Hoppetaujenta Skrevet 18 timer siden #145261 Del Skrevet 18 timer siden Ciaran og Ciara skrev (14 minutter siden): Vi gjetter at Hoppe pusser tennene nå. Neida. En pose smash ble åpnet og jeg kvalitetssmakte litt. Baktus2024 skrev (12 minutter siden): Et dårlig hjerte betyr ikke dårlig hjerte , varmt godt hjerte.. ... Var det noen som sa her ..påpekte hvor stygt trynet mitt var... Jeg kan ikke kreve at alle syntes jeg er vakker ..sånn er det nå .det kan vel ingen I alle dager?!? Mener du at folk har kommentert negativt? I så fall er det ufyselig uoppdragent og altagelig er kommentarbrukeren for ung til å få lov til å være på nett i det hele tatt. Jeg tenkte at "den karen ser ut til å være både trivelig og kunstnerisk på èn gang". Så er det sagt. Nemlig! *fnys* Cid skrev (6 minutter siden): Hvorfor sensurerte du? Det er romjul og frierfri. Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Vi gjetter at Hoppe snart skal sove. Snart. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18 timer siden #145262 Del Skrevet 18 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Neida. En pose smash ble åpnet og jeg kvalitetssmakte litt. I alle dager?!? Mener du at folk har kommentert negativt? I så fall er det ufyselig uoppdragent og altagelig er kommentarbrukeren for ung til å få lov til å være på nett i det hele tatt. Jeg tenkte at "den karen ser ut til å være både trivelig og kunstnerisk på èn gang". Så er det sagt. Nemlig! *fnys* Det er romjul og frierfri. Snart. Så du kaller Anton en frier? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18 timer siden #145263 Del Skrevet 18 timer siden Cid skrev (2 minutter siden): Så du kaller Anton en frier? Hva?? Var han der? Nei, han er kun min gode skogsvenn. Den aller beste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18 timer siden #145264 Del Skrevet 18 timer siden (endret) Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Hva?? Var han der? Nei, han er kun min gode skogsvenn. Den aller beste. Frierne da? Endret 18 timer siden av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18 timer siden #145265 Del Skrevet 18 timer siden Neitakk. 100% Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18 timer siden #145266 Del Skrevet 18 timer siden Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): Neida. En pose smash ble åpnet og jeg kvalitetssmakte litt. I alle dager?!? Mener du at folk har kommentert negativt? I så fall er det ufyselig uoppdragent og altagelig er kommentarbrukeren for ung til å få lov til å være på nett i det hele tatt. Jeg tenkte at "den karen ser ut til å være både trivelig og kunstnerisk på èn gang". Så er det sagt. Nemlig! *fnys* Det er romjul og frierfri. Snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18 timer siden #145267 Del Skrevet 18 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Neitakk. 100% Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18 timer siden #145268 Del Skrevet 18 timer siden Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Neitakk. 100% Nå ble de lei seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18 timer siden #145269 Del Skrevet 18 timer siden Cid skrev (7 minutter siden): Nå ble de lei seg Bare send dem til baren utenfor Lønneberga og gi dem et glass valgfri brus hver, så går det nok bedre. De kan få spille biljard eller dart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18 timer siden #145270 Del Skrevet 18 timer siden Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Bare send dem til baren utenfor Lønneberga og gi dem et glass valgfri brus hver, så går det nok bedre. De kan få spille biljard eller dart. De tilgir deg alltid 👱🏻♀️🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18 timer siden #145271 Del Skrevet 18 timer siden Cid skrev (1 minutt siden): De tilgir deg alltid 👱🏻♀️ Det var bra. Liker det. Nå skal jeg logge av og i seng, alene ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18 timer siden #145272 Del Skrevet 18 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Det var bra. Liker det. Nå skal jeg logge av og i seng, alene ja. Gneldrer dyrene nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18 timer siden #145273 Del Skrevet 18 timer siden Cid skrev (23 minutter siden): Nå ble de lei seg Hoppetaujenta skrev (14 minutter siden): Bare send dem til baren utenfor Lønneberga og gi dem et glass valgfri brus hver, så går det nok bedre. De kan få spille biljard eller dart. Hoppetaujenta skrev (12 minutter siden): Det var bra. Liker det. Nå skal jeg logge av og i seng, alene ja. Vi ønsker deg en Godnatt vår gode venn @Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15 timer siden #145274 Del Skrevet 15 timer siden Dette er Anton. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15 timer siden #145275 Del Skrevet 15 timer siden Vi gjetter at Hoppe sover nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15 timer siden #145276 Del Skrevet 15 timer siden Ordet fikk en nokså uvanlig gave av Anton i jul 🤪 https://www.tv2.no/underholdning/fikk-bill-skarsgards-penis-i-gave/17312788/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15 timer siden #145277 Del Skrevet 15 timer siden I morgen så kommer farmoren og mormoren til Anton på besøk til Lønneberget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15 timer siden #145278 Del Skrevet 15 timer siden Farfaren hans kommer med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14 timer siden #145279 Del Skrevet 14 timer siden Cid skrev (19 minutter siden): Dette er i alle fall ikke Anton. Det stemmer. Ligner ikke en gang og Anton liker ikke reklame på tv eller andre steder. Ciaran og Ciara skrev (17 minutter siden): Vi gjetter at Hoppe sover nå. Neida, har ikke klart det ennå. Jeg forstår ikke dette her... Cid skrev (4 minutter siden): I morgen så kommer farmoren og mormoren til Anton på besøk til Lønneberget. Cid skrev (3 minutter siden): Farfaren hans kommer med. Hehe, nei, de kommer ikke på besøk og er nok ingen av de du har funnet bilder av. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14 timer siden #145280 Del Skrevet 14 timer siden Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Det stemmer. Ligner ikke en gang og Anton liker ikke reklame på tv eller andre steder. Neida, har ikke klart det ennå. Jeg forstår ikke dette her... Hehe, nei, de kommer ikke på besøk og er nok ingen av de du har funnet bilder av. Liker du ikke besteforeldrene til Anton? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå