SVK Skrevet 2 timer siden #149601 Del Skrevet 2 timer siden SVK skrev (14 minutter siden): Hoppe koser seg med Frier-magasinet mens hun spiser frokost. I følge moren til Hoppe leste Hoppe Frier-magasinet allerede i barnehagen da alle de andre barna kun ville lese Donald. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2 timer siden #149602 Del Skrevet 2 timer siden (endret) Jeg viste Anton noen av de voldelige innleggene om han og da brøt han ut i latter, virker som at han har samme sykt humor som meg Endret 2 timer siden av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 2 timer siden #149603 Del Skrevet 2 timer siden Cid skrev (23 minutter siden): Jeg viste Anton noen av de voldelige innleggene om han og da brøt han ut i latter, virker som at han har samme sykt humor som meg Sikker på at Anton ikke bare prøver å lure deg til en falsk trygghet slik at du ikke klarer å løpe fra han når han skal gi deg juling? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 46 minutter siden #149604 Del Skrevet 46 minutter siden Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 42 minutter siden #149605 Del Skrevet 42 minutter siden Frøkenfryden skrev (14 timer siden): Et du Fjordland skogsgryte @Hoppetaujenta? Den er stas Tror ikke jeg har sett den i handel her hos meg, men det er nu notert. Takk! Cid skrev (7 timer siden): Hit skal Hoppe og mannen hennes Anton til sommeren. Et fryktelig sted. SVK skrev (2 timer siden): Hoppe koser seg med Friluftsmagasinet mens hun spiser frokost. Det kan gå an ja. SVK skrev (2 timer siden): I følge moren til Hoppe leste Hoppe allerede høyskolepensum i barnehagen da alle de andre barna kun ville lese Donald. Dere vet ikke hvem min mor er...så det så...jugefanter! Cid skrev (1 time siden): Jeg viste Anton noen av de voldelige innleggene om han og da brølte han og sa at jeg hadde psyk humor...og det stemmer jo og jeg liker den. ...men det gjør ikke han! Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 Hadebra begge to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 39 minutter siden #149606 Del Skrevet 39 minutter siden Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Tror ikke jeg har sett den i handel her hos meg, men det er nu notert. Takk! Et fryktelig sted. Det kan gå an ja. Dere vet ikke hvem min mor er...så det så...jugefanter! ...men det gjør ikke han! Hadebra begge to. Er han fly forbanna nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 38 minutter siden #149607 Del Skrevet 38 minutter siden (endret) Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Dere vet ikke hvem min mor er...så det så...jugefanter! Moren din er kryssord-lager for Lønnebladet så jeg vet godt hvem hun er! Endret 38 minutter siden av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 33 minutter siden #149608 Del Skrevet 33 minutter siden Moren til Hoppe: Jeg kjenner ingen mer sannferdig enn SVK! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå