Ciaran og Ciara Skrevet torsdag kl 04:07 #145541 Del Skrevet torsdag kl 04:07 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Det gleder meg. Dere fortjener all glede i verden! Sånn er det med den saken. Tusen Takk, vi er glade i deg vår gode venn @Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet torsdag kl 04:14 #145542 Del Skrevet torsdag kl 04:14 ...og jeg i dere. Det var en god dag (eller natt?) da dere fant frem hit til oss. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet torsdag kl 04:14 #145543 Del Skrevet torsdag kl 04:14 Hoppetaujenta skrev (35 minutter siden): No. Yessss! Kanskje en av dem jaffal? DET stemmer 200%. John Forsythe da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet torsdag kl 04:15 #145544 Del Skrevet torsdag kl 04:15 Cid skrev (5 timer siden): Det gikk ikke så bra for Anton på nyttårsaften i går 😕 Da han og Hoppe skjøt opp raketter så siktet Hoppe ved et uhell ene raketten på Anton slik at han ble truffet rett i fjeset o: 🙋🏼♀️🧨🎆👨🏼 Anton ble fraktet i ambulanse til sykehuset hvor det ble konstatert at han har mistet synet på begge øynene sine 👨🦯 Cid skrev (5 timer siden): Anton er ute å går tur og siden han ikke kan se så ender han opp med å gå ut i veien og blir meid ned 👨🦯🚍🚑 Disse tingene hendte. Nå ligger han i koma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet torsdag kl 04:16 #145545 Del Skrevet torsdag kl 04:16 Dette er Hoppe, Anton og @Boetica 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet torsdag kl 04:19 #145546 Del Skrevet torsdag kl 04:19 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): ...og jeg i dere. Det var en god dag (eller natt?) da dere fant frem hit til oss. Tusen Takk, vi er glade for at vi ble kjente med deg og alle de andre fine og gode og snille forumvennene våre her inne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet torsdag kl 04:19 #145547 Del Skrevet torsdag kl 04:19 Cid skrev (2 minutter siden): Disse tingene hendte. Nå ligger han i koma. Nei, det er fryktelig løgn! Cid skrev (1 minutt siden): Dette er Hoppe, Anton og @Boetica Hihi...håh neida. Jeg hadde ikke passet i det selskapet. Hater å pynte meg, bruke sminke og posere. Cid skrev (4 minutter siden): John Forsythe da? Han var en veloppdragen mann, så han kan få sitte ned å kanskje ha en martini, eller hva de nå drakk av drinker der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet torsdag kl 04:21 #145548 Del Skrevet torsdag kl 04:21 Jeg kan faktisk ikke huske når jeg fant frem hit. Tror jeg har vært her lenge, men vært innom andre forum innimellom. De forsvant. KG består. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet torsdag kl 04:22 #145549 Del Skrevet torsdag kl 04:22 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Nei, det er fryktelig løgn! Hihi...håh neida. Jeg hadde ikke passet i det selskapet. Hater å pynte meg, bruke sminke og posere. Han var en veloppdragen mann, så han kan få sitte ned å kanskje ha en martini, eller hva de nå drakk av drinker der. Hva med Grant Show da? (spilte Black i nye serien) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet torsdag kl 04:23 #145550 Del Skrevet torsdag kl 04:23 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Jeg kan faktisk ikke huske når jeg fant frem hit. Tror jeg har vært her lenge, men vært innom andre forum innimellom. De forsvant. KG består. Vi ser at både KG og Diskusjon består. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet torsdag kl 04:25 #145551 Del Skrevet torsdag kl 04:25 Se hvem som er tilbake! Nå blir Hoppe glad 😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet torsdag kl 04:26 #145552 Del Skrevet torsdag kl 04:26 Her er han sammen med Hoppe, Ordet og meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet torsdag kl 04:32 #145553 Del Skrevet torsdag kl 04:32 Vi gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet torsdag kl 04:33 #145554 Del Skrevet torsdag kl 04:33 Cid skrev (9 minutter siden): Hva med Grant Show da? (spilte Black i nye serien) Nei. Det finnes bare èn av den rollen. Ciaran og Ciara skrev (8 minutter siden): Vi ser at både KG og Diskusjon består. Ja, solide bæresøyler som jeg håper består lenge. Cid skrev (6 minutter siden): Se hvem som er tilbake! Nå blir Hoppe glad 😃 Neitakk for resten av hele året! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet torsdag kl 04:34 #145555 Del Skrevet torsdag kl 04:34 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Vi gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost. I dag skal jeg koke masse eggser. Glemmer det stadig vekk, men jeg hungrer etter egg, så da blir det slik. Burde ha klart meg med en 6-pk, men liker de største aller best. Min indre husmor sier at det er fornuftig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet torsdag kl 04:38 #145556 Del Skrevet torsdag kl 04:38 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): I dag skal jeg koke masse eggser. Glemmer det stadig vekk, men jeg hungrer etter egg, så da blir det slik. Burde ha klart meg med en 6-pk, men liker de største aller best. Min indre husmor sier at det er fornuftig. Vi sier nam nam til eggser. Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Nei. Det finnes bare èn av den rollen. Ja, solide bæresøyler som jeg håper består lenge. Neitakk for resten av hele året! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet torsdag kl 04:39 #145557 Del Skrevet torsdag kl 04:39 (endret) Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Nei. Det finnes bare èn av den rollen. Ja, solide bæresøyler som jeg håper består lenge. Neitakk for resten av hele året! John er død og ville ellers vært 99 når nye versjonen kom så det hadde uansett aldri vært aktuelt Grant er en god skuespiller han, var med i en annen stor såpe på 90 tallet kalt Melrose Place. Endret torsdag kl 04:39 av Cid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet torsdag kl 04:39 #145558 Del Skrevet torsdag kl 04:39 Jupp...tror jeg forbereder og setter i gang med de "gode matene" der og brygger en god kopp kaffe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet torsdag kl 04:41 #145559 Del Skrevet torsdag kl 04:41 Cid skrev (1 minutt siden): John er død og ville ellers vært 99 når nye versjonen kom så det hadde uansett aldri vært aktuelt Grant er en god skuespiller han, var med i en annen stor såpe på 90 tallet kalt Melrose Place. Ingen kan gjøre de rollene som de opprinnelige. MP har jeg aldri sett. Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): C&C: Jupp...tror jeg forbereder og setter i gang med de "gode matene" der og brygger en god kopp kaffe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet torsdag kl 04:42 #145560 Del Skrevet torsdag kl 04:42 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Ingen kan gjøre de rollene som de opprinnelige. MP har jeg aldri sett. Han er en god skuespiller i hvert fall, imponerer meg i alt jeg ser han i. Jeg har ikke sett gamle dynastiet så jeg har ikke noe forhold til det. Men det blir vel som nye MacGyver som jeg nektet å like. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå