Hoppetaujenta Skrevet 23 timer siden #148261 Del Skrevet 23 timer siden Cid skrev (4 minutter siden): Hadde jo blitt urettferdig om bare du fikk tittel på 150.000 innlegg 😛 Well...tenkte at siden jeg faktisk har veldig mange innlegg her...antagelig flest...så kunne jeg få en gave og velge tittelen selv. Ikke urettferdig det vel. Cid skrev (4 minutter siden): Nå drikker hun hjemmebrent. Fryktelig dårlig idè! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23 timer siden #148262 Del Skrevet 23 timer siden Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Well...tenkte at siden jeg faktisk har veldig mange innlegg her...antagelig flest...så kunne jeg få en gave og velge tittelen selv. Ikke urettferdig det vel. Fryktelig dårlig idè! Hadde vært bedre om man fikk velge tittel selv etter 150.000, jeg spurte mod om det nylig men fikk som svar at man får de titlene som står på listen, kjedelig. Kunne godt tenkt meg en skreddersydd tittel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23 timer siden #148263 Del Skrevet 23 timer siden Cid skrev (3 minutter siden): Hadde vært bedre om man fikk velge tittel selv etter 150.000, jeg spurte mod om det nylig men fikk som svar at man får de titlene som står på listen, kjedelig. Kunne godt tenkt meg en skreddersydd tittel. Helt enig. Kunne ha gjort noe gøy der og vært litt imøtekommende mot folk som faktisk driver forumet fremover år etter år. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23 timer siden #148264 Del Skrevet 23 timer siden Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Helt enig. Kunne ha gjort noe gøy der og vært litt imøtekommende mot folk som faktisk driver forumet fremover år etter år. Anton kunne fått tittelen, Rimmern. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23 timer siden #148265 Del Skrevet 23 timer siden Nei! Ikke sånn tull med Anton! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 21 timer siden #148266 Del Skrevet 21 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Helt enig. Kunne ha gjort noe gøy der og vært litt imøtekommende mot folk som faktisk driver forumet fremover år etter år. Tror kanskje moderator er lei av at du år etter år maser om at de må flytte inn i frierhuset ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 21 timer siden #148267 Del Skrevet 21 timer siden Hoppetaujenta skrev (10 timer siden): Redd for det ja og jeg informerer mine advokater i morgen den dag! Tror du har glemt at jeg har journalistisk immunitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19 timer siden #148268 Del Skrevet 19 timer siden SVK skrev (1 time siden): Tror kanskje moderator er lei av at du år etter år maser om at de må flytte inn i frierhuset ditt. ...ja... Du sier noe. SVK skrev (1 time siden): Tror du har glemt at jeg har journalistisk immunitet. Det må vi få gjort noe med. *tenketenke* 👿 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 19 timer siden #148269 Del Skrevet 19 timer siden Hoppetaujenta skrev (31 minutter siden): Det må vi få gjort noe med. *tenketenke* 👿 Aldri! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19 timer siden #148270 Del Skrevet 19 timer siden SVK skrev (Akkurat nå): Aldri si aldri selv om jeg nekter akkurat nå! Den er grei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 19 timer siden #148271 Del Skrevet 19 timer siden Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Den er grei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19 timer siden #148272 Del Skrevet 19 timer siden Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Nei! Ikke sånn tull med Anton! Brøler han etter meg nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 19 timer siden #148273 Del Skrevet 19 timer siden Cid skrev (10 timer siden): Durek kommer 👨🏿🦲 Hvem er det? Hva mener du? En tidligere britisk fotballspiller. Teddy Sheringham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19 timer siden #148274 Del Skrevet 19 timer siden SVK skrev (13 minutter siden): Ok Hoppe...du har rett i alt du skriver der. Unnsyll! Å det var da så lite så. *likeråharettvettu* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19 timer siden #148275 Del Skrevet 19 timer siden Cid skrev (2 minutter siden): Brøler han etter meg nå? Han brøler så ille nå at det har gått over til finsk urfolksjodling og DA er det fare på ferde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18 timer siden #148276 Del Skrevet 18 timer siden 🛖🚪🔑 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18 timer siden #148277 Del Skrevet 18 timer siden Nå er hun på treningsstudio. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18 timer siden #148278 Del Skrevet 18 timer siden Steroider på Lønneberget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 18 timer siden #148279 Del Skrevet 18 timer siden Hoppe har oppdaget påskegodt i butikken. Det gjør påske-Hoppe glad 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 18 timer siden #148280 Del Skrevet 18 timer siden Hoppe har blitt invitert på slottsball i anledning Kong Haralds 88 års dag. Hun kan ta med seg følge og velger @Cid, Hoppe tenker han må øve på folkeskikk og manerer. og da er slottet et fint sted å begynne..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå