Cid Skrevet i går, 13:43 #144601 Del Skrevet i går, 13:43 Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Den var uavspillelig, men de er helt sikkert flinke. Sikkert fordi det ser bra ut og de skal være like. Hun hadde en karbonade delt på to skiver brød og mye stekt løk + kald ertestuing på = Nydelig! Lorenzo Lamas var en pikenes jens i en kjent serie for lenge siden. Ballongen stjeler min hoppmerksomhet og jeg leste ikke hva du ellers skrev. Er han en av frierne dine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 13:43 #144602 Del Skrevet i går, 13:43 Hoppe og Lorenzo. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 14:27 #144603 Del Skrevet i går, 14:27 Nå har hun blitt tent av knyttneven til Anton ✊🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet i går, 16:05 #144604 Del Skrevet i går, 16:05 Nå synger Anton en sang om alenefedre som ikke får barnebidrag og hvor barnemoren lever på Fjordland og iskrem kjøpt med kredittkortet til barnefaren. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 17:07 #144605 Del Skrevet i går, 17:07 Cid skrev (3 timer siden): Er han en av frierne dine? Nei, ikke i det hele tatt. 👎 Cid skrev (2 timer siden): Nå har hun blitt tent av knyttneven til Anton ✊🏻 Men Cid da. Vold liker vi ikke. SVK skrev (59 minutter siden): Nå synger Anton en sang om alenefedre som ikke får barnebidrag og hvor barnemoren lever på Fjordland og iskrem kjøpt med kredittkortet til barnefaren. Jeg tror det var en stand in som sang. ...men konfekten som jeg bestilte ser ut til å ha fornyet seg litt... Pleide den ikke å være på 500g? Nå er den på 300 og smakene/utseendet er annerledes. Fint! Dette skal testes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 17:10 #144606 Del Skrevet i går, 17:10 Den som leter hun finner: https://www.vg.no/forbruker/i/2BOe0l/nidar-har-endret-sfinx-konfekt-naa-lages-den-i-finland 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 17:12 #144607 Del Skrevet i går, 17:12 (endret) wow...mint og lakris... *Hoppen smatter seg videre ned i esken, med et lurt smil* Gammelt bilde på nett og det nye... Gml. Endret i går, 17:18 av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 17:29 #144608 Del Skrevet i går, 17:29 SVK skrev (5 timer siden): Selv har jeg kjøpt inn: Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): På gjensyn. Jeg har spist to skiver med grov dansk leverpostei, agurk, tomat og majones. Nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 17:29 #144609 Del Skrevet i går, 17:29 Hoppetaujenta skrev (16 minutter siden): wow...mint og lakris... *Hoppen smatter seg videre ned i esken, med et lurt smil* Gammelt bilde på nett og det nye... Gml. Hoppetaujenta skrev (19 minutter siden): Den som leter hun finner: https://www.vg.no/forbruker/i/2BOe0l/nidar-har-endret-sfinx-konfekt-naa-lages-den-i-finland Vi sier nam nam. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 17:51 #144610 Del Skrevet i går, 17:51 Ciaran og Ciara skrev (20 minutter siden): Vi sier nam nam. Da sier jeg takk for at det er godkjent av sjefssmakertvillingene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 18:00 #144611 Del Skrevet i går, 18:00 Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Da sier jeg takk for at det er godkjent av sjefssmakertvillingene. Vi gir det dobbeltommelopp begge to. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 18:01 #144612 Del Skrevet i går, 18:01 Tusen takkelakker fra meg, bare fordi jeg fikk lyst til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 18:05 #144613 Del Skrevet i går, 18:05 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Tusen takkelakker fra meg, bare fordi jeg fikk lyst til det. Det varmer oss å høre, nå ble vi glade. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 18:11 #144614 Del Skrevet i går, 18:11 Bra. Dere fortjener å være så glade at dere humrer dere i søvn to ganger i uka. Forresten...hvor er @Cid i dag? Har han gått til mamsen sin for å bake julekaker kanskje? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 18:15 #144615 Del Skrevet i går, 18:15 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Den som leter hun finner: https://www.vg.no/forbruker/i/2BOe0l/nidar-har-endret-sfinx-konfekt-naa-lages-den-i-finland Er det bildet av deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 18:16 #144616 Del Skrevet i går, 18:16 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Bra. Dere fortjener å være så glade at dere humrer dere i søvn to ganger i uka. Forresten...hvor er @Cid i dag? Har han gått til mamsen sin for å bake julekaker kanskje? Jeg var ute å lette etter flere friere til deg 🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 18:18 #144617 Del Skrevet i går, 18:18 Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Bra. Dere fortjener å være så glade at dere humrer dere i søvn to ganger i uka. Forresten...hvor er @Cid i dag? Har han gått til mamsen sin for å bake julekaker kanskje? Vi har også bakt en del julekaker i år.👨🍳👩🍳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 19:41 #144618 Del Skrevet i går, 19:41 Cid skrev (1 time siden): Er det bildet av deg? Nei i alle dager, jeg driver ikke å tar bilder av meg og mitt. Aldri! Cid skrev (1 time siden): Jeg var ute å lette etter flere friere til deg 🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻 Det var veldig snilt av deg. Not. Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Vi har også bakt en del julekaker i år.👨🍳👩🍳 Hvilken ble den beste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 19:43 #144619 Del Skrevet i går, 19:43 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Nei i alle dager, jeg driver ikke å tar bilder av meg og mitt. Aldri! Det var veldig snilt av deg. Not. Hvilken ble den beste? Vi synes at krumkakene ble de beste, og så pepperkakene som nummer to.🌯🌯🤎🤎 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 19:46 #144620 Del Skrevet i går, 19:46 Høres kjempegodt ut! ...og dere smaker litt på en eller to hver dag, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå