Ciaran og Ciara Skrevet søndag kl 19:31 #147901 Del Skrevet søndag kl 19:31 Vi ser at det er godstemning her inne nå.😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet søndag kl 19:38 #147902 Del Skrevet søndag kl 19:38 Boetica skrev (10 minutter siden): 🙆🏻♂️🩸🪓🤷♀️ 👻🧟♂️🙍♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet søndag kl 19:41 #147903 Del Skrevet søndag kl 19:41 Cid skrev (Akkurat nå): 👻🧟♂️🙍♀️ ⛪️🙏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet søndag kl 19:46 #147904 Del Skrevet søndag kl 19:46 Boetica skrev (5 minutter siden): ⛪️🙏 Sett farmen finalen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet søndag kl 19:49 #147905 Del Skrevet søndag kl 19:49 Cid skrev (2 minutter siden): Sett farmen finalen? Akkurat ferdig 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet søndag kl 19:53 #147906 Del Skrevet søndag kl 19:53 Vi synes at det er bra at det er god stemning her inne.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet søndag kl 22:08 #147907 Del Skrevet søndag kl 22:08 Hun har det som plommen i egget ojsann - det er to der 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet søndag kl 23:28 #147908 Del Skrevet søndag kl 23:28 Vi gjetter at Hoppe sover nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet mandag kl 01:32 #147909 Del Skrevet mandag kl 01:32 Cid skrev (10 timer siden): Nå får du ikke smash som jeg nettopp kjøpte Det er like greit, for lille Ordet mitt så at du "smakte på" alle sammen og la dem ned i posen igjen. Det er dårlig stil av en som sier han er en gentlemann sammen med damer. Cid skrev (9 timer siden): Nå har @Boetica spurt Hoppe om Anton er singel. Hoppen sier selvsagt nei og vet at Cid har noe med den saken å gjøre. Cid skrev (9 timer siden): Nå er Hoppe statist der hvor Cid og en søt dame skal gifte seg på alvor midt på natten. Wow! Ja, det var akkurat hva jeg også skulle til å svare. Ciaran og Ciara skrev (7 timer siden): Vi sier også nam nam. Jeg vet. Boetica skrev (6 timer siden): 🏃♀️ Åhh...gurimalla for en fluktstil. Ciaran og Ciara skrev (6 timer siden): Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Har gjort det ja...men det er lenge siden. Cid skrev (6 timer siden): 🏃♀️🏃♂️ Cid da?!! Nå må du la damene være i fred. Boetica skrev (6 timer siden): Akkurat hva jeg skulle til å foreslå! Cid skrev (6 timer siden): Hoppe har funnet en ny mann i livet sitt. En rutete mann? Selv om han heter Nordstoga aldri så mye. Cid skrev (6 timer siden): Her er han sammen med Hoppe. Mistenker at de reklamerer for strikkegensere og garn her. Ciaran og Ciara skrev (6 timer siden): Vi gjetter at Hoppe pusser tennene nå. Nei, ikke hele natten. Ciaran og Ciara skrev (5 timer siden): Vi synes at det er bra at det er god stemning her inne.👨🦰👩🦰👍👍 Hælene i tapetet og tennene i taket! Nietsoj skrev (3 timer siden): Hun har det som plommen i egget ojsann - det er to der Faktisk ikke trangt i det hele tatt. Bare akkurat passe. Helt nydelig faktisk... Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Vi gjetter at Hoppe sover nå. Neida, for her er fjorten innlegg å svare på, så da gjør jeg litt nattarbeid likegodt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet mandag kl 01:39 #147910 Del Skrevet mandag kl 01:39 Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Det er like greit, for lille Ordet mitt så at du "smakte på" alle sammen og la dem ned i posen igjen. Det er dårlig stil av en som sier han er en gentlemann sammen med damer. Hoppen sier selvsagt nei og vet at Cid har noe med den saken å gjøre. Ja, det var akkurat hva jeg også skulle til å svare. Jeg vet. Åhh...gurimalla for en fluktstil. Har gjort det ja...men det er lenge siden. Cid da?!! Nå må du la damene være i fred. Akkurat hva jeg skulle til å foreslå! En rutete mann? Selv om han heter Nordstoga aldri så mye. Mistenker at de reklamerer for strikkegensere og garn her. Nei, ikke hele natten. Hælene i tapetet og tennene i taket! Faktisk ikke trangt i det hele tatt. Bare akkurat passe. Helt nydelig faktisk... Neida, for her er fjorten innlegg å svare på, så da gjør jeg litt nattarbeid likegodt. Kjøpte en xl pose til deg men ga den til Anton istedenfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet mandag kl 01:51 #147911 Del Skrevet mandag kl 01:51 Da er det i orden, for han fortjener alt godt og...ser nå at det var den posen du ikke slikket på først. Good! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet mandag kl 01:52 #147912 Del Skrevet mandag kl 01:52 Hoppetaujenta skrev (19 minutter siden): Det er like greit, for lille Ordet mitt så at du "smakte på" alle sammen og la dem ned i posen igjen. Det er dårlig stil av en som sier han er en gentlemann sammen med damer. Hoppen sier selvsagt nei og vet at Cid har noe med den saken å gjøre. Ja, det var akkurat hva jeg også skulle til å svare. Jeg vet. Åhh...gurimalla for en fluktstil. Har gjort det ja...men det er lenge siden. Cid da?!! Nå må du la damene være i fred. Akkurat hva jeg skulle til å foreslå! En rutete mann? Selv om han heter Nordstoga aldri så mye. Mistenker at de reklamerer for strikkegensere og garn her. Nei, ikke hele natten. Hælene i tapetet og tennene i taket! Faktisk ikke trangt i det hele tatt. Bare akkurat passe. Helt nydelig faktisk... Neida, for her er fjorten innlegg å svare på, så da gjør jeg litt nattarbeid likegodt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet mandag kl 01:52 #147913 Del Skrevet mandag kl 01:52 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Da er det i orden, for han fortjener alt godt og...ser nå at det var den posen du ikke slikket på først. Good! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet mandag kl 01:54 #147914 Del Skrevet mandag kl 01:54 Nå promper hun på Anton 👱🏻♀️💨👨🏼🛌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet mandag kl 01:55 #147915 Del Skrevet mandag kl 01:55 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Da er det i orden, for han fortjener alt godt og...ser nå at det var den posen du ikke slikket på først. Good! Er han blitt helt bra igjen etter dyre angrepet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet mandag kl 01:55 #147916 Del Skrevet mandag kl 01:55 Ser filmsnutt på nett; rund lefse, legg på to slags oster finsnittet, fold lefse sammen skikkelig og putt den trygt i en slik brødrister og spis. Er det godt når det er litt tørt, men varmt? Savnet liksom litt skinke eller noe i tillegg der. Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Godmorgen til dere begge...OG rampe-Cid! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet mandag kl 01:57 #147917 Del Skrevet mandag kl 01:57 (endret) Cid skrev (6 minutter siden): Nå sover snart Hoppe i et nyluftet rom. Godt å sove i. 🛌 Akkurat slik ja. Cid skrev (6 minutter siden): Er han blitt helt bra igjen etter dyre angrepet? Nesten, men han kommer aldri til å glemme hva han gikk gjennom. Endret mandag kl 02:01 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet mandag kl 02:01 #147918 Del Skrevet mandag kl 02:01 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Nesten, men han kommer aldri til å glemme hva han gikk gjennom. Jeg har noen gode nyheter å komme med da, alle dyrene blir nødslaktet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet mandag kl 02:02 #147919 Del Skrevet mandag kl 02:02 Vet ikke om dette har blitt nevnt før men i Lønneberget er det lov å spise hunder 🐕🥩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet mandag kl 02:02 #147920 Del Skrevet mandag kl 02:02 Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Ser filmsnutt på nett; rund lefse, legg på to slags oster finsnittet, fold lefse sammen skikkelig og putt den trygt i en slik brødrister og spis. Er det godt når det er litt tørt, men varmt? Savnet liksom litt skinke eller noe i tillegg der. Godmorgen til dere begge...OG rampe-Cid! Vi ønsker deg en fin og god mandag og ukestart Hoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå