SVK Skrevet 3 timer siden #148561 Del Skrevet 3 timer siden SVK skrev (30 minutter siden): Nabokjerringene sier jeg er naiv som stoler på deg, men jeg stoler på deg uansett. Anton: Hoppe banker meg med både stekepanna og kjevla om jeg snakker med nabokjerringene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3 timer siden #148562 Del Skrevet 3 timer siden Vi gjetter at Hoppe ser på tv.📺📺 og på YouTube videoer på pc-en nå.💻💻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3 timer siden #148563 Del Skrevet 3 timer siden Irak skrev (15 minutter siden): Å kjære vene så godt det ser ut...selv om noen har forsynt seg grundig allerede. Hvem kan det ha vært mon tro? SVK skrev (8 minutter siden): Anton: Hoppe banker tepper for meg en gang pr. fjortende dag og er veldig snill som hjelper meg i huset. Gode venner stiller opp for hverandre. Ciaran og Ciara skrev (4 minutter siden): Vi gjetter at Hoppe ser på tv.📺📺 og på YouTube videoer på pc-en nå.💻💻 Pc...humorsnutter med falsk støyende latter = irriterende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3 timer siden #148564 Del Skrevet 3 timer siden Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Å kjære vene så godt det ser ut...selv om noen har forsynt seg grundig allerede. Hvem kan det ha vært mon tro? Gode venner stiller opp for hverandre. Pc...humorsnutter med falsk støyende latter = irriterende. Vi sier ja takk når vi får baktpotet servert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 3 timer siden #148565 Del Skrevet 3 timer siden Anton leser om Romerriket før han går på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3 timer siden #148566 Del Skrevet 3 timer siden SVK skrev (2 minutter siden): Anton leser om Romerriket før han går på jobb. Vi kan tenke oss at Anton er veldig interessert i historie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 3 timer siden #148567 Del Skrevet 3 timer siden Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Vi kan tenke oss at Anton er veldig interessert i historie. Det er han! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3 timer siden #148568 Del Skrevet 3 timer siden SVK skrev (1 minutt siden): Det er han! Det synes vi at er bra, for det er vi også interesserte i.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 3 timer siden #148569 Del Skrevet 3 timer siden Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Det synes vi at er bra, for det er vi også interesserte i.👨🦰👩🦰👍👍 Jeg også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3 timer siden #148570 Del Skrevet 3 timer siden SVK skrev (Akkurat nå): Jeg også. 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3 timer siden #148571 Del Skrevet 3 timer siden Nå forlover hun seg med Kody. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3 timer siden #148572 Del Skrevet 3 timer siden Vi gjetter at Hoppe pusser tennene nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 1 time siden #148573 Del Skrevet 1 time siden Nå snorker nok Hoppe og drømmer om hennes innlegg nummer 200 000. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 49 minutter siden #148574 Del Skrevet 49 minutter siden Vi gjetter også at Hoppe sover nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå