Cid Skrevet 5 timer siden #149621 Del Skrevet 5 timer siden Nå har hun fått seg en overraskelse i hagen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5 timer siden #149622 Del Skrevet 5 timer siden SVK skrev (5 timer siden): Moren til Hoppe: Jeg kjenner ingen mer sannferdig enn SVK! Hun er en stor bidragsyter til Le og Rør, hadde det ikke vært for henne så hadde vi måttet legge ned for lenge siden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4 timer siden #149623 Del Skrevet 4 timer siden Fin stein. Resten er tull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4 timer siden #149624 Del Skrevet 4 timer siden Cid skrev (51 minutter siden): Det går bra, lille avogtilsnille Cid vil dere aldri vondt 😊 Bortsett fra innimellom. Cid skrev (51 minutter siden): 😇 + 👿 Det stemmer vel bedre dette her skulle jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 3 timer siden #149625 Del Skrevet 3 timer siden Hoppetaujenta skrev (24 minutter siden): Det stemmer vel bedre dette her skulle jeg tro. Eventuelt denne: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 2 timer siden #149626 Del Skrevet 2 timer siden Hoppe bor her 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2 timer siden #149627 Del Skrevet 2 timer siden Phoenix Heart skrev (5 minutter siden): Hoppe bor her Jatakk, veldig stille og lunt. Gode sofaer å blunde på, mens veden knitrer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1 time siden #149628 Del Skrevet 1 time siden Hoppetaujenta skrev (8 timer siden): Tror ikke jeg har sett den i handel her hos meg, men det er nu notert. Takk! Et fryktelig sted. Det kan gå an ja. Dere vet ikke hvem min mor er...så det så...jugefanter! ...men det gjør ikke han! Hadebra begge to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1 time siden #149629 Del Skrevet 1 time siden Phoenix Heart skrev (1 time siden): Hoppe bor her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1 time siden #149630 Del Skrevet 1 time siden Cid skrev (3 timer siden): Nå har hun fått seg en overraskelse i hagen. 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1 time siden #149631 Del Skrevet 1 time siden Nå skal jeg ha saftis til dessert og HP-film. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1 time siden #149632 Del Skrevet 1 time siden Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Nå skal jeg ha saftis til dessert og HP-film. Vi synes at det høres veldig hyggelig og koselig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 1 time siden #149633 Del Skrevet 1 time siden (endret) Anton ser også på TV og han bruker Cid som fotskammel! Endret 1 time siden av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 55 minutter siden #149634 Del Skrevet 55 minutter siden Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 55 minutter siden #149635 Del Skrevet 55 minutter siden SVK skrev (15 minutter siden): Anton ser også på TV og han bruker Cid som fotskammel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 51 minutter siden #149636 Del Skrevet 51 minutter siden Ciaran og Ciara skrev (4 minutter siden): Anton har ikke byttet sokker etter å ha kommet hjem fra gruva! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 45 minutter siden #149637 Del Skrevet 45 minutter siden SVK skrev (4 minutter siden): Anton har ikke byttet sokker etter å ha kommet hjem fra gruva! Ha Ha, vi tenker at det blir ville protester fra Cid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå