SVK Skrevet i går, 15:44 #148201 Del Skrevet i går, 15:44 (endret) Ordet kom hjem med en jente i hver arm. Endret i går, 15:47 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet i går, 16:29 #148202 Del Skrevet i går, 16:29 Odet sjarmerer jentene med en sang: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 16:38 #148203 Del Skrevet i går, 16:38 SVK skrev (8 minutter siden): Odet sjarmerer jentene med en sang: Mj? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet i går, 16:40 #148204 Del Skrevet i går, 16:40 Cid skrev (1 minutt siden): Mj? Det er 4 år gamle Bruno Mars som har kledd seg ut som Elvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 17:04 #148205 Del Skrevet i går, 17:04 Nå bryter hun. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 17:38 #148206 Del Skrevet i går, 17:38 Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Æsj! I morgen skal jeg finne denne her i butikken og lurer på om det smaker som ostepop? Noen som vet? Jeg skal utfordre meg selv. Vi synes at denne er skikkelig god. SVK skrev (7 timer siden): Med tanke på hva Hoppe synger så skjønner jeg at nabodamene har låst mennene sine nede i kjelleren: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 17:38 #148207 Del Skrevet i går, 17:38 SVK skrev (1 time siden): Odet sjarmerer jentene med en sang: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 17:44 #148208 Del Skrevet i går, 17:44 SVK skrev (1 time siden): Ordet kom hjem fra barnehagedag og var fryktelig trøtt. Zove...var alt det sa til meg, så nå sover det. SVK skrev (1 time siden): Odet sjarmerer jentene med en sang: Mannen kan danse nå i alle fall og kanskje da også? SVK skrev (1 time siden): Det er 4 år gamle Bruno Mars som har kledd seg ut som Elvis. Jeg ser det for meg. Stakkars barn som går inn i showbizzen. Kommer ikke ut av den igjen. Cid skrev (36 minutter siden): Nå bryter hun. Lysbryter? Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden): Vi synes at denne er skikkelig god. Jeg fikk skrekk og strøk den fra lista mi. Sikkert bra det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 18:05 #148209 Del Skrevet i går, 18:05 (endret) Hoppetaujenta skrev (23 minutter siden): Zove...var alt det sa til meg, så nå sover det. Mannen kan danse nå i alle fall og kanskje da også? Jeg ser det for meg. Stakkars barn som går inn i showbizzen. Kommer ikke ut av den igjen. Lysbryter? Jeg fikk skrekk og strøk den fra lista mi. Sikkert bra det. Den er sterk, den Osteringer med Cheddar & Chili, men vi liker å spise sterk mat. Endret i går, 18:07 av Ciaran og Ciara 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 18:06 #148210 Del Skrevet i går, 18:06 Jo, jeg fikk tenlt litt på det og følte meg ikke så lysten etter hvert. Popkorn er godt det også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 18:08 #148211 Del Skrevet i går, 18:08 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Jo, jeg fikk tenlt litt på det og følte meg ikke så lysten etter hvert. Popkorn er godt det også. Vi liker også popcorn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet i går, 18:11 #148212 Del Skrevet i går, 18:11 Hoppe har reist farskapssak mot Elon Musk. Hun hevder at Ordet er Musks 26. barn, og hun krever DNA-test og en fantasillion i bidrag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 18:16 #148213 Del Skrevet i går, 18:16 Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 18:18 #148214 Del Skrevet i går, 18:18 Boetica skrev (5 minutter siden): Hoppe har reist farskapssak mot Elon Musk. Hun hevder at Ordet er Musks 26. barn, og hun krever DNA-test og en fantasillion i bidrag. Skulle jeg ha holdt på med den underligheten der??? DET er det verste noen har sagt om meg noen gang! Åfyss! Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Snart...men det blir kanskje suppe i kveld. Så blir det tv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 18:25 #148215 Del Skrevet i går, 18:25 Nå har hoppe og hennes mann Anton tilbrakt tid sammen 👱🏻♀️👨🏼❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet i går, 18:27 #148216 Del Skrevet i går, 18:27 Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Boetica skrev (13 minutter siden): Skulle jeg ha holdt på med den underligheten der??? DET er det verste noen har sagt om meg noen gang! Åfyss Og når han kom til lønneberget for å ta dna-test, ble han stengt inne i snekkerbua med nok mat for de 4 neste årene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 18:27 #148217 Del Skrevet i går, 18:27 Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Skulle jeg ha holdt på med den underligheten der??? DET er det verste noen har sagt om meg noen gang! Åfyss! Snart...men det blir kanskje suppe i kveld. Så blir det tv. Vi synes at det høres helt toppers ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 18:33 #148218 Del Skrevet i går, 18:33 Cid skrev (6 minutter siden): Nå har hoppe sagt god kveld og trukket seg tilbake i enslighet. Yezz! Boetica skrev (4 minutter siden): Og når han kom til lønneberget for å ta dna-test, ble han stengt inne i snekkerbua med nesten nok mat for de 400 neste årene. DET kan jeg like og ser det klart for meg nå! Ciaran og Ciara skrev (4 minutter siden): Vi synes at det høres helt toppers ut. Mhm. Det blir det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet i går, 18:54 #148219 Del Skrevet i går, 18:54 Hoppetaujenta skrev (17 minutter siden): Yezz! DET kan jeg like og ser det klart for meg nå! Mhm. Det blir det. Hører kaukinga hans helt hit Utbrudd fordi han ikke får bruke skjerm i bua 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 18:55 #148220 Del Skrevet i går, 18:55 Hoppetaujenta skrev (21 minutter siden): Yezz! DET kan jeg like og ser det klart for meg nå! Mhm. Det blir det. Det er vi glade for å høre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå