Cid Skrevet 17. januar #146281 Del Skrevet 17. januar KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Jeg er elendig på gruppearbeid. Takker derfor høflig nei. Like greit, har hørt at Anton er røff som fanden i senga o: så ei dame som gikk haltende ut av soverommet hans en gang etter at de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. januar #146282 Del Skrevet 17. januar Anton er hjemkommet fra sykehuset, det ble en omfattende operasjon etter at @Hoppetaujenta klikket av han kølla. 👱🏻♀️✂️👨🏼🥒 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. januar #146283 Del Skrevet 17. januar Dette er faren til Anton. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 17. januar #146284 Del Skrevet 17. januar Hoppe, har fått seg hoppeslott 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. januar #146285 Del Skrevet 17. januar Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Hadebrasålenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. januar #146286 Del Skrevet 17. januar Phoenix Heart skrev (10 minutter siden): Hoppe, har fått seg hoppeslott Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. januar #146287 Del Skrevet 18. januar Phoenix Heart skrev (6 timer siden): Hoppe, har fått seg hoppeslott Helt til noen punkterte den 📌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18. januar #146288 Del Skrevet 18. januar Vi gjetter at Hoppe sover nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. januar #146289 Del Skrevet 18. januar Nå lar hun seg inspirere av dyktige arbeidere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 18. januar #146290 Del Skrevet 18. januar Mr. Miyagi tok nesa til Cid: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. januar #146291 Del Skrevet 18. januar SVK skrev (2 minutter siden): Mr. Miyagi tok nesa til Cid: 🛖🔑🏃♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. januar #146292 Del Skrevet 18. januar Anton og meg for 15 år siden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. januar #146293 Del Skrevet 18. januar Jeg ser bare det jeg vil se med disse brillene her. Takk og pris for at de funker og NU vil jeg lage meg lønsj. Uten mat og drikke duger Hoppen ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. januar #146294 Del Skrevet 18. januar Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Jeg ser bare det jeg vil se med disse brillene her. Takk og pris for at de ikke funker og NU vil jeg lage meg lønsj. Uten mat og drikke duger Hoppen ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. januar #146295 Del Skrevet 18. januar Åjodda, de funker som bare det og det er IKKE NOE du kan gjøre med det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. januar #146296 Del Skrevet 18. januar Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Åjodda, de funker som bare det og det er IKKE NOE du kan gjøre med det! Så du kutta ikke slangen av Anton? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 18. januar #146297 Del Skrevet 18. januar God helg Hoppe! Skal jeg prøve denne på alenekveld mon tro? Stemmer du ja? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18. januar #146298 Del Skrevet 18. januar Frøkenfryden skrev (19 minutter siden): God helg Hoppe! Skal jeg prøve denne på alenekveld mon tro? Stemmer du ja? Hoppetaujenta skrev (41 minutter siden): Jeg ser bare det jeg vil se med disse brillene her. Takk og pris for at de funker og NU vil jeg lage meg lønsj. Uten mat og drikke duger Hoppen ikke. SVK skrev (2 timer siden): Mr. Miyagi tok nesa til Cid: Cid skrev (11 timer siden): Helt til noen punkterte den 📌 Cid skrev (5 timer siden): Nå lar hun seg inspirere av dyktige arbeidere. Cid skrev (2 timer siden): Anton og meg for 15 år siden. 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18. januar #146299 Del Skrevet 18. januar Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. januar #146300 Del Skrevet 18. januar Dette er @KnekkeBørre og Anton. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå