Ciaran og Ciara Skrevet 16 timer siden #145381 Del Skrevet 16 timer siden Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): NÅ skal jeg ha mat. Snakkes. Vi ønsker deg en fin og god romjulkveld videre Hoppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13 timer siden #145382 Del Skrevet 13 timer siden Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Ja, må innrømme det, men trodde ikke at det skulle legges ut på nett for allmen beskuelse og LE&RØR-kommentarer. Japp. Litt. De er slitne for de har løpt langt i det siste. *pust og pes* Det stemmer. Omvendt også. Anton er en veldig ok fyr. Blir Anton rystet når han ser hva jeg skriver om han og Ordet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13 timer siden #145383 Del Skrevet 13 timer siden Vi gjetter at Hoppe sover nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11 timer siden #145384 Del Skrevet 11 timer siden Cid skrev (1 time siden): Blir Anton rystet når han ser hva jeg skriver om han og Ordet? Ja. Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Vi gjetter at Hoppe sover nå. Ja. Nesten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11 timer siden #145385 Del Skrevet 11 timer siden Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Ja. Ja. Nesten. Vi håper at du får sove mer, sånn at du blir mer uthvilt og opplagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9 timer siden #145386 Del Skrevet 9 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Ja. Ja. Nesten. Går greit, han vet det bare er spøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9 timer siden #145387 Del Skrevet 9 timer siden Vi gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost når hun våkner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9 timer siden #145388 Del Skrevet 9 timer siden Dette er Anton. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9 timer siden #145389 Del Skrevet 9 timer siden Her sammen med sin frue Hoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9 timer siden #145390 Del Skrevet 9 timer siden Denne frieren sjekker inn i frierhuset til nyttår. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9 timer siden #145391 Del Skrevet 9 timer siden Vi tenker at dette er Fake News.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7 timer siden #145392 Del Skrevet 7 timer siden Nå tester hun kjøkkenredskaper med DaveHax. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 5 timer siden #145393 Del Skrevet 5 timer siden Hun sover /besvimt etter alle innlegga mine i tråden igår kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 5 timer siden #145394 Del Skrevet 5 timer siden 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4 timer siden #145395 Del Skrevet 4 timer siden Baktus2024 skrev (1 time siden): Hun sover /besvimt etter alle innlegga mine i tråden igår kveld Well....du hadde en del ting som trengte å komme ut6, så det ut til. Helt ok det. Cid: de folkene kommer fra "Badehotellet" og kan godt få komme på en liten kaffe og "kågnak"...og noen forstår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 4 timer siden #145396 Del Skrevet 4 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Well....du hadde en del ting som trengte å komme ut6, så det ut til. Helt ok det. Cid: de folkene kommer fra "Badehotellet" og kan godt få komme på en liten kaffe og "kågnak"...og noen forstår. Badehotellet? Er det sånn sex in public sauna affære ?🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4 timer siden #145397 Del Skrevet 4 timer siden Baktus2024 skrev (5 minutter siden): Badehotellet? Er det sånn sex in public sauna affære ?🙂 Neida. Dansk serie om et badehotell hvor bemidlede ferierte for veldig lenge siden. En forviklingskomedie som var veldig søt og stedet midt i blinken for meg og drømmen om et sted ved havet. På det til høyre står jeg som stuepike og skuer utover herlighetene. En fantastisk serie som jeg har sett to ganger og skal nok se den igjen. ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 4 timer siden #145398 Del Skrevet 4 timer siden Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Neida. Dansk serie om et badehotell hvor bemidlede ferierte for veldig lenge siden. En forviklingskomedie som var veldig søt og stedet midt i blinken for meg og drømmen om et sted ved havet. På det til høyre står jeg som stuepike og skuer utover herlighetene. En fantastisk serie som jeg har sett to ganger og skal nok se den igjen. ❤️ Ja , ser den .. jeg trodde du først mente sånn her welcome to Lofoten opplegg 🙂 janei Danmark er fint land , kontrasten til norsk natur 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3 timer siden #145399 Del Skrevet 3 timer siden ...og de kan lage store, gode smørrebrød som har så mye velsmakende oppå som jeg aldri har fått i norge. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 3 timer siden #145400 Del Skrevet 3 timer siden Hoppe er kjøttsulten 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå