Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Cid skrev (1 time siden):

Blir Anton rystet når han ser hva jeg skriver om han og Ordet?

Ja. 

Ciaran og Ciara skrev (1 time siden):

Vi gjetter at Hoppe sover nå.:gjesp::gjesp::sover::sover:

Ja. Nesten. :gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

Ja. 

Ja. Nesten. :gjesp:

Vi håper at du får sove mer, sånn at du blir mer uthvilt og opplagt.:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Baktus2024 skrev (1 time siden):

Hun sover /besvimt etter alle innlegga mine i tråden igår kveld :dåne:

Well....du hadde en del ting som trengte å komme ut6, så det ut til. Helt ok det. :) 

Cid: de folkene kommer fra "Badehotellet" og kan godt få komme på en liten kaffe og "kågnak"...og noen forstår. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Well....du hadde en del ting som trengte å komme ut6, så det ut til. Helt ok det. :) 

Cid: de folkene kommer fra "Badehotellet" og kan godt få komme på en liten kaffe og "kågnak"...og noen forstår. :) 

Badehotellet? Er det sånn sex in public sauna affære ?🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baktus2024 skrev (5 minutter siden):

Badehotellet? Er det sånn sex in public sauna affære ?🙂

Neida. :sjokkblå: Dansk serie om et badehotell hvor bemidlede ferierte for veldig lenge siden. 
En forviklingskomedie som var veldig søt og stedet midt i blinken for meg og drømmen om et sted ved havet. 
images?q=tbn:ANd9GcSgeALzlZXoc4xNfMaEOA8images?q=tbn:ANd9GcRZ9CSFt0I2VpmuW5WLQBc images?q=tbn:ANd9GcRgKSNCPlPzvVAZmrRXdmJ
På det til høyre står jeg som stuepike og skuer utover herlighetene.
                                         En fantastisk serie som jeg har sett to ganger og skal nok se den igjen.  ❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

Neida. :sjokkblå: Dansk serie om et badehotell hvor bemidlede ferierte for veldig lenge siden. 
En forviklingskomedie som var veldig søt og stedet midt i blinken for meg og drømmen om et sted ved havet. 
images?q=tbn:ANd9GcSgeALzlZXoc4xNfMaEOA8images?q=tbn:ANd9GcRZ9CSFt0I2VpmuW5WLQBc images?q=tbn:ANd9GcRgKSNCPlPzvVAZmrRXdmJ
På det til høyre står jeg som stuepike og skuer utover herlighetene.
                                         En fantastisk serie som jeg har sett to ganger og skal nok se den igjen.  ❤️

Ja , ser den ..  jeg trodde du først mente sånn her welcome to Lofoten opplegg 🙂 janei Danmark er fint land , kontrasten til norsk natur 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...og de kan lage store, gode smørrebrød som har så mye velsmakende oppå som jeg aldri har fått i norge. :rodmer:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, faktisk, for slike ting spiser jeg lite av gjennom året. Griller aldri. Steiker ikke koteletter heller, så det ser smaskens ut! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Hva med kjøkkenredskapene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...