Ciaran og Ciara Skrevet 13. januar #146081 Del Skrevet 13. januar Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Ja, du har ofte den virkningen på folk, dyr og deminer. 🦁👨 👿 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. januar #146082 Del Skrevet 13. januar Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Ja, du har ofte den virkningen på folk, dyr og deminer. 🦁👨 👿 Deminer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. januar #146083 Del Skrevet 13. januar Nå har Anton tisset blod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. januar #146084 Del Skrevet 13. januar Vi gjetter at Hoppe skal ha en god frokost i morgen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. januar #146085 Del Skrevet 13. januar Cid skrev (3 minutter siden): Demoner? Ja. Cid skrev (Akkurat nå): Nå har Anton det veldig bra og føler seg helt frisk. I know. Det er jeg glad for. Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Vi gjetter at Hoppe skal ha en god frokost i morgen. Ja, uten tvil, for frokosten er viktig for Hoppe. Lage det ordentlig og tygge sakte. Være glad for det hun har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. januar #146086 Del Skrevet 13. januar Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Ja. I know. Det er jeg glad for. Ja, uten tvil, for frokosten er viktig for Hoppe. Lage det ordentlig og tygge sakte. Være glad for det hun har. Burde jeg løpe fort nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. januar #146087 Del Skrevet 13. januar Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Ja. I know. Det er jeg glad for. Ja, uten tvil, for frokosten er viktig for Hoppe. Lage det ordentlig og tygge sakte. Være glad for det hun har. Vi kan fortelle at frokosten er veldig viktig for oss også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. januar #146088 Del Skrevet 13. januar Cid skrev (10 minutter siden): Burde jeg løpe fort nå? Neida, bare sitt helt stille så de lett kan få sette tennene i deg du. Ciaran og Ciara skrev (7 minutter siden): Vi kan fortelle at frokosten er veldig viktig for oss også. Godt å høre. Næringsvett og glede er viktig i livet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. januar #146089 Del Skrevet 13. januar 🛖🚪🔑 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. januar #146090 Del Skrevet 13. januar Cid skrev (3 minutter siden): 🛖🚪🔑 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. januar #146091 Del Skrevet 13. januar Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden): Neida, bare sitt helt stille så de lett kan få sette tennene i deg du. Godt å høre. Næringsvett og glede er viktig i livet. Vi er helt enige, frokosten er favorittmåltidet vårt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. januar #146092 Del Skrevet 13. januar Cid skrev (12 minutter siden): 🛖🚪🔑 De er SÅ fornøyde for at du inviterer dem og sier adressen og legge ut nøkkel hele tiden. Hoppen skal forsøke å legge seg, men kanskje snakkes vi om noen timer. Ikke godt å vite. God kveld videre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. januar #146093 Del Skrevet 13. januar Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): De er SÅ fornøyde for at du inviterer dem og sier adressen og legge ut nøkkel hele tiden. Hoppen skal forsøke å legge seg, men kanskje snakkes vi om noen timer. Ikke godt å vite. God kveld videre. Vi ønsker deg en fin og god kveld og natt videre Hoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. januar #146094 Del Skrevet 14. januar Jeg sovnet og hadde mareritt om at jeg var døende pg hadde bare en uke igjen å leve, verste drømmen jeg har hatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. januar #146095 Del Skrevet 14. januar Cid skrev (2 minutter siden): Jeg sovnet og hadde mareritt om at jeg var døende pg hadde bare en uke igjen å leve, verste drømmen jeg har hatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 14. januar #146096 Del Skrevet 14. januar Cid skrev (2 timer siden): Jeg sovnet og hadde mareritt om at jeg var døende pg hadde bare en uke igjen å leve, verste drømmen jeg har hatt Det må ha vært helt forferdelig. Håper du har sovnet igjen og nå drømmer hyggelige drømmer. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. januar #146097 Del Skrevet 14. januar SVK skrev (6 minutter siden): Det må ha vært helt forferdelig. Håper du har sovnet igjen og nå drømmer hyggelige drømmer. Det håper vi også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 14. januar #146098 Del Skrevet 14. januar En statue av Anton: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. januar #146099 Del Skrevet 14. januar SVK skrev (6 minutter siden): En statue av Anton: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. januar #146100 Del Skrevet 14. januar SVK skrev (42 minutter siden): Det må ha vært helt forferdelig. Håper du har sovnet igjen og nå drømmer hyggelige drømmer. Ikke sovnet igjen, blir mer en påminnelse om at jeg må passe på helsen min og for alvor begynne å bli sunnere! Vil aldri oppleve noe sånt, og i hvert fall ikke i ung alder 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå