Hoppetaujenta Skrevet i går, 00:56 #145761 Del Skrevet i går, 00:56 SVK skrev (2 minutter siden): Det hadde ikke vært mesterverk om man kunne laget dem hvert år . Nei, men de kunne jo ha laget god, fin, trivelig film uansett. Noe nytt liksom. Cid skrev (1 minutt siden): Så du videoen? Nei. Er trøtt. Vanskelig å få til ting nå. I morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 00:57 #145762 Del Skrevet i går, 00:57 Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Det er meget mulig at jeg har det. Det er midt på natta og jeg er trøtt og sover i "husken". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 00:57 #145763 Del Skrevet i går, 00:57 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Nei, men de kunne jo ha laget god, fin, trivelig film uansett. Noe nytt liksom. Nei. Er trøtt. Vanskelig å få til ting nå. I morgen? Vi ønsker deg en Godnatt Hoppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 01:03 #145764 Del Skrevet i går, 01:03 Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Nei, men de kunne jo ha laget god, fin, trivelig film uansett. Noe nytt liksom. Nei. Er trøtt. Vanskelig å få til ting nå. I morgen? Du og mannen din Anton kan se den da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet i går, 01:06 #145765 Del Skrevet i går, 01:06 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Nei, men de kunne jo ha laget god, fin, trivelig film uansett. Noe nytt liksom. Jeg er enig med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 01:09 #145766 Del Skrevet i går, 01:09 Ciaran og Ciara skrev (10 minutter siden): Vi ønsker deg en Godnatt Hoppe. Mange takk søte venner. Cid skrev (4 minutter siden): Du og kameraten din Anton kan se den da Helt riktig. SVK skrev (1 minutt siden): Jeg er enig med deg. Enighet fremmer søvn i natten. Fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 01:14 #145767 Del Skrevet i går, 01:14 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Mange takk søte venner. Helt riktig. Enighet fremmer søvn i natten. Fint. Er fjell på vei? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 01:16 #145768 Del Skrevet i går, 01:16 Cid skrev (1 minutt siden): Er fjell på vei? Det stemmer. Gjem deg godt. Det skal jeg også gjøre, nemlig under dyna mi. Natta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet i går, 01:22 #145769 Del Skrevet i går, 01:22 Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Det stemmer. Gjem deg godt. Det skal jeg også gjøre, nemlig under dyna mi. Natta. Snork søtt! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 01:28 #145770 Del Skrevet i går, 01:28 Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden): Det stemmer. Gjem deg godt. Det skal jeg også gjøre, nemlig under dyna mi. Natta. 🛌🛖🚪🔑 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet i går, 01:33 #145771 Del Skrevet i går, 01:33 Cid skrev (3 minutter siden): 🛌🛖🚪🔑 Natta Cid! Grevling sover også: 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 01:36 #145772 Del Skrevet i går, 01:36 SVK skrev (2 minutter siden): Natta Cid! Grevling sover også: Bra, da er jeg trygg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 01:53 #145773 Del Skrevet i går, 01:53 SVK skrev (20 minutter siden): Natta Cid! Grevling sover også: SVK skrev (31 minutter siden): Snork søtt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 01:54 #145774 Del Skrevet i går, 01:54 Hoppetaujenta skrev (44 minutter siden): Mange takk søte venner. Helt riktig. Enighet fremmer søvn i natten. Fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 03:19 #145775 Del Skrevet i går, 03:19 Hoppe og Anton sover nå 👱🏻♀️👨🏼🛌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 03:19 #145776 Del Skrevet i går, 03:19 De elsker hverandre 👱🏻♀️👨🏼💞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 03:19 #145777 Del Skrevet i går, 03:19 👨🏿🦲🦎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 03:22 #145778 Del Skrevet i går, 03:22 Vi gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost når hun våkner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22 timer siden #145779 Del Skrevet 22 timer siden Nå har hun og Anton blitt plukket ut til å bli meddommere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21 timer siden #145780 Del Skrevet 21 timer siden SVK skrev (6 timer siden): Snork søtt! Takk. SVK skrev (6 timer siden): Natta Cid! Grevling sover også: Noe så godt som å få sove trygt og lunt når man virkelig trenger det...det finnes ikke. Cid skrev (6 timer siden): Bra, da er jeg trygg I fem minutter i alle fall. Cid skrev (55 minutter siden): Nå har hun og Anton blitt plukket ut til å bli meddommere. ...ja for Cid skal stå på skøyter og ha kjole på seg og danse vakkert og grasiøst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå