Cid Skrevet 19 timer siden #146721 Del Skrevet 19 timer siden Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Ja, og der støtter jeg det fullt og helt. God tur og velkommen tilbake. Godt at du innrømmer det selv. Åjasså? Anton er din? Ektemann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18 timer siden #146722 Del Skrevet 18 timer siden Cid skrev (1 minutt siden): Anton er din? Ektemann. Anton er min venn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18 timer siden #146723 Del Skrevet 18 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Anton er min venn. Fryden min venn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18 timer siden #146724 Del Skrevet 18 timer siden Cid skrev (3 minutter siden): Fryden min venn VennINNE? ...eller ute? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18 timer siden #146725 Del Skrevet 18 timer siden Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden): VennINNE? ...eller ute? Venniljeis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17 timer siden #146726 Del Skrevet 17 timer siden It was a peaceful day as Hoppe and her boyfriend Anton went for a walk together 👱🏻♀️❤️👨🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17 timer siden #146727 Del Skrevet 17 timer siden When Hoppe came home she drank a glass of fresh fathers milk 👱🏻♀️🥛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14 timer siden #146728 Del Skrevet 14 timer siden Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Ja, og der støtter jeg det fullt og helt. God tur og velkommen tilbake. Godt at du innrømmer det selv. Åjasså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13 timer siden #146729 Del Skrevet 13 timer siden Cid har feber og taler litt utenfor seg selv tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13 timer siden #146730 Del Skrevet 13 timer siden Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Cid har feber og taler litt utenfor seg selv tror jeg. Vi ser det, vi tenker at han trenger litt medisin for å få feberen til å gå ned.😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12 timer siden #146731 Del Skrevet 12 timer siden Enig...og Hoppe trenger ei skive eller to med karbonade på. Er ikke direkte sulten, men har bare lyst på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12 timer siden #146732 Del Skrevet 12 timer siden Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Enig...og Hoppe trenger ei skive eller to med karbonade på. Er ikke direkte sulten, men har bare lyst på. Vi sier nam nam til brødskiver med karbonade på.🍞🍞🍞🍞🟤🟤🟤🟤 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12 timer siden #146733 Del Skrevet 12 timer siden Det er godt ja. Litt sprøstekt løk på, så blir det enda bedre for min del. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12 timer siden #146734 Del Skrevet 12 timer siden Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Det er godt ja. Litt sprøstekt løk på, så blir det enda bedre for min del. Vi er helt enige, og så pleier vi også å ha litt ketchup og sennep på av og til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12 timer siden #146735 Del Skrevet 12 timer siden Da har vi det helt likt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12 timer siden #146736 Del Skrevet 12 timer siden Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Da har vi det helt likt! Ja vi synes at brødskiver med karbonader, og med sprøstekt løk, ketchup og sennep er kjempedigg.🍞🍞🍞🍞🟤🟤🟤🟤🧅🧅🧅🧅🟥🟥🟥🟥🟨🟨🟨🟨 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12 timer siden #146737 Del Skrevet 12 timer siden Hoppetaujenta skrev (42 minutter siden): Cid har feber og taler litt utenfor seg selv tror jeg. Jeg taler bare faktum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12 timer siden #146738 Del Skrevet 12 timer siden Cid skrev (Akkurat nå): Jeg taler bare ut av rektum ...ja, gjett om vi har kjent det rett som det er her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12 timer siden #146739 Del Skrevet 12 timer siden Slem mann Anton fikk som fortjent 🚨👮🏻♂️👨🏼🚓 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12 timer siden #146740 Del Skrevet 12 timer siden Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): ...ja, gjett om vi har kjent det rett som det er her inne. Rimme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå