Ciaran og Ciara Skrevet 15 timer siden #145221 Del Skrevet 15 timer siden Vi gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost når hun våkner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11 timer siden #145222 Del Skrevet 11 timer siden Denne frieren sjekker snart inn i frierhuset. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11 timer siden #145223 Del Skrevet 11 timer siden Vi gjetter at Hoppe skal ha en godfrokost i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5 timer siden #145224 Del Skrevet 5 timer siden (endret) Den er spist, så nå er det tomt for karbonader til å ha på skive. Du @Rumle? Jeg må be deg om hjelp igjen, for jeg finner ikke den tråden min som går på at jeg ikke skal slanke meg, altså det motsatte av en annen tråd. Fatter ikke at jeg soser den bort hele tiden. Endret 4 timer siden av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4 timer siden #145225 Del Skrevet 4 timer siden Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4 timer siden #145226 Del Skrevet 4 timer siden Farvel så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3 timer siden #145227 Del Skrevet 3 timer siden Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Den er spist, så nå er det tomt for karbonader til å ha på skive. Du @Rumle? Jeg må be deg om hjelp igjen, for jeg finner ikke den tråden min som går på at jeg ikke skal slanke meg, altså det motsatte av en annen tråd. Fatter ikke at jeg soser den bort hele tiden. Blitt kannibal o: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2 timer siden #145228 Del Skrevet 2 timer siden Hoppe på julaften. 🎶Så gjør vi så når vi kysser vår frier 😘🕺🏻🎶 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2 timer siden #145229 Del Skrevet 2 timer siden Frierne vil komme tilbake 👱🏻♀️🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1 time siden #145230 Del Skrevet 1 time siden Jeg tar på meg sorte briller allerede nå og ser dem ikke. Lukker ørene også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå