Cid Skrevet 17 timer siden #145181 Del Skrevet 17 timer siden Hoppetaujenta skrev (46 minutter siden): Nettopp sånn, sier Anton, blir jeg trist for, når Cid er uhøflig. Hei så lenge. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17 timer siden #145182 Del Skrevet 17 timer siden Anton og hans frue Hoppe 👨🏼👱🏻♀️💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17 timer siden #145183 Del Skrevet 17 timer siden Dette her er Anton. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16 timer siden #145184 Del Skrevet 16 timer siden Cid skrev (18 minutter siden): Anton og hans flue på fiskestanga! Et godt øyeblikksbilde om jeg må si det selv. Cid skrev (15 minutter siden): Dette her er Anton. Ligner ikke en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13 timer siden #145185 Del Skrevet 13 timer siden Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Et godt øyeblikksbilde om jeg må si det selv. Ligner ikke en gang! Er dyrene i nærheten? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13 timer siden #145186 Del Skrevet 13 timer siden Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Nettopp sånn, sier Anton, blir jeg trist for, når Cid er uhøflig. Hei så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12 timer siden #145187 Del Skrevet 12 timer siden Cid skrev (1 time siden): Er dyrene i nærheten? Alltid, for nå er det romjula og de må ha noe godt å kose seg med. 👿🐶🪱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12 timer siden #145188 Del Skrevet 12 timer siden Hoppetaujenta skrev (14 minutter siden): Alltid, for nå er det romjula og de må ha noe godt å kose seg med. 👿🐶🪱 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11 timer siden #145189 Del Skrevet 11 timer siden Tror at @Cid har gravd seg ned nå og våger ikke komme frem igjen. Han vet det nok ikke, men vi kan alle se at rumpestumpen skjelver over jorda, for den glemte han å spa ned. Stakkars. Han kjenner nok når de jafser... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11 timer siden #145190 Del Skrevet 11 timer siden Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Tror at @Cid har gravd seg ned nå og våger ikke komme frem igjen. Han vet det nok ikke, men vi kan alle se at rumpestumpen skjelver over jorda, for den glemte han å spa ned. Stakkars. Han kjenner nok når de jafser... Vi tenker at du kanskje har rett der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 11 timer siden #145191 Del Skrevet 11 timer siden (endret) Hoppe til Anton: Baby, det er kaldt ute. Endret 11 timer siden av SVK 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11 timer siden #145192 Del Skrevet 11 timer siden SVK skrev (18 minutter siden): Hoppe til Anton: Det er kaldt ute. Vi er spente på hva Hoppe sin kommentar til dette blir.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11 timer siden #145193 Del Skrevet 11 timer siden 🛖🔑🚪🏃♂️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 11 timer siden #145194 Del Skrevet 11 timer siden Ciaran og Ciara skrev (11 minutter siden): Vi er spente på hva Hoppe sin kommentar til dette blir.😉😉 Jeg også! Men har du sjekket profilen til Hoppe? Om man klikker inn så ser man at hun har postet bryllups-bildet av henne og Anton. Dette bildet ligger øverst når man klikker inn på profilen hennes: 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11 timer siden #145195 Del Skrevet 11 timer siden Cid skrev (8 minutter siden): 🛖🔑🚪🏃♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11 timer siden #145196 Del Skrevet 11 timer siden Jeg har gode nyheter å komme med, frierkalenderen kommer tilbake neste år 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11 timer siden #145197 Del Skrevet 11 timer siden SVK skrev (3 minutter siden): Jeg også! Men har du sjekket profilen til Hoppe? Om man klikker inn så ser man at hun har postet bryllups-bildet av henne og Anton. Dette bildet ligger øverst når man klikker inn på profilen hennes: Vi tenker at hun kommer med en kommentar til dette også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 11 timer siden #145198 Del Skrevet 11 timer siden Cid skrev (Akkurat nå): Jeg har gode nyheter å komme med, frierkalenderen kommer tilbake neste år 😃 Får håpe Hoppe klarer å vente et helt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11 timer siden #145199 Del Skrevet 11 timer siden Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10 timer siden #145200 Del Skrevet 10 timer siden SVK skrev (12 minutter siden): Får håpe Hoppe klarer å vente et helt år! Kommer nok noen godbiter i mellomtiden så hun kan kose seg med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå