Hoppetaujenta Skrevet 28. januar #146861 Del Skrevet 28. januar Cid skrev (12 minutter siden): Høres ut som du koser deg Fint. Jeg spiller spill og hviler i hodet. Cid skrev (12 minutter siden): *tullesvar* Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Vi gjetter at Hoppe snart skal sove videre. Ja, men ikke helt ennå. Sier natta før jeg forsvinner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. januar #146862 Del Skrevet 28. januar Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Fint. Jeg spiller spill og hviler i hodet. Ja, men ikke helt ennå. Sier natta før jeg forsvinner. Vi liker å få besøk av deg her, det er alltid så hyggelig og koselig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. januar #146863 Del Skrevet 28. januar Dette er hoppes nye flørt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. januar #146864 Del Skrevet 28. januar Dette er Anton. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. januar #146865 Del Skrevet 28. januar Cid skrev (18 minutter siden): Nå er hun med på KG. DET stemmer. Ciaran og Ciara skrev (16 minutter siden): Vi liker å få besøk av deg her, det er alltid så hyggelig og koselig. Tusen takk. Det er alltid hyggelig å treffe på dere her inne. Lager god stemning. Cid skrev (10 minutter siden): Dette er hoppes nye flørt. Nei. Cid skrev (10 minutter siden): Dette er Anton. Nei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. januar #146866 Del Skrevet 28. januar Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): DET stemmer. Tusen takk. Det er alltid hyggelig å treffe på dere her inne. Lager god stemning. Nei. Nei. Kul hårsveis og skjegg på dem da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. januar #146867 Del Skrevet 28. januar Cid skrev (4 minutter siden): Kul hårsveis og skjegg på dem da Ja, akkurat sånn jeg ville hatt om jeg kunne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. januar #146868 Del Skrevet 28. januar Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Ja, akkurat sånn jeg ville hatt om jeg kunne. Du får det nest best i de da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. januar #146869 Del Skrevet 28. januar Ok. Skal du ha sånn etter hvert som tiden kommer og går? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. januar #146870 Del Skrevet 28. januar Nå ser hun på Tim lage ballonger som beveger seg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. januar #146871 Del Skrevet 28. januar Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Ok. Skal du ha sånn etter hvert som tiden kommer og går? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. januar #146872 Del Skrevet 28. januar Hoppetaujenta skrev (21 minutter siden): DET stemmer. Tusen takk. Det er alltid hyggelig å treffe på dere her inne. Lager god stemning. Nei. Nei. Vi synes at det er viktig å lage god stemning. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. januar #146873 Del Skrevet 28. januar 👨🏿🦲🦎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. januar #146874 Del Skrevet 28. januar Nå forlater jeg dere med den gode stemningen i bakhodet; nå vil jeg sove. Opp klokka seks i morgen. Natta igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. januar #146875 Del Skrevet 28. januar Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Nå forlater jeg dere med den gode stemningen i bakhodet; nå vil jeg sove. Opp klokka seks i morgen. Natta igjen. Liker ikke du ballonger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. januar #146876 Del Skrevet 28. januar God natt Hoppe og Anton 👱🏻♀️👨🏼🛌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. januar #146877 Del Skrevet 28. januar Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Nå forlater jeg dere med den gode stemningen i bakhodet; nå vil jeg sove. Opp klokka seks i morgen. Natta igjen. Vi ønsker deg en Godnatt vår gode venn @Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. januar #146878 Del Skrevet 29. januar Cid skrev (6 timer siden): Liker ikke du ballonger? Hva?? Hvor kommer ballonger inn i bildet her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. januar #146879 Del Skrevet 29. januar Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Hva?? Hvor kommer ballonger inn i bildet her? Cid skrev (9 timer siden): Nå ser hun på Tim lage ballonger som beveger seg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. januar #146880 Del Skrevet 29. januar Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå