Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det kjennes sånn ut ja. Så da gjenstår bare å finne meg en plass som kan kjøre en bakt potet med godt tilbehør til min dør...forhåpentlig denne uka, så har jeg smakt på det jeg har hatt på lista mi i det siste. Håper de er rause og gir så jeg kjenner meg mett. :spise: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

MYS&BEFØL skriver at disse to har byttet ringer...er det vårligheter i lufta, mon tro? :lur: 
82696513.webp?imageId=82696513&x=16.72&y

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Neitakk, det der vil hun ikke ha. :( 

Gjort for lengst og hun har smakt på "popkornisen"...hun ga seg halvveis, for den var ikke noe god. :sukk: 

Nei, aldri. :fy: 

Hva med disse?

ARIZONAXMARVELSUPERLXRKrkr10_0012kr0_00k
w1200h1200.png

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

MYS&BEFØL skriver at disse to har byttet ringer...er det vårligheter i lufta, mon tro? :lur: 

Hvem er de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

Gjort for lengst og hun har smakt på "popkornisen"...hun ga seg halvveis, for den var ikke noe god. :sukk: 

Så du Tim videoene?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (4 timer siden):

Vi synes også at det var leit at isen ikke smakte bra.:nikke::nikke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kjennes sånn ut ja. Så da gjenstår bare å finne meg en plass som kan kjøre en bakt potet med godt tilbehør til min dør...forhåpentlig denne uka, så har jeg smakt på det jeg har hatt på lista mi i det siste. Håper de er rause og gir så jeg kjenner meg mett. :spise: 

:spise::spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (4 timer siden):

Hva med disse?

ARIZONAXMARVELSUPERLXRKrkr10_0012kr0_00k
w1200h1200.png

Nei, kun pepsi max for meg om jeg skal drikke noe som ser ut som cola. :nei: 

Cid skrev (4 timer siden):

Hvem er de?

Han til venstre vant Melodi Grand Prix for norge nå nettopp og han til høyre er "Lavrans",
som nesten vant talentkonkurransen på tv for litt siden. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppe glemte å hente Ordet i barnehagen fordi hun var for opptatt med å smaske postmannen. :kline:

Heldigvis så ringte barnehagen meg slik at Ordet faktisk ble hentet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (4 minutter siden):

Hoppe glemte å hente Ordet i barnehagen fordi ....etteller annet veldig viktig! :jolie: 

Heldigvis så ringte barnehagen meg slik at Ordet faktisk ble hentet. 

Snille onkel SVK er Ordets venn i all evighet! :klappe: :klappe: :klappe: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppe planlegger å lage en dyrehage, bare med mennesker, altså med historiske personer, derfor har hun dratt til fortiden og hentet flere, som Ludvig 14, Mozart, Albert Einstein, Napoleon, Julius Cæsar og mange flere. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...