Hoppetaujenta Skrevet 19 timer siden #148941 Del Skrevet 19 timer siden Cid skrev (3 timer siden): Tidenes eldste frier dukker snart opp på Lønneberget, vil denne gamle ringreven klare å sjarmere Hoppetussa vår? Nei, han er ikke min type. Cid skrev (3 timer siden): Her er han i lag med meg. Fortell han sannheten! Cid skrev (3 timer siden): Han har også med seg en venn (en wingman lol) Til høyre: Jeg blir forferdet. Hvor er hans fyldige manke??? Borte i forbindelse med en rolle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 17 timer siden #148942 Del Skrevet 17 timer siden Hoppe fantaserer nok om denne frieren: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 17 timer siden #148943 Del Skrevet 17 timer siden (endret) Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Nei, han er ikke min type. Så du har en type? Endret 17 timer siden av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 17 timer siden #148944 Del Skrevet 17 timer siden Hoppe liker å pynte seg til søndagsgudstjenesten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 17 timer siden #148945 Del Skrevet 17 timer siden Cid skrev (7 timer siden): Dette er Anton. Professor Anton. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 17 timer siden #148946 Del Skrevet 17 timer siden SVK skrev (12 minutter siden): Hoppe liker å pynte seg til søndagsgudstjenesten. Nabokjerringene sier at Hoppe har noe på gang med presten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15 timer siden #148947 Del Skrevet 15 timer siden Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Nei, han er ikke min type. Fortell han sannheten! Til høyre: Jeg blir forferdet. Hvor er hans fyldige manke??? Borte i forbindelse med en rolle? Borte i forbindelse med alderdommen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15 timer siden #148948 Del Skrevet 15 timer siden Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Nei, han er ikke min type. Fortell han sannheten! Til høyre: Jeg blir forferdet. Hvor er hans fyldige manke??? Borte i forbindelse med en rolle? Hvilken sannhet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 15 timer siden #148949 Del Skrevet 15 timer siden Cid skrev (7 minutter siden): Hvilken sannhet? Det lurer jeg også på. Hoppe ønsker jo å holde sannheten skjult. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14 timer siden #148950 Del Skrevet 14 timer siden SVK skrev (5 minutter siden): Det lurer jeg også på. Hoppe ønsker jo å holde sannheten skjult. Som at hun er gift med Anton siden 92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14 timer siden #148951 Del Skrevet 14 timer siden De i 92 ^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 14 timer siden #148952 Del Skrevet 14 timer siden Cid skrev (2 minutter siden): Som at hun er gift med Anton siden 92 Hoppe nekter å innrømme det selv om det er 100 prosent sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 14 timer siden #148953 Del Skrevet 14 timer siden Dette er Anton: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14 timer siden #148954 Del Skrevet 14 timer siden SVK skrev (Akkurat nå): Dette er Anton: Hvem er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14 timer siden #148955 Del Skrevet 14 timer siden SVK skrev (2 minutter siden): Hoppe nekter å innrømme det selv om det er 100 prosent sant. Le og Rør dekket det den gang da faren din drev selskapet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 14 timer siden #148956 Del Skrevet 14 timer siden Cid skrev (Akkurat nå): Hvem er det? Dag O. Hessen. Professor i biologi og som har vært mye på TV og snakket om biologi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14 timer siden #148957 Del Skrevet 14 timer siden SVK skrev (1 minutt siden): Dag O. Hessen. Professor i biologi og som har vært mye på TV og snakket om biologi. Ny frier? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 14 timer siden #148958 Del Skrevet 14 timer siden (endret) Cid skrev (35 minutter siden): Ny frier? Jepp! Han er 68 år, men holder seg godt! Hoppe sa også hun ønsket en mann med flott hår selv i alderdommen. Endret 14 timer siden av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14 timer siden #148959 Del Skrevet 14 timer siden SVK skrev (Akkurat nå): Jepp! Han er 68 år, men holder seg godt! Hoppe sa også hun ønsket en mann med flott år selv i alderdommen. Hun er nok nærme 60 selv basert på hva hun har skrevet så ikke så langt unna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 14 timer siden #148960 Del Skrevet 14 timer siden (endret) Hoppe kaller slike menn for MS. Meget Smaskbare. Endret 14 timer siden av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå