Phoenix Heart Skrevet 10 timer siden #146141 Del Skrevet 10 timer siden Anton, er 110% sikker på at @Cid pønsker på noe 🕵️♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10 timer siden #146142 Del Skrevet 10 timer siden Phoenix Heart skrev (Akkurat nå): Anton, er 110% sikker på at @Cid pønsker på noe 🕵️♂️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 10 timer siden #146143 Del Skrevet 10 timer siden Cid skrev (4 minutter siden): Å, nei du lurer ikke en gammel 🦊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10 timer siden #146144 Del Skrevet 10 timer siden Phoenix Heart skrev (1 minutt siden): Å, nei du lurer ikke en gammel 🦊 🛖🚪🔑 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9 timer siden #146145 Del Skrevet 9 timer siden Cid skrev (16 minutter siden): Blir Anton stolt når jeg kommer med gode innlegg? Ja, da smiler han i skjegget og sier at han visste at du kunne bidra på en bra måte. Phoenix Heart skrev (14 minutter siden): Anton, er 110% sikker på at @Cid pønsker på noe 🕵️♂️ Ja...han har jo den tanken liggende i bakhodet, klok av skade. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9 timer siden #146146 Del Skrevet 9 timer siden Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Ja, da smiler han i skjegget og sier at han visste at du kunne bidra på en bra måte. Ja...han har jo den tanken liggende i bakhodet, klok av skade. Er dette Anton? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 9 timer siden #146147 Del Skrevet 9 timer siden Hoppe er stor beundrer av Sokrates, Platon og Aristoteles. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 9 timer siden #146148 Del Skrevet 9 timer siden Cid skrev (3 minutter siden): Er dette Anton? Er ikke det mentor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9 timer siden #146149 Del Skrevet 9 timer siden Phoenix Heart skrev (Akkurat nå): Er ikke det mentor? Ja, Anton er mentor i Farmen. Hoppe og Borat er årets utfordrere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 9 timer siden #146150 Del Skrevet 9 timer siden Dette er Anton 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 9 timer siden #146151 Del Skrevet 9 timer siden Cid skrev (1 minutt siden): Ja, Anton er mentor i Farmen. Hoppe og Borat er årets utfordrere. Ok, men det er vel tre utfordrere? Durek er den tredje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8 timer siden #146152 Del Skrevet 8 timer siden Phoenix Heart skrev (1 time siden): Ok, men det er vel tre utfordrere? Durek er den tredje. Eller Rune Rudberg, han og Hoppe kommer ikke inn så da tar han med henne uuut mot havet ⛵️🌊🧔🏼♂️👱🏻♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 8 timer siden #146153 Del Skrevet 8 timer siden Cid skrev (4 minutter siden): Eller Rune Rudberg, han og Hoppe kommer ikke inn så da tar han med henne uuut mot havet ⛵️🌊🧔🏼♂️👱🏻♀️ Hoppes store drøm går i oppfyllelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8 timer siden #146154 Del Skrevet 8 timer siden Jeg har absolutt ikke lest det dere har skrevet. Med vilje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7 timer siden #146155 Del Skrevet 7 timer siden Dessuten går jeg nu til lønsj og blir borte til sånn ca femtiden. Så vet vi det. Hade. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 7 timer siden #146156 Del Skrevet 7 timer siden Dæven det var en lang lunsj 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7 timer siden #146157 Del Skrevet 7 timer siden Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Huff...det kan jeg kjenne på kroppen selv også, for det hender at jeg har krise og panikkdrøm om natta. Han er jo en skogens mann og har faktisk en del naturlige muskler som ikke er pumpet opp på treningssenter. Jeg skjønner hva du mener. Det er jo en virkelighet for oss alle...som liker søtsaker. Å unne seg en gang i uka er bedre enn hver dag. Det er vanskelig, men ikke umulig. Hvis en går på en smell, så må en prøve igjen og prøve igjen. Ikke gi opp, Cid. Jeg betalte for ham. Helt enig i det. Sukker er omtrent som heroin for oss som har det sånn. Nei, Anton er ikke sint i dag. Han har hatt en god natt og har laget kaffe på bål og da blir han både glad og fornøyd. Mhm...vi er ganske mange som har det sånn i livet. En evig kamp og nye begynnelser/opplegg/dietter eller full avholdenhet over en lang periode. Noe skikkelig herk. Avhengighet? Wut? Hadde jeg hatt en kokk i privaten, så hadde jeg spist den maten "han" hadde laget til meg. Ja, det kan så være. De kjører sitt eget løp de der. God morgen allle sammen - uansett. Vi ønsker deg og alle sammen en fin og god tirsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7 timer siden #146158 Del Skrevet 7 timer siden Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6 timer siden #146159 Del Skrevet 6 timer siden Phoenix Heart skrev (1 time siden): Hoppes store drøm går i oppfyllelse. Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6 timer siden #146160 Del Skrevet 6 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Jeg har så absolutt lest det dere har skrevet. Med vilje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå