SVK Skrevet 8 timer siden #149381 Del Skrevet 8 timer siden Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Nei, om jeg skal gjøre som dronning E. så inspiserte hun dem alltid forfra, så da gjør jeg det... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8 timer siden #149382 Del Skrevet 8 timer siden Takk, dronning. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7 timer siden #149383 Del Skrevet 7 timer siden Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7 timer siden #149384 Del Skrevet 7 timer siden Hei på dere og ha det bra så lenge. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 3 timer siden #149385 Del Skrevet 3 timer siden Hoppe til moderator: Jeg synes ikke du har så gigantisk rumpe som Hoppe påstår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3 timer siden #149386 Del Skrevet 3 timer siden SVK skrev (10 minutter siden): Hoppe til Anton: Jeg synes ikke du har så gigantisk 🥖 som Hoppe påstår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 3 timer siden #149387 Del Skrevet 3 timer siden Cid skrev (4 minutter siden): Hoppe inspiserer baguetten til moderator: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3 timer siden #149388 Del Skrevet 3 timer siden SVK skrev (7 minutter siden): Hoppe inspiserer baguetten til moderator: Tidenes morrabrød. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2 timer siden #149389 Del Skrevet 2 timer siden SVK skrev (1 time siden): Hoppe inspiserer baguetten til moderator: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2 timer siden #149390 Del Skrevet 2 timer siden Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Hei på dere og ha det bra så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 1 time siden #149391 Del Skrevet 1 time siden Hoppe og Anton: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1 time siden #149392 Del Skrevet 1 time siden SVK skrev (7 minutter siden): Hoppe og Anton: Vi Digget den Disneytegnefilmen om Den Lille Havfruen da vi var barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 55 minutter siden #149393 Del Skrevet 55 minutter siden Ordet: 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 40 minutter siden #149394 Del Skrevet 40 minutter siden Lille Ordet mitt er nusselig uansett, men det andre er ikke oss nei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 38 minutter siden #149395 Del Skrevet 38 minutter siden Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Lille Ordet mitt er nusselig uansett, men det andre er ikke oss nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 38 minutter siden #149396 Del Skrevet 38 minutter siden SVK skrev (16 minutter siden): Ordet: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 35 minutter siden #149397 Del Skrevet 35 minutter siden Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Det er dere også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 34 minutter siden #149398 Del Skrevet 34 minutter siden Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Dere vet hva jeg synger til min kjære Anton: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 32 minutter siden #149399 Del Skrevet 32 minutter siden Ciaran og Ciara skrev (5 minutter siden): Pleide å se på den serien som barn: 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 32 minutter siden #149400 Del Skrevet 32 minutter siden Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Det er dere også. Det er mulig at vi er. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå