SVK Skrevet i går, 21:34 #148921 Del Skrevet i går, 21:34 (endret) Ciaran og Ciara skrev (6 minutter siden): Vi tenker at det blir mang en søvnløs natt for læreren, når russebussen skal ut på hjulene.😉😉 Absolutt! Jeg kan allerede høre læreren kjefte og smelle mens Hoppe ler. Endret i går, 21:39 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 21:35 #148922 Del Skrevet i går, 21:35 SVK skrev (Akkurat nå): Absolutt! Jeg kan allerede høre læreren kjefte og smelle mens Hoppe le. Vi tenker at læreren må få gratisresepter på sov i ro ørepropper.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 21:40 #148923 Del Skrevet i går, 21:40 Jeg gjør ikke sånn nei. Bort med russebusser og ja til den Claptonske utgaven. Mulig jeg må legge meg nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 21:43 #148924 Del Skrevet i går, 21:43 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Jeg gjør ikke sånn nei. Bort med russebusser og ja til den Claptonske utgaven. Mulig jeg må legge meg nå. Vi Digger både Jeff Beck & Eric Clapton. Vi ønsker deg en Godnatt vår gode venn @Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet i går, 21:45 #148925 Del Skrevet i går, 21:45 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Jeg gjør ikke sånn nei. Bort med russebusser og ja til den Claptonske utgaven. Mulig jeg må legge meg nå. Natta Hoppe! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 21:50 #148926 Del Skrevet i går, 21:50 SVK skrev (4 minutter siden): Natta Hoppe! Vi Megadigger Pink Floyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet i går, 21:52 #148927 Del Skrevet i går, 21:52 Hoppe og Anton: 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 21:56 #148928 Del Skrevet i går, 21:56 SVK skrev (3 minutter siden): Hoppe og Anton: Vi Digget Aladdin Disney Tegnefilmen da vi var barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 22:40 #148929 Del Skrevet i går, 22:40 Cid skrev (4 timer siden): Anton og Ordet inngår et veddemål om at den som taper må hoppe ut av vinduet, Anton taper. 👱🏼♂️👨🏼🎮🪟🤕🚑🏥 Dette skjedde faktisk, han ligger i koma nå på sykehuset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet i går, 22:52 #148930 Del Skrevet i går, 22:52 Ordet med vennen sin: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet i går, 23:07 #148931 Del Skrevet i går, 23:07 Cid skrev (24 minutter siden): Dette skjedde faktisk, han ligger i koma nå på sykehuset. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23 timer siden #148932 Del Skrevet 23 timer siden SVK skrev (32 minutter siden): Ordet med vennen sin: SVK skrev (17 minutter siden): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20 timer siden #148933 Del Skrevet 20 timer siden SVK skrev (3 timer siden): 🛖🚪🔑🏃♂️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20 timer siden #148934 Del Skrevet 20 timer siden SVK skrev (3 timer siden): Ordet med vennen sin: Dette er Anton. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20 timer siden #148935 Del Skrevet 20 timer siden Cid skrev (51 minutter siden): Dette er Anton. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20 timer siden #148936 Del Skrevet 20 timer siden Tidenes eldste frier dukker snart opp på Lønneberget, vil denne gamle ringreven klare å sjarmere Hoppetussa vår? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20 timer siden #148937 Del Skrevet 20 timer siden Her er han i lag med meg. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19 timer siden #148938 Del Skrevet 19 timer siden Vi gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost når hun våkner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19 timer siden #148939 Del Skrevet 19 timer siden Han har også med seg en venn (en wingman lol) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19 timer siden #148940 Del Skrevet 19 timer siden Vi gjetter at Hoppe sover nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå