Cid Skrevet mandag kl 02:02 #147921 Del Skrevet mandag kl 02:02 Vi er egentlig på Woffe VII, de andre ble spist av Hoppe og Anton som elsker hundekjøtt 🐕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet mandag kl 02:08 #147922 Del Skrevet mandag kl 02:08 Cid skrev (4 minutter siden): Jeg har noen gode nyheter å komme med da, alle dyrene er trygt i havn et hemmelig sted som bare Hoppe og Anton vet om. Nemlig! Hemlig! Cid skrev (3 minutter siden): Vet ikke om dette har blitt nevnt før men i Lønneberget er det IKKE lov å spise hunder Det er en soleklar lov som aldri skal bli endret. Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Vi ønsker deg en fin og god mandag og ukestart Hoppe. Takk, snille folk. Hadde glemt hvilken dag eller natt det var nå. Mandag er det. Cid skrev (2 minutter siden): Vi er egentlig på Woffe VII, de andre ble spist av Hoppe og Anton som elsker hundekjøtt 🐕 DET er det VERSTE jeg har LEST noen GANG! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet mandag kl 02:12 #147923 Del Skrevet mandag kl 02:12 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Nemlig! Hemlig! Det er en soleklar lov som aldri skal bli endret. Takk, snille folk. Hadde glemt hvilken dag eller natt det var nå. Mandag er det. DET er det VERSTE jeg har LEST noen GANG! Sank stemningen på Lønneberget helt til bunns nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet mandag kl 02:13 #147924 Del Skrevet mandag kl 02:13 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Nemlig! Hemlig! Det er en soleklar lov som aldri skal bli endret. Takk, snille folk. Hadde glemt hvilken dag eller natt det var nå. Mandag er det. DET er det VERSTE jeg har LEST noen GANG! Vi tror at Cid snakker over seg i feberfantasi her vi.😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet mandag kl 02:14 #147925 Del Skrevet mandag kl 02:14 Cid skrev (1 minutt siden): Sank stemningen på Lønneberget helt til bunns nå? SOM EN STEIN! Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Vi tror at Cid snakker over seg i feberfantasi her vi.😉😉 Han må på sykehuset og få tarmskylling, så mye dr*tt som han lirer av seg. (spøk altså) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet mandag kl 02:15 #147926 Del Skrevet mandag kl 02:15 Anton skryter sånn til faren sin om hvilken snill gutt han Cid er Han kommer nok til å ha med presanger til meg neste gang han er på besøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet mandag kl 02:15 #147927 Del Skrevet mandag kl 02:15 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): SOM EN STEIN! Han må på sykehuset og få tarmskylling, så mye dr*tt som han lirer av seg. (spøk altså) Gråter Anton og Ordet nå i søvne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet mandag kl 02:17 #147928 Del Skrevet mandag kl 02:17 Lille snille Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet mandag kl 02:21 #147929 Del Skrevet mandag kl 02:21 Cid skrev (3 minutter siden): Anton skryter sånn til faren sin om hvilken snill gutt han Cid er Han kommer nok til å ha med presanger til meg neste gang han er på besøk Faren til Anton henger i et horn på veggen...så gammel er han. Cid skrev (3 minutter siden): Gråter Anton og Ordet nå i søvne? Nei, for jeg har ikke viste dem det som blir skrevet her inne. De får ikke sove av å lese triste greier. Cid skrev (1 minutt siden): Lille senile Cid Godt at det var du som skrev det der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet mandag kl 02:24 #147930 Del Skrevet mandag kl 02:24 Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): SOM EN STEIN! Han må på sykehuset og få tarmskylling, så mye dr*tt som han lirer av seg. (spøk altså) Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Faren til Anton henger i et horn på veggen...så gammel er han. Nei, for jeg har ikke viste dem det som blir skrevet her inne. De får ikke sove av å lese triste greier. Godt at det var du som skrev det der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet mandag kl 02:24 #147931 Del Skrevet mandag kl 02:24 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Faren til Anton henger i et horn på veggen...så gammel er han. Nei, for jeg har ikke viste dem det som blir skrevet her inne. De får ikke sove av å lese triste greier. Godt at det var du som skrev det der. Jeg tar tilbake det med Woffe, ble for trist tanken på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet mandag kl 02:26 #147932 Del Skrevet mandag kl 02:26 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Faren til Anton henger i et horn på veggen...så gammel er han. Nei, for jeg har ikke viste dem det som blir skrevet her inne. De får ikke sove av å lese triste greier. Godt at det var du som skrev det der. Så han får ikke kjøpt gaver da? Han kan fortsatt bestille gaver til meg da han kjøpte meg en ny iPhone og Playstation 5 sist gang 👴🏻📱🎮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet mandag kl 02:34 #147933 Del Skrevet mandag kl 02:34 Vi gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost når hun våkner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet mandag kl 02:34 #147934 Del Skrevet mandag kl 02:34 Cid skrev (8 minutter siden): Jeg tar tilbake det med Woffe, ble for trist tanken på det Det temaet er et av de tristeste i hele verden og et par verdener til. Cid skrev (6 minutter siden): Så han får ikke kjøpt gaver da? Nei, det får han ikke. Hadde du virkelig trengt det så skulle du ha fått, sier han...men du trenger ingenting! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet mandag kl 02:35 #147935 Del Skrevet mandag kl 02:35 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Det temaet er et av de tristeste i hele verden og et par verdener til. Nei, det får han ikke. Hadde du virkelig trengt det så skulle du ha fått, sier han...men du trenger ingenting! Hvilket tema? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet mandag kl 02:38 #147936 Del Skrevet mandag kl 02:38 Tim er på natt besøk. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet mandag kl 02:42 #147937 Del Skrevet mandag kl 02:42 Cid skrev (2 minutter siden): Tim er på natt besøk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet mandag kl 02:42 #147938 Del Skrevet mandag kl 02:42 Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Det temaet er et av de tristeste i hele verden og et par verdener til. Nei, det får han ikke. Hadde du virkelig trengt det så skulle du ha fått, sier han...men du trenger ingenting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet mandag kl 02:51 #147939 Del Skrevet mandag kl 02:51 Cid skrev (14 minutter siden): Hvilket tema? Alt som er trist og har med dyr og folk de liker. Cid skrev (11 minutter siden): Tim er på natt besøk. ET geni! Liker sånn veldig godt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet mandag kl 02:55 #147940 Del Skrevet mandag kl 02:55 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Alt som er trist og har med dyr og folk de liker. ET geni! Liker sånn veldig godt. Vi likte den også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå