Hoppetaujenta Skrevet 9 timer siden #148421 Del Skrevet 9 timer siden Cid skrev (1 time siden): Nå har Anton sin pappa bestilt meg en ny iPhone Skjerpings. Antons fattige pappa lever ikke lengre innomhus og kan ikke kjøpe noe som helst fra sitt lille hus i skogen. Phoenix Heart skrev (1 time siden): Til glede for Hoppe De tre til venstre er testet allerede, så da tar jeg imot de to til høyre. Takk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8 timer siden #148422 Del Skrevet 8 timer siden Hoppetaujenta skrev (52 minutter siden): Skjerpings. Antons fattige pappa lever ikke lengre innomhus og kan ikke kjøpe noe som helst fra sitt lille hus i skogen. De tre til venstre er testet allerede, så da tar jeg imot de to til høyre. Takk. Mener du at han er død? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7 timer siden #148423 Del Skrevet 7 timer siden Phoenix Heart skrev (2 timer siden): I dag er Anton blid og fornøyd....så lenge det varer... Sikkert fordi Hoppe endelig sa ja til å gå på date med han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4 timer siden #148424 Del Skrevet 4 timer siden Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Skjerpings. Antons fattige pappa lever ikke lengre innomhus og kan ikke kjøpe noe som helst fra sitt lille hus i skogen. De tre til venstre er testet allerede, så da tar jeg imot de to til høyre. Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2 timer siden #148425 Del Skrevet 2 timer siden Cid skrev (5 timer siden): Mener du at han er død? Neida, han bor ute i skogen han også i et stort horn på veggen i stua si. Så gammel og klok er han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2 timer siden #148426 Del Skrevet 2 timer siden Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Neida, han bor ute i skogen han også i et stort horn på veggen i stua si. Så gammel og klok er han. Og han er styrtrik, han betalte for gamingrommet mitt nå har han nylig overført 100.000kr som jeg kan bruke på hva jeg vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2 timer siden #148427 Del Skrevet 2 timer siden Fortsatt lille snille Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2 timer siden #148428 Del Skrevet 2 timer siden Cid skrev (3 minutter siden): Og han er styrtrik, han betalte for gamingrommet mitt nå har han nylig overført 100.000kr som jeg kan bruke på hva jeg vil Han har ingen nettilgang kan du skjønne. En naturens gammel mann er han og "de nymotens tingene" liker han ikke. Cid skrev (2 minutter siden): Fortsatt ikke snev av lille snille Cid Jeg vet det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2 timer siden #148429 Del Skrevet 2 timer siden Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Han har ingen nettilgang kan du skjønne. En naturens gammel mann er han og "de nymotens tingene" liker han ikke. Jeg vet det. Internett er ikke nytt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2 timer siden #148430 Del Skrevet 2 timer siden Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1 time siden #148431 Del Skrevet 1 time siden Cid skrev (18 minutter siden): Internett er ikke nytt Jo, for dem som aldri lærte seg det, fordi de liker å telle i hodet og lytte på liten radio med gammeldagse batterier i. Ciaran og Ciara skrev (4 minutter siden): Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Ikke ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1 time siden #148432 Del Skrevet 1 time siden Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): Jo, for dem som aldri lærte seg det, fordi de liker å telle i hodet og lytte på liten radio med gammeldagse batterier i. Ikke ennå. Vi tenker at du skal spise noe godt til kveldsmat i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1 time siden #148433 Del Skrevet 1 time siden Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden): Jo, for dem som aldri lærte seg det, fordi de liker å telle i hodet og lytte på liten radio med gammeldagse batterier i. Ikke ennå. De fleste har lært, det har jo eksistert i mange tiår 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1 time siden #148434 Del Skrevet 1 time siden Vi gjetter at Hoppe ser på tv.📺📺 og på YouTube videoer på pc-en nå.💻💻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1 time siden #148435 Del Skrevet 1 time siden (endret) Ciaran og Ciara skrev (19 minutter siden): Vi tenker at du skal spise noe godt til kveldsmat i kveld. Bare to skiver med brunost tror jeg. Får se det an om litt. Cid skrev (16 minutter siden): De fleste har lært, det har jo eksistert i mange tiår 😛 Noen vil ikke ha. De liker det slik som de selv liker det. Ciaran og Ciara skrev (10 minutter siden): Vi gjetter at Hoppe ser på tv.📺📺 og på YouTube videoer på pc-en nå.💻💻 Kun på pc. Endret 1 time siden av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1 time siden #148436 Del Skrevet 1 time siden Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Bare to skiver med brunost tror jeg. Får se det an om litt. Noen vil ikke ha. De liker det slik som de selv liker det. Kun på pc. Det er lov om man vil Slik du har lov å date friere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1 time siden #148437 Del Skrevet 1 time siden Vi sier det en gang til folkens! Lille snille Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1 time siden #148438 Del Skrevet 1 time siden Cid skrev (1 minutt siden): Det er lov om man vil Slik du har lov å date friere Vi vil ikke noen av delene. Nå vil vi ha mat og kaffe. Cid skrev (Akkurat nå): Vi sier det en gang til folkens! Lille snille Sild 🐟 Yupp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1 time siden #148439 Del Skrevet 1 time siden Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Bare to skiver med brunost tror jeg. Får se det an om litt. Noen vil ikke ha. De liker det slik som de selv liker det. Kun på pc. Vi synes at det er viktig å kose oss med kveldsmat som vi liker, det enkle er ofte det beste på kveldsmatfronten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1 time siden #148440 Del Skrevet 1 time siden Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Vi vil ikke noen av delene. Nå vil vi ha mat og kaffe. Yupp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå