Ciaran og Ciara Skrevet 4 timer siden #144881 Del Skrevet 4 timer siden Cid skrev (Akkurat nå): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 4 timer siden #144882 Del Skrevet 4 timer siden Cid skrev (1 minutt siden): Nå kledde Hoppe av seg foran Anton. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4 timer siden #144883 Del Skrevet 4 timer siden Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4 timer siden #144884 Del Skrevet 4 timer siden SVK skrev (7 minutter siden): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 4 timer siden #144885 Del Skrevet 4 timer siden Cid skrev (Akkurat nå): Jeg dånte fordi du skrev den kommentaren SEKUNDER etter at du fikk beskjed om å være snill om du ville ha gaver! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4 timer siden #144886 Del Skrevet 4 timer siden Vi gjetter at Hoppe ser på tv.📺📺 og på YouTube videoer på pc-en nå.💻💻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3 timer siden #144887 Del Skrevet 3 timer siden SVK skrev (9 minutter siden): Jeg dånte fordi du skrev den kommentaren SEKUNDER etter at du fikk beskjed om å være snill om du ville ha gaver! Var ordet som lånte mobilen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3 timer siden #144888 Del Skrevet 3 timer siden Nå har Anton fått brutal juling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 3 timer siden #144889 Del Skrevet 3 timer siden Det virker om om Cid har en sykdom som gjør at han ikke klarer å skrive annet enn fake news! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3 timer siden #144890 Del Skrevet 3 timer siden SVK skrev (1 minutt siden): Det virker om om Cid har en sykdom som gjør at han ikke klarer å skrive annet enn fake news! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3 timer siden #144891 Del Skrevet 3 timer siden SVK skrev (1 minutt siden): Det virker om om Cid har en sykdom som gjør at han ikke klarer å skrive annet enn fake news! Ja vi har hørt om det, det heter visst Fake News Skriverisyndromet.😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3 timer siden #144892 Del Skrevet 3 timer siden Anton fikk en bisarr gave fra Hoppe https://www.tv2.no/underholdning/frank-lokes-bisarre-jul-jeg-fikk-en-king-size-buttplugg-i-julegave/17272271/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3 timer siden #144893 Del Skrevet 3 timer siden Baktus2024 skrev (3 timer siden): Nok om henne , neida jeg har som ny vane , ut å gå ut og inn av dører..til slutt så møter jeg meg selv i døra...liker jeg personen jeg møter ? Skal dere like den personen jeg møter ? Hvor er kompromisset ? En kan jo ikke gjøre alle til lags, som med fotografier.. hvem skal like ? Skal vi like oss selv eller bli slaver av hva andre ønsker å like..? Du selv har svarene Svar: Det beste er vel å gå evig i en slik som snurrer en vei hele tiden, så møter du aldri deg selv. Cid skrev (3 timer siden): Nå føder hun en ny kommentar. DET gjør jeg ganske ofte. Cid skrev (3 timer siden): Dere koser dere sammen under pleddet? Det finnes kun i din fantasi. Baktus2024 skrev (3 timer siden): Nei hun er vel på kjøkkenet og koker sammen ei røre i sine omgivelser 🙂 Bare se - ikke røre! Baktus2024 skrev (2 timer siden): Hvor er sosiopaten nå ...🤠 Ikke her. Kun flotte folk her. Baktus2024 skrev (2 timer siden): Fasadens tyrrani , en ny bok jeg skrev akkurat nå.. Tror faktisk at den allerede er utsolgt i førsteopplaget også. Grattis. Mange som får den til jul nå... Cid skrev (1 time siden): Anton er hjemme hos seg selv og vasker opp for hånd. Det stemmer. Varmet opp vann over ovnen og vasker opp på gammelmåten. SVK skrev (1 time siden): Cid er Lønnebergets største rumperister: Jeg holder for øynene for sånne sterke scener. Ciaran og Ciara skrev (16 minutter siden): Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Hun har akkurat spist pølse og potetmos og tilbehør og er mett. Mat er godt når en er sulten gitt. Ciaran og Ciara skrev (10 minutter siden): Vi gjetter at Hoppe ser på tv.📺📺 og på YouTube videoer på pc-en nå.💻💻 Hører på Madcon akkurat nå. "Beggin" ! SVK skrev (1 minutt siden): Det virker om om Cid har en sykdom som gjør at han ikke klarer å skrive annet enn fake news! Jeg vet. Han er kronisk faker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3 timer siden #144894 Del Skrevet 3 timer siden Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Svar: Det beste er vel å gå evig i en slik som snurrer en vei hele tiden, så møter du aldri deg selv. DET gjør jeg ganske ofte. Det finnes kun i din fantasi. Bare se - ikke røre! Ikke her. Kun flotte folk her. Tror faktisk at den allerede er utsolgt i førsteopplaget også. Grattis. Mange som får den til jul nå... Det stemmer. Varmet opp vann over ovnen og vasker opp på gammelmåten. Jeg holder for øynene for sånne sterke scener. Hun har akkurat spist pølse og potetmos og tilbehør og er mett. Mat er godt når en er sulten gitt. Hører på Madcon akkurat nå. "Beggin" ! Jeg vet. Han er kronisk faker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3 timer siden #144895 Del Skrevet 3 timer siden Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Svar: Det beste er vel å gå evig i en slik som snurrer en vei hele tiden, så møter du aldri deg selv. DET gjør jeg ganske ofte. Det finnes kun i din fantasi. Bare se - ikke røre! Ikke her. Kun flotte folk her. Tror faktisk at den allerede er utsolgt i førsteopplaget også. Grattis. Mange som får den til jul nå... Det stemmer. Varmet opp vann over ovnen og vasker opp på gammelmåten. Jeg holder for øynene for sånne sterke scener. Hun har akkurat spist pølse og potetmos og tilbehør og er mett. Mat er godt når en er sulten gitt. Hører på Madcon akkurat nå. "Beggin" ! Jeg vet. Han er kronisk faker. Haha blitt smittet av grisepratet mitt 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3 timer siden #144896 Del Skrevet 3 timer siden Cid skrev (1 minutt siden): Haha blitt smittet av grisepratet mitt 😜 Jeg svarte på noe helt annet, Grisegutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3 timer siden #144897 Del Skrevet 3 timer siden Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Jeg svarte på noe helt annet, Grisegutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3 timer siden #144898 Del Skrevet 3 timer siden Cid skrev (4 minutter siden): Haha blitt smittet av grisepratet mitt 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3 timer siden #144899 Del Skrevet 3 timer siden Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Jeg svarte på noe helt annet, Grisegutt! Du sa du føder 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3 timer siden #144900 Del Skrevet 3 timer siden Hoppe har barn med Durek 👱🏻♀️👦🏾👨🏿🦲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå