Ciaran og Ciara Skrevet 5 timer siden #146621 Del Skrevet 5 timer siden Vi gjetter at Hoppe ser på tv.📺📺 og på YouTube videoer på pc-en nå.💻💻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5 timer siden #146622 Del Skrevet 5 timer siden Phoenix Heart skrev (9 minutter siden): Ufyselig 🤢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5 timer siden #146623 Del Skrevet 5 timer siden Vi er spente på om vi får besøk av Hoppe her inne nå snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5 timer siden #146624 Del Skrevet 5 timer siden SVK skrev (1 time siden): Nå sikler hun på rumperistingen til @Lur Venn Slikt er jeg ikke opptatt av. Hvis jeg skulle se en slik manøver, så blir jeg faglig og tenker på hva slags sykdom som kan føre til intens ristekløe. Ingenting ellers. SVK skrev (1 time siden): Det tror jeg også. Men som stjernereporter i Lønnebladet så må jeg skrive det jeg ser. ...sa han som har de største sorte solbrillene på dette forumet. Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Vi gjetter at det kommer en skjennepreken når hun leser dette.😉😉 Jeg kjefter aldri. Bare åpner diskret portene til kveldens villdyrtissetur... *og lar dem sniffe på enkelte klær for å få ferten i nesa* Phoenix Heart skrev (1 time siden): Rune Rudberg skal synge i bryllupet til @Cid og Kari, meg selv er toastmastere. Lykke til. Jeg er heldigvis Hopptatt. Ciaran og Ciara skrev (54 minutter siden): Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Hun har spist to skiver litt før og så ble det resten av cornflakesposen til sist. Nå er hun mett. Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Vi er spente på om vi får besøk av Hoppe her inne nå snart. Godkveld, godkveld...er der noen snille barn her, mon tro? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5 timer siden #146625 Del Skrevet 5 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Slikt er jeg ikke opptatt av. Hvis jeg skulle se en slik manøver, så blir jeg faglig og tenker på hva slags sykdom som kan føre til intens ristekløe. Ingenting ellers. ...sa han som har de største sorte solbrillene på dette forumet. Jeg kjefter aldri. Bare åpner diskret portene til kveldens villdyrtissetur... *og lar dem sniffe på enkelte klær for å få ferten i nesa* Lykke til. Jeg er heldigvis Hopptatt. Hun har spist to skiver litt før og så ble det resten av cornflakesposen til sist. Nå er hun mett. Godkveld, godkveld...er der noen snille barn her, mon tro? Blir vel heller et mord uten mysterium. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5 timer siden #146626 Del Skrevet 5 timer siden Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Slikt er jeg ikke opptatt av. Hvis jeg skulle se en slik manøver, så blir jeg faglig og tenker på hva slags sykdom som kan føre til intens ristekløe. Ingenting ellers. ...sa han som har de største sorte solbrillene på dette forumet. Jeg kjefter aldri. Bare åpner diskret portene til kveldens villdyrtissetur... *og lar dem sniffe på enkelte klær for å få ferten i nesa* Lykke til. Jeg er heldigvis Hopptatt. Hun har spist to skiver litt før og så ble det resten av cornflakesposen til sist. Nå er hun mett. Godkveld, godkveld...er der noen snille barn her, mon tro? Vi tenker at det er en kombinasjon av snillhet og rampetehet her inne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5 timer siden #146627 Del Skrevet 5 timer siden (endret) Hoppe slapper av mens @Phoenix Heart er på romantisk tur med norwayrob. Endret 5 timer siden av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5 timer siden #146628 Del Skrevet 5 timer siden Cid skrev (9 minutter siden): Blir vel heller et mord uten mysterium. Neida, litt mysterier må en ha ha ha...... Cid skrev (5 minutter siden): Hoppe slapper av mens @Phoenix Heart er på romantisk tur med norwayrob. Huff...jeg håper ikke det er han for han skravler veldig mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5 timer siden #146629 Del Skrevet 5 timer siden Hun ser på kule mynter bli laget. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4 timer siden #146630 Del Skrevet 4 timer siden Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Neida, litt mysterier må en ha ha ha...... Huff...jeg håper ikke det er han for han skravler veldig mye. Trur nok alle hadde skjønt hvem som gjorde det 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4 timer siden #146631 Del Skrevet 4 timer siden Cid skrev (3 minutter siden): Hun ser på kule mynter bli laget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4 timer siden #146632 Del Skrevet 4 timer siden Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Neida, litt mysterier må en ha ha ha...... Huff...jeg håper ikke det er han for han skravler veldig mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 4 timer siden #146633 Del Skrevet 4 timer siden Cid skrev (16 minutter siden): Hoppe slapper av mens @Phoenix Heart er på romantisk tur med norwayrob. Tar du hevn 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 4 timer siden #146634 Del Skrevet 4 timer siden Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden): Neida, litt mysterier må en ha ha ha...... Huff...jeg håper ikke det er han for han skravler veldig mye. Stemmer selvfølgelig ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4 timer siden #146635 Del Skrevet 4 timer siden Phoenix Heart skrev (1 minutt siden): Tar du hevn 🤣 En søt en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4 timer siden #146636 Del Skrevet 4 timer siden Phoenix Heart skrev (Akkurat nå): Stemmer selvfølgelig ikke. Jeg ble lei av han etter at han var med på Torpet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4 timer siden #146637 Del Skrevet 4 timer siden Hoppe er som kjent gjerrig så da passer det bra at hun får besøk av sin gamle venn gjerrigknarken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4 timer siden #146638 Del Skrevet 4 timer siden Vi gjetter at Hoppe pusser tennene nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4 timer siden #146639 Del Skrevet 4 timer siden Nå har jeg mottatt en hederspris for god oppførsel og spredning av positive tanker til innbyggerne 😇🏅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4 timer siden #146640 Del Skrevet 4 timer siden Cid skrev (2 minutter siden): Nå har jeg mottatt en hederspris for god oppførsel og spredning av positive tanker til innbyggerne 😇🏅 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå