Cid Skrevet 5 timer siden #149421 Del Skrevet 5 timer siden SVK skrev (Akkurat nå): Nå gråter Anton etter å ha sendt Cid til en nynorsk bibelskole. I følge Anton gjør det mer vondt for han enn for Cid. Jeg er ikke sikker på om Cid er enig, for han hyler som en stukken gris. 🐷 Jeg rømmer. 🛫🚕🏃♂️⛪️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 5 timer siden #149422 Del Skrevet 5 timer siden Cid skrev (Akkurat nå): Jeg rømmer. 🛫🚕🏃♂️⛪️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 4 timer siden #149423 Del Skrevet 4 timer siden Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Vi Digger Kakemonsteret.🍪🍪👹👹😍😍🤩🤩 Jeg tror alle i denne tråden er kakemonstre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4 timer siden #149424 Del Skrevet 4 timer siden SVK skrev (2 minutter siden): Jeg tror alle i denne tråden er kakemonstre. Hoppe er hasjcookiemonster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 4 timer siden #149425 Del Skrevet 4 timer siden Cid skrev (4 minutter siden): Hoppe er hasjcookiemonster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4 timer siden #149426 Del Skrevet 4 timer siden SVK skrev (2 minutter siden): Afroman er fosterbroren til Anton. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3 timer siden #149427 Del Skrevet 3 timer siden Absolutt ikke. Kakemonstre = Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 3 timer siden #149428 Del Skrevet 3 timer siden Nå utvikler Hoppe en app med Anton. 📱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3 timer siden #149429 Del Skrevet 3 timer siden (endret) SVK skrev (6 minutter siden): Nå utvikler Hoppe en app med Anton. 📱 En hopp? 😂 Hoppe + app = hopp Evt happ Endret 3 timer siden av MarianneE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 3 timer siden #149430 Del Skrevet 3 timer siden MarianneE skrev (5 minutter siden): En hopp? 😂 Hoppe + app = hopp Evt happ Det blir royalties på deg pga navnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3 timer siden #149431 Del Skrevet 3 timer siden SVK skrev (1 minutt siden): Det blir royalties på deg pga navnet. Det gledes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2 timer siden #149432 Del Skrevet 2 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Absolutt ikke. Kakemonstre = Ja. På hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1 time siden #149433 Del Skrevet 1 time siden Ordet har laget en taco maskin til Hoppe og mannen hennes Anton. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå