Hoppetaujenta Skrevet 30. januar #146921 Del Skrevet 30. januar Ciaran og Ciara skrev (4 timer siden): Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Gjorde det. Phoenix Heart skrev (3 timer siden): Hoppes nye flamme Rart hvordan enkelte kan bli verdensstjerner i eget land. Ciaran og Ciara skrev (3 timer siden): Vi synes at Leo Ajkic er skikkelig megakul. Hører stemmen for mitt indre øre akkurat nå... Cid skrev (2 timer siden): Han ligger i sengen hennes nå. Nei, det gjør ingen. Ikke en gang meg selv. Cid skrev (2 timer siden): Det er Leo ikke sant? Han heter så ja. Ciaran og Ciara skrev (2 timer siden): Vi gjetter at Hoppe sover nå. Det varte ikke så lenge. Roper dere for høyt her inne kanskje? Cid skrev (1 time siden): Hoppe + Kody = USant hele 2025 Det er sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. januar #146922 Del Skrevet 30. januar Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Gjorde det. Rart hvordan enkelte kan bli verdensstjerner i eget land. Hører stemmen for mitt indre øre akkurat nå... Nei, det gjør ingen. Ikke en gang meg selv. Han heter så ja. Det varte ikke så lenge. Roper dere for høyt her inne kanskje? Det er sant. Vi tenker at det er Cid sine rampestreker som vekker deg.😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. januar #146923 Del Skrevet 30. januar Tenkte nok det ja. Går sikkert rundt med ropert for å lokke friere hit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. januar #146924 Del Skrevet 30. januar Hoppetaujenta skrev (17 minutter siden): Gjorde det. Rart hvordan enkelte kan bli verdensstjerner i eget land. Hører stemmen for mitt indre øre akkurat nå... Nei, det gjør ingen. Ikke en gang meg selv. Han heter så ja. Det varte ikke så lenge. Roper dere for høyt her inne kanskje? Det er sant. Dette huskes han dessverre mest for da 😕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. januar #146925 Del Skrevet 30. januar Nå har Hoppe kastet Woffe utfor verandaen o: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. januar #146926 Del Skrevet 30. januar Jeg husker den hendelsen der og jeg ble rasende da jeg så det. FOR EN FORFERDELIG TYPE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. januar #146927 Del Skrevet 30. januar Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Jeg husker den hendelsen der og jeg ble rasende da jeg så det. FOR EN FORFERDELIG TYPE! Gikk det en kule varmt for Anton og dyra da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. januar #146928 Del Skrevet 30. januar Cid skrev (9 minutter siden): Nå har Hoppe kastet Woffe utfor verandaen o: Dette skjedde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. januar #146929 Del Skrevet 30. januar Rene rennende lavaen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. januar #146930 Del Skrevet 30. januar Cid skrev (Akkurat nå): Dette skjedde ikke. Jeg beklager for å ha skrevet dette og gjort deg trist i natten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. januar #146931 Del Skrevet 30. januar Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Er du og Anton dypt skuffet over meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. januar #146932 Del Skrevet 30. januar Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Rene rennende lavaen! Er de fortsatt sint? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. januar #146933 Del Skrevet 30. januar JA--------og JA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. januar #146934 Del Skrevet 30. januar Hoppetaujenta skrev (13 minutter siden): JA--------og JA! Var ikke meg, ordet skrev det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. januar #146935 Del Skrevet 30. januar Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Tenkte nok det ja. Går sikkert rundt med ropert for å lokke friere hit. Vi tenker nok at du har rett der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. januar #146936 Del Skrevet 30. januar Cid skrev (17 minutter siden): Var ikke meg, ordet skrev det. Ordet mitt skrever ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. januar #146937 Del Skrevet 30. januar Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Ordet mitt skrever ikke! Fordi det ligger med typen sin Anton? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. januar #146938 Del Skrevet 30. januar Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Ordet mitt skrever ikke! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. januar #146939 Del Skrevet 30. januar Cid skrev (3 minutter siden): Fordi det er et veloppdratt barn? Ja. Endelig synker det visst inn her og jeg blir nattsulten og lurer på om jeg må ha ei skive. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. januar #146940 Del Skrevet 30. januar Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Ja. Endelig synker det visst inn her og jeg blir nattsulten og lurer på om jeg må ha ei skive. Burde jeg låse døren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå