Ciaran og Ciara Skrevet i går, 19:52 #144621 Del Skrevet i går, 19:52 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Høres kjempegodt ut! ...og dere smaker litt på en eller to hver dag, eller? Vi spiser alltid fort opp krumkakene og pepperkakene, for de er våre favorittjulekaker.🍦🍦🤎🤎 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 19:53 #144622 Del Skrevet i går, 19:53 Sånn skal det være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 20:02 #144623 Del Skrevet i går, 20:02 Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Sånn skal det være. Vi skal nok bake en ny ladning med både krumkaker og pepperkaker i romjulen.👨🍳👩🍳🍦🍦🤎🤎 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 20:04 #144624 Del Skrevet i går, 20:04 Hoppetaujenta skrev (23 minutter siden): Nei i alle dager, jeg driver ikke å tar bilder av meg og mitt. Aldri! Det var veldig snilt av deg. Not. Hvilken ble den beste? Freser dyrene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 20:10 #144625 Del Skrevet i går, 20:10 Nå har Anton blitt rimmet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 20:16 #144626 Del Skrevet i går, 20:16 Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 21:04 #144627 Del Skrevet i går, 21:04 Ciaran og Ciara skrev (59 minutter siden): Vi skal nok bake en ny ladning med både krumkaker og pepperkaker i romjulen.👨🍳👩🍳🍦🍦🤎🤎 Det støtter jeg hundre og femti prosent. Cid skrev (57 minutter siden): Freser dyrene? Nei, de fiser...for noen har puttet masse chili i maten deres og de snurrer rundt seg selv og bjeffer panisk, for de aner ikke hva som skjer "der bak" som den reneste orkanen. Cid skrev (52 minutter siden): Nå har Anton trimmet. Ja det gikk i pullups og laydowns og en vørterøl ved bålet. Ciaran og Ciara skrev (45 minutter siden): Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Haha...jeg fant en ny rett med fiskeboller i karrisaus fra ODA...beregnet på barn sto det, men den var ok ...selv om den var uten poteter, så det ble min kvelds i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 21:10 #144628 Del Skrevet i går, 21:10 Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Det støtter jeg hundre og femti prosent. Nei, de fiser...for noen har puttet masse chili i maten deres og de snurrer rundt seg selv og bjeffer panisk, for de aner ikke hva som skjer "der bak" som den reneste orkanen. Ja det gikk i pullups og laydowns og en vørterøl ved bålet. Haha...jeg fant en ny rett med fiskeboller i karrisaus fra ODA...beregnet på barn sto det, men den var ok ...selv om den var uten poteter, så det ble min kvelds i kveld. Kommer Kjell og brødrene nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 21:12 #144629 Del Skrevet i går, 21:12 Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Det støtter jeg hundre og femti prosent. Nei, de fiser...for noen har puttet masse chili i maten deres og de snurrer rundt seg selv og bjeffer panisk, for de aner ikke hva som skjer "der bak" som den reneste orkanen. Ja det gikk i pullups og laydowns og en vørterøl ved bålet. Haha...jeg fant en ny rett med fiskeboller i karrisaus fra ODA...beregnet på barn sto det, men den var ok ...selv om den var uten poteter, så det ble min kvelds i kveld. Vi synes at det høres godt ut. og vi gjetter at det blir pepperkaker på deg i julen også.🤎🤎 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 21:12 #144630 Del Skrevet i går, 21:12 Cid skrev (1 minutt siden): Kommer Kjell og brødrene nå? Ja, men de har også fått noe rart i maten, for de stikker til skogs og bort fra veien hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 21:13 #144631 Del Skrevet i går, 21:13 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Vi synes at det høres godt ut. og vi gjetter at det blir pepperkaker på deg i julen også.🤎🤎 Da kjøper jeg nok i så fall. Må vente til romjula nå, ellers spiser jeg opp alt sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 21:21 #144632 Del Skrevet i går, 21:21 Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Ja, men de har også fått noe rart i maten, for de stikker til skogs og bort fra veien hele tiden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 21:22 #144633 Del Skrevet i går, 21:22 Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Da kjøper jeg nok i så fall. Må vente til romjula nå, ellers spiser jeg opp alt sammen. Vi vet godt hvordan det er, hvis vi har en boks med pepperkaker stående foran oss på bordet, så er den tom på 1-2-3. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet i går, 21:36 #144634 Del Skrevet i går, 21:36 Anton føler han bærer hele verden på skuldrene sine: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 21:42 #144635 Del Skrevet i går, 21:42 SVK skrev (5 minutter siden): Anton føler han bærer hele verden på skuldrene sine: 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 21:43 #144636 Del Skrevet i går, 21:43 Vi gjetter at Hoppe ser på tv.📺📺 og på YouTube videoer på pc-en nå.💻💻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet i går, 22:26 #144637 Del Skrevet i går, 22:26 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Ja det gikk i pullups og laydowns og en vørterøl ved bålet. Hva er laydowns? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 22:36 #144638 Del Skrevet i går, 22:36 Vi gjetter at Hoppe sover nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23 timer siden #144639 Del Skrevet 23 timer siden SVK skrev (22 minutter siden): Hva er laydowns? En sex stilling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 23 timer siden #144640 Del Skrevet 23 timer siden Cid skrev (4 minutter siden): En sex stilling. Hoppe driver vel ikke med griseprat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå