Cid Skrevet 6 timer siden #146521 Del Skrevet 6 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Nei, han er en skikkelig skravlekjerring med de andre gla og glitterkjerringene på teve. NEI! 👿 Ja. Trodde du drev og så på de real seriene, du har nevnt det før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6 timer siden #146522 Del Skrevet 6 timer siden Cid skrev (6 minutter siden): Denne katten er på besøk på Lønneberget, slipper Hoppe den inn? 😻😻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6 timer siden #146523 Del Skrevet 6 timer siden Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6 timer siden #146524 Del Skrevet 6 timer siden Cid skrev (1 minutt siden): Trodde du drev og så på de real seriene, du har nevnt det før. Måtte droppe dem, for jeg ble så irritert av alt krangletullet de drev på med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6 timer siden #146525 Del Skrevet 6 timer siden Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 Åkei, hei så lenge begge to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6 timer siden #146526 Del Skrevet 6 timer siden Nå ser hun på godteri bli laget. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6 timer siden #146527 Del Skrevet 6 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Måtte droppe dem, for jeg ble så irritert av alt krangletullet de drev på med. Blir dyrene urolige av slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6 timer siden #146528 Del Skrevet 6 timer siden Cid skrev (5 minutter siden): Nå ser hun på godteri bli laget. Det er veldig fine videoer å se på. De som lager slikt er flinke. Cid skrev (4 minutter siden): Blir dyrene urolige av slikt? Ja og de er gretne i dag. Aldri fred og ro her inne, sier de. *knurr* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6 timer siden #146529 Del Skrevet 6 timer siden Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Det er veldig fine videoer å se på. De som lager slikt er flinke. Ja og de er gretne i dag. Aldri fred og ro her inne, sier de. *knurr* Må være en koselig jobb å ha å skulle lage hjemmelaget godteri 😄 Er jeg trygg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6 timer siden #146530 Del Skrevet 6 timer siden Anton starter produksjonen med farsmelk i dag 👨🏼🥛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6 timer siden #146531 Del Skrevet 6 timer siden Cid skrev (3 minutter siden): Må være en koselig jobb å ha å skulle lage hjemmelaget godteri 😄 Er jeg trygg? Du er trygg litt til ja. Jeg ser på den videoen nå og må si takk for at du ga meg muligheten. Snille Cid. Av og til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6 timer siden #146532 Del Skrevet 6 timer siden Den praten din!!! DU ER IKKE TRYGG NEI! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5 timer siden #146533 Del Skrevet 5 timer siden Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Du er trygg litt til ja. Jeg ser på den videoen nå og må si takk for at du ga meg muligheten. Snille Cid. Av og til. Ja jeg er en 90% av tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5 timer siden #146534 Del Skrevet 5 timer siden Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Den praten din!!! DU ER IKKE TRYGG NEI! 🛖🔑🏃♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå