Hoppetaujenta Skrevet 11 timer siden #149361 Del Skrevet 11 timer siden Hun må bare få anbefale sånn flytende sjokoladesaus som stivner på isen...det er så GODT altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 11 timer siden #149362 Del Skrevet 11 timer siden Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Hun må bare få anbefale sånn flytende sjokoladesaus som stivner på isen...det er så GODT altså! Selv kan jeg anbefale VARM sjokoladesaus. McDonalds har varm sjokoladesaus på soft-isen deres og det er himmelsk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11 timer siden #149363 Del Skrevet 11 timer siden SVK skrev (1 minutt siden): Selv kan jeg anbefale VARM sjokoladesaus. McDonalds har varm sjokoladesaus på soft-isen deres og det er himmelsk. Ja, men det høres jo vidungerlig ut det også...om trent son Yin & Yang...og Ping & Pang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10 timer siden #149364 Del Skrevet 10 timer siden Hoppetaujenta skrev (12 minutter siden): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10 timer siden #149365 Del Skrevet 10 timer siden + + = = Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10 timer siden #149366 Del Skrevet 10 timer siden "Shake that booty" bruker Hoppe å si til Anton på lørdagskvelder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10 timer siden #149367 Del Skrevet 10 timer siden Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): + + = = Hva betyr det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10 timer siden #149368 Del Skrevet 10 timer siden Cid skrev (Akkurat nå): Hva betyr det? ...at det begynner ofte på èn måte og går litt til og så blir det klem og sånn. Som vanlig altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 10 timer siden #149369 Del Skrevet 10 timer siden Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Ja, men det høres jo vidungerlig ut det også...om trent son Yin & Yang...og Ping & Pang! Jeg pleier også å ha både sjokoladesaus og karamellsaus på min soft-is. Som Ole Brumm så sier jeg: Ja, takk, begge deler! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10 timer siden #149370 Del Skrevet 10 timer siden Cid skrev (1 minutt siden): "Shake that booty" bruker Hoppe å si til Anton på lørdagskvelder. Rist på den støvelen? Boots er fottøy i vinterhalvåret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10 timer siden #149371 Del Skrevet 10 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): ...at det begynner ofte på èn måte og går litt til og så blir det klem og sånn. Som vanlig altså. Jeg er en som vanlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10 timer siden #149372 Del Skrevet 10 timer siden SVK skrev (Akkurat nå): Jeg pleier også å ha både sjokoladesaus og karamellsaus på min soft-is. Som Ole Brumm så sier jeg: Ja, takk, begge deler! KG-godsak-bror min er du nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10 timer siden #149373 Del Skrevet 10 timer siden Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Rist på den støvelen? Boots er fottøy i vinterhalvåret. Støvel dansen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10 timer siden #149374 Del Skrevet 10 timer siden Cid skrev (Akkurat nå): Jeg er en 👿 som vanlig Kunne ikke ha sagt det bedre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10 timer siden #149375 Del Skrevet 10 timer siden Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Kunne ikke ha sagt det bedre selv. Er jeg et mål for dyra med som vanlig? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10 timer siden #149376 Del Skrevet 10 timer siden Anton skal under kniven og få ei større ræv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 10 timer siden #149377 Del Skrevet 10 timer siden (endret) Cid skrev (12 minutter siden): "Shake that booty" bruker Hoppe å si til Anton på lørdagskvelder. Hoppe fortalte at hun kun inspisere rumperistingen til frierne fordi dronningen gjør det med sine gardister. Men jeg har aldri hørt noen andre enn Hoppe si at dronningen inspiserer rumperistingen til gardistene. Endret 10 timer siden av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 10 timer siden #149378 Del Skrevet 10 timer siden Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): KG-godsak-bror min er du nok. Tror nok tvillingene og Cid er i slekten vår de også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10 timer siden #149379 Del Skrevet 10 timer siden Cid skrev (Akkurat nå): Anton skal under kniven og få ei større ræv. Nei, han er ikke sånn. SVK skrev (Akkurat nå): Hoppe fortalte at hun kun inspisere rumperistingen til frierne fordi dronningen gjør det med sine gardister. Men har aldri hørt noen andre enn Hoppe si at dronningen inspiserer rumperistingen til gardistene. Nei, om jeg skal gjøre som dronning E. så inspiserte hun dem alltid forfra, så da gjør jeg det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10 timer siden #149380 Del Skrevet 10 timer siden SVK skrev (1 minutt siden): Tror nok tvillingene og Cid er i slekten vår de også. Ja. Vi er godis-søsknene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå