Cid Skrevet 4 timer siden #146461 Del Skrevet 4 timer siden Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): De er jo på jobb og dekker halvparten hver her. Ja. Han er jo i min vaktstyrke, så det finnes et bilde av ham hos meg ja. Har de blitt informert om oppførselen min? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4 timer siden #146462 Del Skrevet 4 timer siden Ja. De rister på hodet og tror det nesten ikke. En rampe-Cid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4 timer siden #146463 Del Skrevet 4 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Ja. De rister på hodet og tror det nesten ikke. En rampe-Cid! Kommer de ned til bua mi senere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4 timer siden #146464 Del Skrevet 4 timer siden Hoppetaujenta skrev (15 timer siden): Spøkelsene trenger ikke nøkkel og dør vet du. Værsågod til dem som vil ha. Smakte de virkelig så jævlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3 timer siden #146465 Del Skrevet 3 timer siden Cid skrev (26 minutter siden): Kommer de ned til bua mi senere? Garantert! Cid skrev (16 minutter siden): Smakte de virkelig så jævlig? Ikke jævlig, men var ikke noe gode. 0% Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3 timer siden #146466 Del Skrevet 3 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Garantert! Ikke jævlig, men var ikke noe gode. 0% Bedre med berlinerboller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3 timer siden #146467 Del Skrevet 3 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Garantert! Ikke jævlig, men var ikke noe gode. 0% 🛖🔑🏃♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3 timer siden #146468 Del Skrevet 3 timer siden Cid skrev (1 minutt siden): Bedre med berlinerboller? Wienerbrød. Eller Pecan....som jeg liker godt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2 timer siden #146469 Del Skrevet 2 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Wienerbrød. Eller Pecan....som jeg liker godt. Liker ikke du berlinerboller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 50 minutter siden #146470 Del Skrevet 50 minutter siden Hoppetaujenta skrev (7 timer siden): Godmorgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 50 minutter siden #146471 Del Skrevet 50 minutter siden Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Wienerbrød. Eller Pecan....som jeg liker godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 49 minutter siden #146472 Del Skrevet 49 minutter siden SVK skrev (7 timer siden): Da Lønnebladet intervjuet Hoppe hvor vi spurte henne hvordan hun har klart å bli over 100 år så svarte hun: Daglig besøk på frierhuset. 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 47 minutter siden #146473 Del Skrevet 47 minutter siden Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå