Skrevet i går, 08:56 #149701 Del Skrevet i går, 08:56 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Åneida, det er også slik han er i virkeligheten. Akkurat som han vemmelige i england. Haha...nei fydda, sånn ser ikke min venn Anton ut. Det der er Gene med den digre tungen! Du kan øve kline med han da haha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 08:58 #149702 Del Skrevet i går, 08:58 Cid skrev (2 minutter siden): Er Freddy Krueger ekte da og Supermann? JA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 08:59 #149703 Del Skrevet i går, 08:59 Cid skrev (2 minutter siden): Du kan øve kline med han da haha. Jeg trenger ikke å øve. Det er det DU som gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 09:01 #149704 Del Skrevet i går, 09:01 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): JA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet i går, 09:08 #149705 Del Skrevet i går, 09:08 Dette er Anton: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 09:08 #149706 Del Skrevet i går, 09:08 Cid skrev (6 minutter siden): DER SER DU! DET VAR JO DET JEG SA...HAN ER EKTE! ...og der var visst @SVK på plass for å skrive om det allerede! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 09:10 #149707 Del Skrevet i går, 09:10 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): DER SER DU! DET VAR JO DET JEG SA...HAN ER EKTE! ...og der var visst @SVK på plass for å skrive om det allerede! Kommer han i drømmene mine fremover? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 09:10 #149708 Del Skrevet i går, 09:10 SVK skrev (1 minutt siden): Dette er Anton: Anton Sr. som ung. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 09:10 #149709 Del Skrevet i går, 09:10 Cid skrev (Akkurat nå): Kommer han i drømmene mine fremover? Privat visning frem til 1 juli! Veldig levende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 09:11 #149710 Del Skrevet i går, 09:11 Cid skrev (Akkurat nå): Anton Sr. som ung. I nåtiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 09:12 #149711 Del Skrevet i går, 09:12 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Privat visning frem til 1 juli! Veldig levende! Hjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 09:13 #149712 Del Skrevet i går, 09:13 Han her er også ekte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 09:22 #149713 Del Skrevet i går, 09:22 Cid skrev (8 minutter siden): I nåtiden. En ser at han har levd lenge ute i ørkenlandskap med røyk, våpen og en hest som tålte mye. Stakkars begge to. Cid skrev (7 minutter siden): Han her er også ekte. Helt i orden, for jeg har aldri sett de skumle filmene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet i går, 09:22 #149714 Del Skrevet i går, 09:22 Cid skrev (11 minutter siden): Anton Sr. som ung. Her i tråden er vi evig unge. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet i går, 09:24 #149715 Del Skrevet i går, 09:24 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): En ser at han har levd lenge ute i ørkenlandskap med røyk, våpen og en hest som tålte mye. Stakkars begge to. Han er 94 år gammel og lagde ny film i 2024. Han har klart å ha et fungerende hode og kropp lengre enn de fleste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 09:26 #149716 Del Skrevet i går, 09:26 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): En ser at han har levd lenge ute i ørkenlandskap med røyk, våpen og en hest som tålte mye. Stakkars begge to. Helt i orden, for jeg har aldri sett de skumle filmene. Alle blir gamle. Jo du har det, du innrømmet det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet i går, 09:29 #149717 Del Skrevet i går, 09:29 Nå har Mia Gundersen kommet på besøk til Cid og hun forlanger at han lager pizza fra bunnen for henne. Mia vil ha en kjempe-pizza hvor Cid spinner deigen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 09:30 #149718 Del Skrevet i går, 09:30 SVK skrev (Akkurat nå): Nå har Mia Gundersen kommet på besøk til Cid og hun forlanger at han lager pizza fra bunnen for henne. Mia vil ha en kjempe-pizza hvor Cid spinner deigen Jeg brukte farsmelk i blandingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 09:30 #149719 Del Skrevet i går, 09:30 SVK skrev (6 minutter siden): Her i tråden er vi evig unge. SVK skrev (3 minutter siden): Han er 94 år gammel og lagde ny film i 2024. Han har klart å ha et fungerende hode og kropp lengre enn de fleste. Jo, akklaus for det skal han ha, men han kan ikke ri lengre, stakkars. 😕 Cid skrev (2 minutter siden): Alle blir gamle. Jo du har det, du innrømmet det Nei, jeg vikke det! / Nei, jeg hakke det! Nei, jeg hakke det! Nei, jeg hakke det! SVK skrev (1 minutt siden): Nå har Mia Gundersen kommet på besøk til Cid og hun forlanger at han lager pizza fra bunnen for henne. Mia vil ha en kjempe-pizza hvor Cid spinner deigen Det der er så fryktelig imponerende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 09:31 #149720 Del Skrevet i går, 09:31 Cid skrev (Akkurat nå): Jeg brukte farsmelk i blandingen. Pfffft...jeg så deg nok i tappesituasjonen og DU er ikke far! FYSJ! FØYS! POLITIiiiiiiiiiii! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå