Ciaran og Ciara Skrevet 17 timer siden #149481 Del Skrevet 17 timer siden Cid skrev (3 minutter siden): Når Hoppe finner ut at det er tilbud på Gucci vesker. 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 11 timer siden #149482 Del Skrevet 11 timer siden Cid skrev (7 timer siden): Bernard og Bianca er Anton og Hoppe. Så du har sett filmen? Cid skrev (5 timer siden): Når Hoppe finner ut at det er tilbud på Gucci vesker. Klassisk Hoppe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 11 timer siden #149483 Del Skrevet 11 timer siden Hoppe er litt av en smasker! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11 timer siden #149484 Del Skrevet 11 timer siden SVK skrev (3 minutter siden): Så du har sett filmen? Klassisk Hoppe! Sett begge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 11 timer siden #149485 Del Skrevet 11 timer siden (endret) Cid skrev (6 minutter siden): Sett begge. Jeg har kun sett Australia-filmen. Endret 11 timer siden av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11 timer siden #149486 Del Skrevet 11 timer siden SVK skrev (3 minutter siden): Jeg har kun sett Australia-filmen- Jeg vokste opp med den første. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 11 timer siden #149487 Del Skrevet 11 timer siden Cid skrev (1 minutt siden): Jeg vokste opp med den første. Jeg visste ikke om filmen før jeg ble voksen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11 timer siden #149488 Del Skrevet 11 timer siden Hvorfor endres rollenes navn i filmer og bøker i norge? Ringenes Herre og Harry Potter. Hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11 timer siden #149489 Del Skrevet 11 timer siden Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Hvorfor endres rollenes navn i filmer og bøker i norge? Ringenes Herre og Harry Potter. Hvorfor? Hva mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11 timer siden #149490 Del Skrevet 11 timer siden SVK skrev (3 minutter siden): Jeg visste ikke om filmen før jeg ble voksen. Du visste ikke at oppfølgeren hadde en forfølger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 11 timer siden #149491 Del Skrevet 11 timer siden Om 17 innlegg har Hoppe 200 000 innlegg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11 timer siden #149492 Del Skrevet 11 timer siden SVK skrev (Akkurat nå): Om 17 innlegg har Hoppe 200 000 innlegg. Hun får da ny tittel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 11 timer siden #149493 Del Skrevet 11 timer siden Cid skrev (Akkurat nå): Du visste ikke at oppfølgeren hadde en forfølger? Stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11 timer siden #149494 Del Skrevet 11 timer siden Cid skrev (2 minutter siden): Hva mener du? Severus Slur eller Snape. Jeg syns at de navnene de har fått av forfatteren, de skal de ha over alt, for det er det de heter. SVK skrev (1 minutt siden): Om 17 innlegg har Hoppe 200 000 innlegg. Takk til sekretæren der. Jeg følger ikke med på sånt. Jeg ønsker meg kake da, sier Ordet mitt og ler. Cid skrev (1 minutt siden): Hun får da ny tittel. Hva????? Hvorfor det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11 timer siden #149495 Del Skrevet 11 timer siden Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Severus Slur eller Snape. Jeg syns at de navnene de har fått av forfatteren, de skal de ha over alt, for det er det de heter. Takk til sekretæren der. Jeg følger ikke med på sånt. Jeg ønsker meg kake da, sier Ordet mitt og ler. Hva????? Hvorfor det? Det er oversettelse til norsk, små barn kan ikke engelsk vet du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 11 timer siden #149496 Del Skrevet 11 timer siden SVK skrev (23 minutter siden): Hoppe er litt av en smasker! Dette blir vel hvordan Hoppe feirer innlegg nummer 200 000. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 11 timer siden #149497 Del Skrevet 11 timer siden Cid skrev (3 minutter siden): Det er oversettelse til norsk, små barn kan ikke engelsk vet du. Ordet: Stemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11 timer siden #149498 Del Skrevet 11 timer siden Cid skrev (2 minutter siden): Det er oversettelse til norsk, små barn kan ikke engelsk vet du. Jammen et engelsk navn er et navn. De betyr jo ikke noe, men endres uansett. Skulle du for eksempel hete Kid fordi barn forstår ikke bokstaven C? Humm? SVK skrev (1 minutt siden): Dette blir vel hvordan Hoppe feirer innlegg nummer 200 000. Haha...så sterk sidevind når meg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11 timer siden #149499 Del Skrevet 11 timer siden SVK skrev (Akkurat nå): Ordet: Stemmer! Ordet mitt protesterer og sier at JEG SA IKKE DET! 😢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11 timer siden #149500 Del Skrevet 11 timer siden Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Jammen et engelsk navn er et navn. De betyr jo ikke noe, men endres uansett. Skulle du for eksempel hete Kid fordi barn forstår ikke bokstaven C? Humm? Haha...så sterk sidevind når meg ikke. Nå fjaser du på morgenkvisten Hoppe, blitt distrahert av de nye fruerne? 😜 🙋🏼♀️🕺🏽🕺🏿🕺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå