SVK Skrevet i går, 07:46 #148181 Del Skrevet i går, 07:46 Hoppetaujenta skrev (21 minutter siden): Å fyttikatta! Nå skal jeg skrive til julenissen og oppføre de første klagene på deg i år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 08:10 #148182 Del Skrevet i går, 08:10 Tenkte det ville ha en effekt større enn mine hoppelige ord jah. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 08:51 #148183 Del Skrevet i går, 08:51 Vi skal noen ærender. Så vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 09:58 #148184 Del Skrevet i går, 09:58 Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Dette her var fenomenalt artig, Cid! En god nyhet å se først på nett i dag. Ellers var det mye tøys og tull og jeg liker det! Åneida, for dette er mine venner. Raringer kanskje, men like fullt gode venner. Han brukte visstnok over 500 timer på å lage det bildet, jeg skjønner ikke hvordan man får det til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 09:58 #148185 Del Skrevet i går, 09:58 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Å fyttikatta! Nå skal jeg skrive til julenissen og oppføre de første klagene på deg i år! Har det kommet inn klager på meg til julenissen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 10:00 #148186 Del Skrevet i går, 10:00 Cid skrev (6 timer siden): Anton er den perverse onkelen. Dette er desværre sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet i går, 10:19 #148187 Del Skrevet i går, 10:19 Med tanke på hva Hoppe synger så skjønner jeg at nabodamene har låst mennene sine nede i kjelleren: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 10:20 #148188 Del Skrevet i går, 10:20 SVK skrev (Akkurat nå): Med tanke på hva Hoppe synger så skjønner jeg at nabodamene har låst mennene sine nede i kjelleren: Milkshake laget av farsmelk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 12:15 #148189 Del Skrevet i går, 12:15 Æsj! I morgen skal jeg finne denne her i butikken og lurer på om det smaker som ostepop? Noen som vet? Jeg skal utfordre meg selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet i går, 12:18 #148190 Del Skrevet i går, 12:18 (endret) Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Æsj! I morgen skal jeg finne denne her i butikken og lurer på om det smaker som ostepop? Noen som vet? Jeg skal utfordre meg selv. Har smakt den og mener å huske at den smaker som en slags ostepop. Endret i går, 12:19 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 12:20 #148191 Del Skrevet i går, 12:20 *gulp!* Var den...vond? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet i går, 12:23 #148192 Del Skrevet i går, 12:23 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): *gulp!* Var den...vond? Den var ikke vond, men det var ikke god nok til at jeg kjøpte den igjen. Smaken er som baken. Kan være du liker den. Men det er samme konseptet som ostepop, bare med chili på. Jeg er ikke glad i chili. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 12:43 #148193 Del Skrevet i går, 12:43 Cid skrev (2 timer siden): Har det kommet inn klager på meg til julenissen? Hoppetaujenta skrev (28 minutter siden): Æsj! I morgen skal jeg finne denne her i butikken og lurer på om det smaker som ostepop? Noen som vet? Jeg skal utfordre meg selv. Har det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 12:52 #148194 Del Skrevet i går, 12:52 SVK skrev (27 minutter siden): Den var ikke vond, men det var ikke god nok til at jeg kjøpte den igjen. Smaken er som baken. Kan være du liker den. Men det er samme konseptet som ostepop, bare med chili på. Jeg er ikke glad i chili. Da kjenner jeg for å stryke den fra lista mi og kjøpe popkorn heller. Det er trygt og godt. Takk for ærlig mening. Cid skrev (7 minutter siden): Har det? Kommet inn klager? Ja, gjett om. Januar var omtrent halvfull og februar ser ikke bra ut den heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 12:58 #148195 Del Skrevet i går, 12:58 Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Da kjenner jeg for å stryke den fra lista mi og kjøpe popkorn heller. Det er trygt og godt. Takk for ærlig mening. Kommet inn klager? Ja, gjett om. Januar var omtrent halvfull og februar ser ikke bra ut den heller. Men jeg er jo en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 13:00 #148196 Del Skrevet i går, 13:00 Cid skrev (1 minutt siden): Men jeg er jo en Rampeengel, ja. Vi vet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 13:04 #148197 Del Skrevet i går, 13:04 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Rampeengel, ja. Vi vet. Bedre enn rumpeengel da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 13:06 #148198 Del Skrevet i går, 13:06 Siden du nevner det, så er det også en mulighet for din del. Rompus Bombos Englatius Blackus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 13:14 #148199 Del Skrevet i går, 13:14 🛖🚪🔑🏃♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 13:44 #148200 Del Skrevet i går, 13:44 Det blir et sportslig løpeår på Cid. Det er bra. Jeg finner meg noe mat så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå